X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
המתלוננת טוענת כי גרם לה נכות נפשית לפי הנטען בתביעה, הפגיעה המינית שחוותה המתלוננת גרמה לה נכות נפשית לצמיתות בשיעור של 40%
▪  ▪  ▪

רשם בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד גלדשטיין, הסיר בצהריים, ולבקשת TheMarker, את צו איסור הפרסום הגורף שהוטל על תביעת הפיצויים האזרחית שהגישה אחת המתלוננות נגד עופר גלזר, בעלה של שרי אריסון.
התביעה הוגשה לפני כחודש וחצי לבית המשפט המחוזי בתל אביב, כאשר לא צוין בה סכום הפיצוי המבוקש, אך זה עומד לפחות על 2.5 מיליון שקל - הסכום המינימלי להגשת תביעות לבית משפט זה.
מדובר בתביעה שהגישה האחות שטיפלה באשתו של גלזר עת החלימה מניתוח שעברה. התביעה מבוססת על הרשעתו של גלזר בביצוע מעשים מגונים והטרדה מינית של המתלוננת. בתביעה טוענת המתלוננת, כי מעשיו הנפשעים של גלזר בוצעו תוך ניצול מחפיר של העובדה שהיא הגיעה לביתו כדי לטפל ברעייתו וכי גלזר כפה עצמו עליה במשך שעות ארוכות ותוך ניצול מצבה וניצול מעמדו, הטריד אותה מינית וביצע בה מעשים מגונים שוב ושוב.
לפי הנטען בתביעה שהוגשה באמצעות עורכי הדין מירב ישראלי ורועי בלכר, הפגיעה המינית שחוותה המתלוננת גרמה לה נכות נפשית לצמיתות בשיעור של 40%. לטענתה, היא סובלת משחזור מתמשך וחוזר של האירוע הטראומתי, הפרעות בשינה, פחדים וחרדות רבים, מצב רוח ירוד, קושי משמעותי בריכוז וקשב וכן לפגיעה קשה בביטחון העצמי.
לפי טענתה, מאז האירועים היא איבדה עניין והנאה, נמנעת מבילויים, מפגשים חברתיים ומתרבות הפנאי, מתקשה לתת אמון בזולת והתנהגותה מאופיינת בריחוק והימנעות מקירבה לזרים בכלל ולגברים בכלל. לטענתה, באחרונה היא העמידה את ביתה למכירה במטרה להימלט מחרושת השמועות והרכיל המלווה אותה בישוב בו הוא מתגוררת.
מייד לאחר הגשת התביעה פנה גלזר, באמצעות עורך דין עופר צור, לבית המשפט בבקשה לאסור את פרסום התביעה נגדו. השופט נסים ישעיה נענה לבקשה והורה על צו איסור פרסום גורף בתיק שאוסר לפרסם כל פרט הקשור בתביעה. הצו הוסר בצהריים באמצעות בקשה שהגיש עו"ד פז מוזר, ממשרד ליבליך-מוזר, בשם TheMarker.

תאריך:  13/09/2006   |   עודכן:  13/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המתלוננת נגד עופר גלזר תובעת ממנו מיליוני שקלים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
האשה סחטנית זה כל מטרתה  ל"ת
שושמחיפה  |  13/09/06 18:30
2
הנשים עושות כסף על מה
דולבי  |  13/09/06 23:44
3
הנשים עושות כסף על מה
דולבי  |  13/09/06 23:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
לטענת הלבנונים, במספר מקומות לאורך קו הגבול הקיים הניח צה"ל גדר תייל חדשה, במיקום המצוי מספר מטרים עמוק יותר לתוך שטח לבנון
מתן פריידין
עו"ד יגאל ארנון טוען כי שלמה פיוטרקובסקי צריך להגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב תצהיר מתוקן שבו יבהיר באופן חד-משמעי האם חתם על המסמך לפיו מגיעים לארנון מחצית ממניות סלקום המוחזקים בידו
ניר יהב
ליאון מורוזובסקי התנצל בפני עופר עיני על הפרישה    עיני: מקבל את ההתנצלות
מתן פריידין
בית משפט השלום בת"א דחה את בקשת משפחתה של עופרה חזה ז"ל להורות על חקירת נסיבות מותה של הזמרת    השופטת: סיבת המוות הוכחה    בנוסף דחה בית המשפט טענות של המשפחה בדבר רשלנות בטיפול הרפואי בעופרה חזה
ניר יהב
יחד עם זאת, הדגיש רה"מ הפלשתיני: "ניהול מו"מ מדיני אינו מענייננו"    יו"ר הרשות, אבו מאזן, אמר כי הנייה יהיה ראש ממשלת האחדות הלאומית    ברשות תוקפים את עמדתה של ארה"ב ביחס לממשלת האחדות: "אנו לא מרכיבים את ממשלת האחדות כדי שתמצא חן בעיני ארה"ב או בעיני כל מדינה אחרת, ועל העולם להתייחס לכך בצורה חיובית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il