X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשויות התעופה בארה"ב החליטו להסיט ממסלולו מטוס, לאחר שצוות המטוס זיהה חפצים חשודים מוקדם יותר פונתה תחנת הרכבת בפנסילבניה בשל תיק גב חשוד
▪  ▪  ▪

חמש שנים אחרי הפיגועים הקשים בארה"ב ב- 11.9.01: רשויות התעופה בארצות הברית החליטו להסיט ממסלולו מטוס נוסעים של חברת "יונייטס איירליינס" (טיסה מספר 351), לאחר שצוות המטוס זיהה על סיפונו חפצים חשודים. כך מסרה לסוכנות הידיעות AP דוברת רשות ביטחון התעופה האמריקנית, יולנדה קלארק.
המטוס עשה את דרכו מאטלנטה לסן פרנסיסקו, והוסט לנחיתה בדאלאס. קלארק הדגישה כי המטוס "בטוח" וכי לא נשקפת סכנה כלשהי לנוסעים הנמצאים על סיפונו. לדבריה, הוחלט להסיט את המטוס ממסלולו "ליתר ביטחון".
"אחרי שהמטוס היה באוויר, נמצא מחשב כף-יד מסוג "בלקברי" שלא היה שייך לאף אחד מהנוסעים", אמרה הדוברת. היא ציינה כי החפץ הצליח לעורר חשד בקרב אנשי הצוות, היות ודקות ספורות בטרם ההמראה באטלנטה נמצא במטוס תיק גב חשוד, שהורד מהמטוס. לדברי קלארק, אין כל אינדיקציה לכך שהמחשב שנמצא היה אמור לשמש אמצעי חבלה.
רשויות התעופה בארצות הברית החליטו, שעל אף הסטת המטוס ממסלולו מסיבות לכאורה ביטחוניות, אין צורך בשיגור מטוסי קרב שיילוו אותו עד לנחיתתו.
ואם זה לא מספיק לאמריקנים ביום בו מציינים חמש שנים לפיגועי ה- 11.9, מוקדם יותר הבוקר (שעון ארה"ב) פונתה לזמן קצר תחנת הרכבת "פנסילבניה" בניו-יורק, לאחר שבמקום נמצא תיק שעורר חשד. במשך זמן קצר הופסקה תנועת הרכבות והאוטובוסים לתחנה. תחנת רכבת זו היא צומת תחבורה מרכזית בעיר ניו-יורק, שהומה בנוסעים ועוברי אורח במשך כל שעות היום.
סוכנויות הידיעות מדווחות, כי הכוננות בתחנה הועלתה בשעה 8:25 בבוקר, עם גילויו של התיק החשוד, והוסרה 14 דקות מאוחר יותר. לאחר שבדיקת התיק החשוד גילתה כי הוא מכיל חפצים אישיים בלבד, חזרה התחנה לפעילות שגרתית בשעה 8:39.
בן ברלינאר, אחד הנוסעים ששהה בתחנה בזמן פינויה, אמר כי דווקא היום הוא איננו מפחד, היות וכל מקום מוקף בשוטרים רבים שמאבטחים את רחובות הערים לקראת טקסי הזיכרון. "כוננות גבוהה. זה מצוין", אמר.
שני האירועים הללו אירעו שעות ספורות בלבד בטרם החלו ברחבי ארצות הברית הטקסים לציון חמש שנים לפיגועים הרצחניים שהרעידו את אמריקה ב- 11.9.2001.

תאריך:  11/09/2006   |   עודכן:  11/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארה"ב: מטוס הוסט ממסלולו בשל חפץ חשוד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות מתנגדת נחרצות לכל שינוי בחוק השיקום לנכי נפש בקהילה    כך נקבע בדיון שנערך לקראת כוונת האוצר לתקן את חוק שיקום נכי הנפש במסגרת חוק ההסדרים    שר הבריאות: "חוק השיקום לחולי נפש בקהילה והרפורמה הביטוחית חייבים להתבצע בד בבד"
מתן פריידין
יושב-ראש המטה לביקורת השלטון של הליכוד, עורך הדין יריב לוין, עתר לבג"צ כנגד ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בדרישה למנות שר רווחה באופן מיידי    העותר: אי מינוי שר רווחה - מעילה באמון הציבור
אריאל שמידברג
בעקבות החשדות לפיהן צפון קוריאה נערכת להוציא אל הפועל ניסוי בפצצה גרעינית, ארצות הברית לא מתכוונת לחכות להתקדמות השיחות במסגרת האו"ם, ומציעה לקיים מגעים ישירים עם שכנותיה של צפון קוריאה
רונן ליבוביץ
ועדת הפנים דנה בנזק שנגרם לשטחי הטבע בצפון בעקבות מלחמת לבנון השנייה    מבחינה כספית מדובר על נזק של מיליוני ש"ח ויעברו שנים עד שהיערות יחזרו לקדמותם    מנכ"ל קק"ל אמר כי יידרשו 10 שנים לשיקום הנזקים
מתן פריידין
עורך המדור המשפטי של "דה מרקר", עודד ארבל, הושעה מתפקידו עד שיושלם בירור בעניין כתבות שפרסם ובהם צויינו שמות של עורכי דין שלא רשומים בלשכת עורכי הדין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il