X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתחילת החודש שעבר נקבעה רמת השמע המותרת למכלול השידורים בימים אלה נשלחו מכתבי הפרה לזכייניות הטלוויזיה בשל סטיות מהתקן העקרונות שנקבעו יחולו גם על שידורי הרדיו והטלוויזיה הרב ערוצית
▪  ▪  ▪

הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו החלה לנקוט בצעדים נגד הפרות שהתגלו במדידות שהיא עורכת באשר לשמע בפרסומות ובתוכניות.
כזכור, החל מחודש שעבר (9.8.06) מקיימת הרשות ניטור ומדידה של עוצמות דחיסת הווליום בשידור - תוכניות ופרסומות. כפי שקבעה מועצת הרשות השנייה, חריגה בדחיסת עוצמות השמע תיחשב לזכיינים כהפרה.
רמת השמע אשר הוגדרה היא: db 28- (עם אפשרות לסטיות רגעיות של db2 ±) והיא תשמש למכלול השידורים - תוכניות, פרסומות, קדימונים וכל אלמנט שידורי אחר. מטרת אחידות התקינה היא להגיע למצב שבו הצופה היושב מול המקלט מקבל את השידור בעוצמת קול אחידה ככל האפשר, בלי להידרש תדיר לכוון את העוצמה בשלט.
בימים האחרונים הוציאה עו"ד גתית לבנון, ראש אגף פרסומות, לזכייניות הטלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 10) מכתבי הפרה לכאורה שלפיהם נמדדה חריגה בפועל והתגלו סטיות מהתקן שהוגדר, הן בפרסומות והן בתוכניות. לאחר קבלת תגובות הזכייניות תדון ועדת ההפרות ברשות השנייה בתגובות ולאחר מכן תחליט בדבר המשך דרכי הפעולה.
בד בבד, פנתה אילת מצגר, מנכ"ל בפועל של הרשות השנייה, למנכ"ל רשות השידור וליו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין בהצעה ליישם את העקרונות שנקבעו על כלל הערוצים, במכתבה ציינה, כי "החל מתחילת החודש כבר מופעלים פרמטרים אלה בשידורים וקיים ניטור שוטף של ביצועם. באופן כללי ניתן להתרשם מהשינוי לטובה שחל בנושא, ויש מקום להניח, כי בתקופה הקרובה נצליח להתגבר על החריגות שעוד נותרו. התופעה של התגברות עוצמת הקול והיחלשותה קיימת גם בערוצים אחרים, והיא תופעה המטרידה את כלל ציבור הצופים. משום כך, למען האינטרס הציבורי, אני סבורה שיש מקום שנפעל במשותף ליישם עקרונות אלה בכל הערוצים שעליהם אנו מופקדים".
רשות השידור כבר הודיעה לרשות השנייה, כי תשמח להכיל את העקרונות שנקבעו על שידורי הטלוויזיה ועל שידורי הרדיו בטלוויזיה הרב ערוצית.
כזכור, מועצת הרשות השנייה הקימה ועדת אד-הוק ברשותו של אייל בוחבוט, לפתור את סוגיית הווליום בפרסומות. הוועדה קיימה מספר בדיקות עם מספר אנשי מקצוע ועם הזכיינים והחליטה כי, החל מה- 9 באוגוסט סטייה מהתקן תחשב כהפרה.

תאריך:  12/09/2006   |   עודכן:  12/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרשות השנייה נוקטת בצעדים נגד הפרות בווליום השידור
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
כך מפרסם ה- CIA    נתונים נוספים: הגרעין הקשה של המנהיגות המבצעית של אל-קאעידה - חוסל, היתר, מסתתרים או נמצאים במנוסה
ניר יהב
ממשלתה של פינלנד, המשמשת כיום כנשיאה התורנית של האיחוד האירופי, מברכת בהסתייגות, באומרה כי היא רואה בצעד הזה "התפתחות חיובית"    האו"ם מתריע מפני הידרדרות חסרת תקדים של הכלכלה הפלשתינית
מתן פריידין
נשיא בית המשפט העליון הפורש, אהרן ברק, מכחיש בהודעה רשמית את מעורבותו בשאלת "נבצרותו" והעדרותו של נשיא המדינה, משה קצב, מטקס השבעתה של הנשיאה החדשה של ביה"מ העליון, דורית ביניש
מירב לוי
המלגות, בסך מחצית משכ"ל לשנה, יוענקו לסטודנטים שגויסו בצו 8 ושירתו מעל 14 יום במלחמה    נשיא האוניברסיטה: זה המעט שאנו יכולים לעשות למען אלה שלקחו חלק בלחימה הקשה
רונן ליבוביץ
בדיון החשוב בוועדת הכספים על העוני בישראל השתתפו רק ארבעה חברי כנסת    מנכ"ל הביטוח הלאומי מסר נתונים קשים על הגדלת הפערים בין העניים והעשירים והתגברות העוני בקרב ילדים    ח"כ ליצמן: "הוועדה תעשה כל שביכולתה כדי לא לאפשר את אישור הקיצוץ או את ההקפאה בתקציבי השכבות החלשות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il