X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המערכת מבוססת על פתרונות בינה עסקית של פנורמה יוצרת אינטגרציה בין המידע הפנים ארגוני למידע של דן אנד ברדסטריט, ומכילה מגוון אפשרויות של ניתוח והצגת מצב הלקוחות
▪  ▪  ▪

חברת המידע העסקי D&B - דן אנד ברדסטריט ישראל השיקה מערכת מידע עסקי מהמתקדמות בעולם. המערכת החדשה - 4D - כוללת, בין היתר, כלים אנליטיים לניתוח בהתנהלות מול מתחרים ומול לקוחות, כלים לניהול סיכוני אשראי ולצמצום חובות אבודים ואפשרויות של שילוב מידע פיננסי (פרטי ועסקי) בתוך המערכת הפנים ארגונית בזמן אמת.
אחד המודולים החדשים שהושקו הוא מערכת ניהול סיכונים חדשה - Portfolio Manager, שפותחה בשיתוף פעולה עם חברת פנורמה, המובילה הבינלאומית בפתרונות בינה עסקית (BI).
מערכת Portfolio Manager מבוססת על פתרונות בינה עסקית (BI) של פנורמה, ומאפשרת למנהלי הארגון לראות את מצבם הפיננסי של החברות הנמנות על לקוחותיהן, לאבחן הידרדרות במצבן ואת סך הסיכון לו הם חשופים. כל זאת נעשה על-ידי תצוגה משוכללת, עשירה ודינמית, המותאמת לצורכי המשתמש, וכוללת מצגות ייעודיות לרמות שונות בארגון החל ממנכ"ל החברה, דרך מנהלי הכספים, אנשי הגבייה, מנהלי השיווק והמכירות ועד מנהלי הסניפים.
המערכת מאפשרת אינטגרציה בין המידע הפנים ארגוני על הלקוחות כמו תקרת האשראי, האשראי שניתן ללקוחות או שיוך לקבוצות פנים ארגוניות (סניפים, סוכנים) לבין המידע של דן אנד ברדסטריט. המידע של דן אנד ברדסטריט כולל, למשל, מידע על לקוחות שמצבם הפיננסי מדרדר, חריגות מהמלצת אשראי של החברה, התרעות על חשבונות מוגבלים, צ'קים חוזרים, תביעות משפטיות ועוד.
הטכנולוגיה המתקדמת של פנורמה מאפשרת ביצוע אונליין של ניתוחים ופילוחים חכמים של תיק הלקוחות, בקרה קפדנית ומעקב שוטף על חריגות ושינויים בהרכב סיכון תיק הלקוחות ומתן תמונת מצב ממוקדת, המהווה כלי יעיל בקבלת החלטות אשראי וחשיפה.
מנכ"ל דן אנד ברדסטריט, ראובן קובנט, מציין, כי ה- Portfolio Manager מהווה קפיצת מדרגה של מערכת בקרת הסיכונים הקיימת של דן אנד ברדסטריט, כאשר שיתוף הפעולה עם פנורמה מאפשר מתן היקף מידע גדול יותר באופן משמעותי, ומשפר את יכולת הניתוח של תיק הלקוחות.
גיל נזרי, מנכ"ל פנורמה ישראל ומנהל הפעילות העסקית של פנורמה באירופה ואסיה פסיפיק, אומר: "אנו גאים בבחירה של דן אנד ברדסטריט בפנורמה. עם הפעלת המערכת מבצעית נוספו עשרות אלפי משתמשים חדשים של לקוחות דן אנד ברדסטריט למשתמשי פנורמה בישראל. מערכת בקרת הסיכונים שפותחה הינה בעלת מורכבות טכנולוגית גבוהה, ודורשת עבודה מאובטחת מחוץ לכותלי ה- Firewall ובזמני תגובה מהירים. אין לי ספק שפנורמה היא הפתרון היחידי שיכול לעמוד באתגרים אלו, ולספק את המענה המיטבי לצורכי דן אנד ברדסטריט ולקוחותיה".

תאריך:  10/09/2006   |   עודכן:  10/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
D&B משיקה מערכת חדשה לניהול סיכונים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
בהתאם להחלטת ביה"ד, התקיימה ישיבת בית נבחרי ההסתדרות והתקבלה ההחלטה על הדחת מורוזובסקי    ועדה קרואה תמשיך לנהל את הסתדרות המעו"ף בתוך ההסתדרות הכללית   
אלעזר לוין
הקימו חברה משותפת, בהון עצמי של 12 מיליון דולר, לרכישת נדל"ן בישראל ובחו"ל
ערן גבאי
תעריף קישור הגומלין בשיחה שתועבר ממפעילי הטלפוניה הקווית הקיימים למפעילי ה-VOB יסתכם בעד סכום של אגורה אחת, בעוד דמי קישור הגומלין בשיחה שתועבר מהמפעילים החדשים למפעילי הטלפוניה הפנים ארצית בעלי התשתיות יסתכם בכ-4.5 אגורות בשעות השיא וכ-2.5 אגורות בשעות השפל
מירב לוי
החברה נמצאת במקום החמישי בקרב החברות האירופאיות עם המספר הנמוך של אובדן מזוודות נוסעים    במקום הראשון נמצאת טורקיש איירליינס
הדר פרבר
מחר יציינו האמריקנים חמש שנים לפיגועי הטרור במגדלי התאומים, בפנטגון ובפנסילבניה    הנשיא ישא נאום מיוחד לאומה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il