X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית המשפט העליון דחה את ערעורו של מאיר עמאר, בנו של הרב הראשי הספרדי שלמה עמאר, והותיר את גזר דינו על כנו עמאר ירצה עונש של שנתיים ושמונה חודשי מאסר בגין חטיפה, התעללות וכליאת שווא של נער שחיזר אחר אחותו
▪  ▪  ▪

בית המשפט העליון דחה (ב', 4.9.06) את ערעורו של מאיר עמאר, בנו של הרב הראשי הספרדי שלמה עמאר, והותיר את גזר דינו על כנו. עמאר נידון לשנתיים ושמונה חודשי מאסר לאחר שהודה והורשע במסגרת עסקת טיעון בעבירות של חטיפה, התעללות, כליאת שווא, סחיטה באיומים וגרימת חבלה לנער שהיה בקשרים רומנטיים עם אחותו, איילה.
הפרשה החלה לאחר שאיילה עמאר, בתו של הרב בת ה-18, הכירה צעיר כבן 17 בצ'ט בפורום תפוז באינטרנט. בין השניים נקשרו קשרים רומנטיים - אך, משפחת הרב לא ראתה בעין יפה את הקשר המתפתח.
האח מאיר, שאינו מקיים אורח חיים דתי, ניסה לשכנע את השניים לנתק את הקשר, אך ללא הועיל. בחודש אפריל 2005, בסביבות השעה 22:00 הגיע עמאר לבית הוריו בירושלים וביקש מאחותו לרדת אליו.
הוא הכניס אותה בניגוד לרצונה למכונית ונסע לכיוון בני ברק, שם הורה לה להתקשר לנער ולפתות אותו להגיע למכונית. לאחר שהוא הגיע, הסיע עמאר את שניהם לבית חבריו בקלנסווה. שם החל עמאר להתעלל בנער לאחר שהורה לאחותו להישאר במכונית ולא לצאת ממנה. הוא בעט בו, חקר אותו בנוגע ליחסיו עם אחותו כשהוא סוטר לו. לאחר מכן הצליף בו בחגורה, קשר אותו, גזר את הכיפה שלו ואת פאותיו וכך במשך שעות ארוכות היכה אותו כשחבריו ממשיכים גם הם להכותו.
מאוחר יותר עמאר נסע עם חבריו, אחותו והנער לירושלים, לבית הרב, כאשר גם במהלך הנסיעה הם היכו אותו. כשהגיעו לירושלים אשת הרב, מזל, פתחה את הדלת. גם שם איים עמאר על אחותו בסכין שלא תמשיך בקשריה עם הנער ורק סמוך לשעה 07:30 בבוקר שיחרר את הנער והורה לו שלא לשוב לירושלים.
עמאר הורשע בבית המשפט המחוזי בת"א לפי הודעתו במסגרת עסקת טיעון בעבירות חטיפה, התעללות, כליאת שווא, סחיטה באיומים וגרימת חבלה, ובינואר השנה הועמד גזר דינו על שנתיים ושמונה חודשי מאסר בפועל.
השופט זכריה כספי ציין בגזר הדין את מידת אכזריותו של מאיר במעשיו כלפי הנער. "השיא של מעשיו הוא בהתנהגותו המזעזעת של גזירת הכיפה וגזירת הפאות", כתב השופט.
עמאר, ערער על חומרת עונשו בפני בית המשפט העליון ואולם ערעורו נדחה כאמור והוא ירצה את העונש המקורי שנגזר עליו בבית המשפט המחוזי - שנתיים ושמונה חודשי מאסר.

תאריך:  04/09/2006   |   עודכן:  04/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עונשו של מאיר עמאר יישאר על כנו
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לאן הגענו, לערס אסור להיות אלים ? ל"ת
כג  |  4/09/06 19:02
2
השותפים לפשע
אמנונן  |  4/09/06 19:51
3
הקרבן האמיתי...
טלי נ'  |  4/09/06 19:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בעיתון מודים כי נפלו בפח כאשר האמינו לטענתו של החוקר בולר, שטען כי פגש את קובי אלכסנדר בסרי לנקה מבלי לוודא את העניין    "אנחנו משוכנעים שכמעט כל פרט ופרט שהופיע הומצא במוחו הקודח"    דנקנר: "נפלנו נפילה כבדה"
הדר פרבר
ייפגש עם בכירים בחמאס    לדבריו, הוזמן לרשות הפלשתינית על-ידי אבו-מאזן    אמר שהוא מקווה כי הביקור יוביל להפשרת היחסים בין ישראל וממשלת החמאס
מירב לוי
בית הספר מתוכנן להיפתח עם 40 תלמידים בשנתו הראשונה    יוקם בסמוך לגני התעשיה תפן ולבון ויאפשר חשיפה אל מסגרות התעשיה בישראל    יעניק תעודה מקצועית ותעודת בגרות
גלית יצחק
חוקרי הטכניון מציעים גישה חדשה לפיה אנזים המורכב על הסטנט משחרר תרופה כאשר תרכובת טרום-תרופה מגיעה אליו    פרופ' לוטן: "החולה פשוט מפסיק לקחת את הטרום תרופה בתום חצי שנה, כאשר ברור שלא נוצר גידול לא מבוקר של הרקמה באתר הצנתור"
רונן ליבוביץ
אולמרט הופיע הבוקר לראשונה מאז המלחמה בלבנון מול ועדת חוץ וביטחון    מתנגד נחרצות להקמת ועדת חקירה: "ועדת חקירה ממלכתית תשתק את המערכות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il