X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בין שלל גרסאות הקליאו נמצאת גם גרסת הסדאן שעברה מתיחת פנים
▪  ▪  ▪

בישראל קיימת אהבה רבה לנוסחת ה"מה שיותר מטר לשקל". אהבתו של הצרכן הישראלי למכוניות גדולות, גם אם הוא לא ממש צריך אחת כזו, הביא את קרסו, יבואנית רנו, לייבא לארץ את גרסת הסדאן (ארבע דלתות) של הקליאו, אצלנו היא מכונה "קלאסיק". המכונית, המבוססת על פלטפורמת הקליאו הקודמת ומיוצרת בטורקיה שכנתנו, הוצגה בימים האחרונים עם מקצה שיפורים אותו היא קיבלה במסגרת מתיחת הפנים - עיצוב שונה ותא נוסעים משופר.
מבחינה חיצונית, קיבלה המכונית שדרוג למראה הכללי ובכלל זה פגושים חדשים, פסי חיכוך צבועים לאורכה של המכונית, חישוקים שונים וצבעים נוספים למכונית. החידושים הרציניים יותר, דברי החברה, נמצאים בבפנים המכונית. על-פי המפורסם קיבלה הקלאסיק קונסולה חדשה ושונה. השוני, דברי רנו, בא לידי ביטוי באיכותה החומרים, בגוונים החדשים ובמראה מודרני יותר מהגרסה הנוכחית.
מבחינת הממדים נשארה הקלאסיק כמעט ללא שינוי בסיס הגלגלים שמר על אורך של 247 ס"מ, הרוחב ימשיך להתפרס על 164 ס"מ וכך גם הגובה שנשאר זהה למקור (144 ס"מ). שינוי בממדים נרשם עם צמחית אורכה של המכונית בארבעה ס"מ וכיום מציגה הקליאו סדאן אורך כללי של 419 ס"מ.
היצע המנועים שמר על הקיים, והקלאסיק תמשיך להימכר עם שלושה מנועי בנזין - 1.2 ו-1.4 ליטרים בשתי גרסאות - שמונה ו-16 שסתומים (75, 75 ו-100 כ"ס בהתאמה) ומנוע דיזל אחד בנפח 1.5 ליטרים המוצע בשלושה הספקים שונים - 65 , 70 ו-80 כ"ס. היצע המנועים ימשיך להיות משודך לאותו היצע תיבות הילוכים - ידנית למרבית המנועים או אוטומטית לגרסת 16 השסתומים של מנוע ה-1.4 בנזין.
ואצלנו? מכיוון שהמכונית מיועדת בעיקר לשיווק במדינות "פחות מתפתחות" - בטורקיה, למשל, היא להיט מכירות היסטרי, לא עומדים המנועים שלה בתקני זיהום האוויר האירופאים (יורו 4), ועל כן בזמן הקרוב יפסק שיווקה בישראל, אם כי באופן זמני. השיווק יתחדש עם הצגתה, הקרובה, של גרסת מנוע מודרני בנפח 1.6 ליטרים עם תיבה אוטומטית, זה האחרון יעמוד בתקן היורו 4 ועימו תשוב המכונית לשוק הישראלי.

תאריך:  05/09/2006   |   עודכן:  05/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקליאו סדאן מתחדשת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שיפור קל בלבד לכיעור של הנוכחית  ל"ת
שהבגאז' שלה =מקרר...  |  6/09/06 02:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף כרמל, יואב שטרן
הסרט ישודר בערוץ בשני חלקים, במקביל לשידורו בלבנון היום (שלישי) וביום רביעי
הדר פרבר
אמרה, כי הביטחון בעירק לא יהיה הנושא היחידי עליו ידונו    לדבריה, כלכלתה של המדינה סובלת זה שנים ממחסור בהשקעות ומתוצאות ניהולו הכושל של נשיא עירק לשעבר, סדאם חוסיין
גלית יצחק
המרכז הוקם בימים אלה ובראשו עומד פרופ' צבי בנטואיץ    המרכז הוקם כדי לקדם את השת"פ המחקרי בין חברי המרכז, לקדם את יצירת התשתית המחקרית וכדומה
מתן פריידין
הרכב בן שלושה שופטים של בית המשפט המחוזי בתל אביב ידון בתיקו של השחקן המואשם באונס ומעשים מגונים שביצע לכאורה בשש קטינות
רוני קורן-דינר
אדלסון, שרכש לפני כחצי שנה 50% מהבעלות על העיתון "ישראלי", במגעים לרכוש 100% ממניות העיתון    בן צבי הכחיש את הידיעה ואמר: "איני מוכר את המניות ב'ישראלי'"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il