X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
81 מהם הינם ועדים מהרשויות המקומיות והמועצות הדתיות ארנון בר-דוד מונה ליו"ר הסתדרות המעו"ף הזמני במקום לאון מורוזובסקי אשר הודח מתפקידו
▪  ▪  ▪

136 ועדים המשוייכים להסתדרות המעו"ף הודיעו (א', 10.9.06) בכתב ליו"ר ההסתדרות, עופר עיני, על כוונתם להישאר בהסתדרות ולא לפרוש. ועדים אלה מצטרפים לוועדים הגדולים בהסתדרות המעו"ף, המייצגים יותר מ- 100 אלף עובדים, שכבר הודיעו בסוף השבוע על הישארותם: הבנקים, שירותי בריאות כללית, רשתות השיווק ועיריית תל אביב.
במקביל החליטה הוועדה לתאום וביצוע של ההסתדרות על מינוי יו"ר ארגון עובדי עיריית תל אביב, ארנון בר-דוד, ליו"ר הסתדרות המעו"ף הזמני במקום לאון מורוזובסקי שהודיע על פרישתו עם הודח פורמאלית.
בר-דוד יעמוד בראש ועדה קרואה שתנהל את הסתדרות המעו"ף. החברים בוועדה יהיו כל מזכירי החטיבות של הסתדרות המעו"ף שהחליטו, כאיש אחד, לא לפרוש עם מורוזובסקי. מזכירי החטיבות אף כינסו את מזכירות הסתדרות המעו"ף והחליטו, פה-אחד, לבטל את החלטת הפרישה שהתקבלה לפני ארבעה ימים במזכירות.
ארנון בר-דוד, בן 50, היה מנהל המחלקה לשירותי חינוך בעיריית תל אביב. ב- 1993 מונה למזכ"ל ארגון העובדים של עיריית תל אביב. ב- 1997 נבחר לתפקיד יו"ר ארגון עובדי עיריית תל אביב. בר-דוד, חבר הנהגת ההסתדרות, ימשיך לכהן עד הבחירות שיתקיימו בעוד חצי שנה גם כיושב-ראש ארגון העובדים.
ההסתדרות ביקשה לדחות את הדיון
ההסתדרות הגישה בקשה לבית הדין הארצי לעבודה לדחות את הדיון שנקבע למחר בעניין פיזור מוסדות הסתדרות המעו"ף. זאת בשל המו"מ שמנהל יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, עם שרי האוצר והפנים לפתרון משבר השכר ברשויות המקומיות ובמועצות הדתיות, ובשל רצונו של עיני להשתתף בדיון בבית הדין הארצי לעבודה. בבקשה נכתב: "פגישות אלה שנקבעו למחר נועדו להכריע במחלוקות שנותרו בין הצדדים, באשר למתווה מוסכם למשבר החמור בשלטון המקומי, אשר נדון מזה כחודשיים בין שר האוצר, הפנים ויו"ר ההסתדרות".
עוד נכתב בבקשה כי "לא היתה בכוונת יו"ר ההסתדרות להודיע על קיומן של הפגישות הנ"ל, אלא רק לאחר סיום ומיצוי ההידברות, הגעה להסכמות וחתימה על הסכם. רק בגלל רצונו של יו"ר ההסתדרות להשתתף בדיון הוא נאלץ להודיע עליהן".
כאמור, היום (א') הדיח בית נבחרי ההסתדרות את מזכ"ל הסתדרות המעוף, ליאון מורוזובסקי, מתפקידו ופיזר את מוסדות הארגון.
קודם לכן, בבוקר, דחה בית הדין הארצי לעבודה את בקשתו של מורוזובסקי למנוע את קיומה של ישיבת בית נבחרי ההסתדרות בעניין הדחתו ופיזור מוסדות המעו"ף. שופטת ביה"ד הארצי לעבודה, נילי ארד, ציינה בהחלטתה כי הדבר נוגע לענייניה הפנימיים של ההסתדרות הכללית, ואין לתת צו כל עוד לא יתקיים דיון במעמד שני הצדדים. הדיון נקבע ליום שני ב- 13:30.

תאריך:  10/09/2006   |   עודכן:  10/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
136 ועדים מהמעו"ף: נשארים בהסתדרות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
הארבעה נחטפו על-ידי בני השבט "אל-עבדאללה" בדרום מזרח תימן    החוטפים דורשים מהממשלה לשחרר לפחות ארבעה בני שבט שכלואים במדינה מזה למעלה מששה חודשים
שלומי דיאז
קלש אסלן מנתניה, חשוד בשימוש בחשבוניות ככיסוי למכירת פלאפונים    מקורם של המכשירים אינו ידוע
רותי פומרנץ ברמן
בתכנון: ביצוע הפרדה מפלסית בצומת בית יהושע והרחבת כביש 553 מכביש חד-מסלולי דו-סטרי לדו-מסלולי
אריאל שמידברג
מזכירת המדינה האמריקנית אמרה כי ארה"ב בטוחה יותר בהשוואה למצב ב- 11 בספטמבר 2001, אולם הדגישה כי אל לה לגלות רחמים במלחמה בטרור
רונן ליבוביץ
לקראת הבאתו להצבעה של תקציב 2007, התכנסו היום נציגי מפלגת העבודה יחד עם שר האוצר ואנשי משרדו על-מנת למצוא הסדר שיניח למפלגת העבודה להצביע בעד במצפון שקט    הצדדים סיפרו ל- Nfc כי הפגישה התנהלה באווירה נעימה ועניינית    תוצאת הפגישה היום: הצוותים ימשיכו להתדיין בימים הקרובים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il