X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבת, כיום בת 28, טוענת כי המעשים החלו כשהיתה בת 4 צעיר מהקריות נאשם באונס צעירה אותה הכיר דרך האינטרנט נער חשוד באונס ילדה בחיפה נער מפ"ת תקף מינית חמש נשים ונערות
▪  ▪  ▪

תושב חיפה, בשנות החמישים לחייו, הודה כי נהג לאנוס את בתו, כיום צעירה בת 28, מאז היותה בת ארבע ועד שהגיעה לגיל נוער. האב טען להגנתו שלא שמע מבתו בקשה לחדול ממעשיו.
החשוד נעצר בתחילת השבוע לאחר שבתו, כיום צעירה בת 28, הגיעה למשטרה וביקשה להתלונן נגד אביה על התעללות מינית שעברה מצדו כשהיתה קטנה. הצעירה סיפרה כי אביה החל לאנוס אותה ולתקוף אותה מינית כשהיתה בת ארבע והמעשים הפסיקו כשהגיע לגיל 12. התקיפה כללה מעשי אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום.
למרות הזמן שחלף מקרות האירועים המדווחים הוחלט במשטרה לעצור את האב וזה הכחיש תחילה את מעשיו. אלא שלאחר שמעצרו הוארך ובמהלך עימות עם בתו, הודה האב במעשים המיוחסים לו. להגנתו טען כי בתו לא אמרה לו מעולם שהמעשים "לא נוחים לה".
במהלך העימות הביע החשוד חרטה וביקש סליחה מהצעירה, שסיפרה לחוקרים כי כל אותן השנים חששה להתלונן. האב יובא להארכת מעצר נוספת ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.
לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגשו היום שלושה כתבי אישום נפרדים העוסקים אף הם בעבירות מין חמורות. תחילה הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 20 מעכו, הנאשם כי ביצע מעשים מגונים בשתי נשים בנות 69 ו- 68. מכתב האישום עולה כי הצעיר תקף אותן בעת שישבו בגן ציבורי בעכו. הוא אחז בכל אחת מהן וביצע מעשים מגונים בגופן. לאחר מכן נמלט מן המקום אולם אותר ונעצר על-ידי שוטרים שהוזעקו לגן הציבורי. החשוד אף הספיק לגנוב תיק מאחת הנשים והשתמש בטלפון הסלולרי שלה לשיחות אישיות.
במקרה השני הוגש כתב אישום נגד נער בן 16 מאחד הישובים בגליל, הנאשם כי ביצע מעשה סדום בילדה בת 6. מכתב האישום עולה כי במשך מספר חודשים ביצע הנאשם מעשים מגונים ומעשי סדום בילדה, ואף איים עליה שיפגע בה אם תתלונן נגדו.
במקרה השלישי (ראה ידיעה נפרדת) הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 20 מקריית מוצקין, גל הרשקוביץ'. כפי שדיווחנו כאן, הוא נעצר לפני כשבוע וחצי בחשד כי אנס וביצע מעשים מגונים בצעירה בת 26 אותה פיתה להפגש עמו בביתו לאחר שניהל עימה התכתבויות ברשת האינטרנט. המשטרה בודקת חשד שהצעיר קשור לניסיון אונס של נערה בת 17 מהקריות אותה פיתה להגיע למקום מפגש לאחר שהתכתב עמה בצ'אט. כמו כן נודע כי נגד הצעיר מתנהל משפט נוסף בגין חשד לאונס.
משטרת מחוז המרכז הגישה היום לבימ"ש לנוער כתב אישום נגד נער בן 16 מפתח תקוה. הוא נאשם כי במהלך חצי השנה האחרונה תקף מינית חמש נשים ונערות ברחבי העיר. מכתב האישום עולה כי הקטין נהג לבצע בהן מעשים מגונים בכוח ובאיומים.
על-פי לשכת התביעות בפתח תקוה, הנער נהג לעקוב אחר נשים ונערות ולתקוף אותן בחדרי מדרגות. כמו כן נגד הנאשם עומד כתב אישום נוסף בבימ"ש לנוער באשמת עבירה דומה אותה ביצע בחודש מאי האחרון.
נזכיר כי היום נעצר בחדרה תושב העיר החשוד כי כלא בביתו צעירה בת 20 וניסה לאנוס אותה (ראה ידיעה נפרדת).
תאריך:  07/09/2006   |   עודכן:  07/09/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
בר-און קורא לצרף לממשלה את כל המפלגות הציוניות על-מנת להתמודד עם האיום האירני    אמר את הדברים בפורום העסקי באוניברסיטת בר-אילן
הדר פרבר
תשלח גם מומחים שיסייעו בעבודות שיקום מקורות המים, ואנשי מכס ומשטרה אשר יסייעו באכיפת הפיקוח בשדה התעופה של ביירות
מתן פריידין
כך טוענת ההסתדרות בתביעה שהגישה מאבטחת נגד חברת האבטחה גלש"ן    לטענת ההסתדרות, החברה אילצה את המבטחים לחתום על חוזה אישי המפחית את התנאים המגיעים להם לפי ההסכם הקיבוצי וחוקי העבודה החלים עליהם
עידן יוסף
האגודה לזכות הציבור לדעת החליטה לשאת בהוצאות בתביעה נגד איש התק"ם ותוכנית הבוקר של ערוץ 10
מתן פריידין
זכיינית ערוץ 2 "קשת" דורשת מהארץ פיצוי בסך 250 אלף שקלים וזאת בשל ביקורת טלוויזיה שפרסם הכתב אהוד אשרי ובה השמיץ רצועת שידור שכביכול שייכת לזכיינית ובדיעבד התברר כי היתה של הטלוויזיה החינוכית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il