X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סגן-מזכירת המדינה האמריקנית, ניקולאס ברנס, אומר כי בארצות הברית משוכנעים כי מועצת הביטחון של האו"ם תסכים במהלך השבועות הקרובים להטיל סנקציות על טהרן
▪  ▪  ▪

בארצות הברית משוכנעים כי מועצת הביטחון של האו"ם תסכים במהלך השבועות הקרובים להטיל סנקציות על טהרן. זאת, אם אירן לא תחליט באופן פתאומי ובלתי צפוי להפסיק את העשרת האורניום בשטחה. כך מגלה (שישי, 8.9.06) גורם בכיר במחלקת המדינה האמריקנית.
סגן-מזכירת המדינה האמריקנית, ניקולאס ברנס, רמז על הסכמות בין שש המעצמות בנוגע לסוגיית הגרעין האירני. זאת, לאחר שנציגים מטעם שש המעצמות נועדו באופן חשאי בברלין. לדברי ברנס, קיים צורך בשיחות נוספות באשר לסוגיה במטרה לקבוע איזה סוג של סנקציות יש להטיל על טהרן על סירובה לקבל את דרישות מועצת הביטחון של האו"ם.
באשר ללוח הזמנים בסוגיית האירנית בעיני הממשל האמריקני, אמר ברנס כי נציגי שש המעצמות ייקמו שיחות טלפוניות ביום שני הקרוב, וכי ינסו לגבש עמדה אחידה לקראת פגישה עם מזכ"ל האו"ם, קופי אנאן, ביום חמישי.
"יש לנו עוד המון עבודה לעשות, אבל אני משוכנע כי נצליח לקדם את הסנקציות בזמן הקרוב", אמר ברנס בקבלת פנים באקדמיה האמריקנית בברלין. "נמשיך את הדיונים ביום שני הקרוב, ואולי גם בשבועות הקרובים. נעלה טיוטא של ההחלטה למועצת הביטחון", הוסיף.
הפגישה אתמול התקיימה לאחר שמספר מדינות אירופה שינו את עמדתן והחליטו כי יש לקדם תוכנית של סנקציות כנגד אירן. ממסמך שהגיע לידי סוכנות הידיעות AP עולה, כי בריטניה, צרפת וגרמניה יודעות שטהרן החלה להתגמש לקראת קיום שיחות עם הקהילייה הבינלאומית בנוגע לכוח הגרעיני שלה.
בעוד אירן מראה סימנים לכך שהיא תהיה מוכנה לחזור לשולחן המשא-ומתן, צרפת - יחד עם מדינות נוספות במועצת הביטחון - מדגישה כי אין אפשרות לחזור למגעים כל עוד אירן לא תפסיק את העשרת האורניום. "האירנים נמצאים בעמדה קשוחה מאוד. תחילה הם רצו להפריד את ארה"ב מהאיחוד האירופי וזה לא הצליח להם. אין ספק בכך שאירן מנסה להפריד את רוסיה ואת סין מהעמדה שלנו, אולם זה לא קרה", אמר ברנס.

תאריך:  08/09/2006   |   עודכן:  08/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארה"ב: נדרוש סנקציות על אירן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בוש גבר של הגברים וארה'ב וישראל ישמ
בנצי  |  8/09/06 18:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
מכונית תופת התפוצצה בסמוך לשגרירות ארה"ב בקאבול, בירת אפגניסטן    16 נהרגו ולפחות 29 נפצעו    נשיא אפגניסטן, אחמד קרזיי: "מדובר באקט טרור מופנה כנגד הערכים של האיסלאם ושל האנושות כולה"
מתן פריידין
התוכנה המקצועית מסייעת בתכנון הנדסי ומיועדת לסטודנטים מהפקולטות להנדסה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב    התוכנה תוטמע במחלקה להנדסת מכונות והמחלקה להנדסת הבניין    החברות המובילות בעולם משתמשות בתוכנה
שלומי דיאז
"כדי להאבק בפשיעה ולתחזק את כל אגפי המשרד"    השנה קבע מחקר כי נזק לכלכלה הישראלית, כתוצאה מהפשיעה, הגיע ל-14 מיליאד שקלים
שלומי דיאז
המשטרה לא התירה לקיימו ערב חג ראש השנה    הבית הפתוח מסר תאריכים חלופיים לשבוע זה ולבא אחריו
מתן פריידין
בית משפט השלום בת"א קבע כי חברת הביטוח מגדל תשלם לאביו של מבוטח שנהרג בתאונת דרכים ורוקן את הפוליסה שברשותו כמעט לחלוטין את מלוא תגמולי ביטוח החיים בסך 220 אלף שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il