X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עסקה לפי 44% עד 48% תבנה 165 דירות יוקרה מגרש הכדורגל ההיסטורי של הפועל ר"ג יהרס לאחר 60 שנה
▪  ▪  ▪

חברת הנדל"ן אוסיף קנתה בסוף השבוע מקבוצת יורוקום את "המכתש", מגרש הכדורגל ההיסטורי של הפועל ר"ג-גבעתיים, הנמצא בגבעתים. יורוקום תקבל, בעסקת אחוזים, 44% עד 48% מתמורת המכירות של הדירות. המגרש, בן 11.7 דונם, יהרס ואוסיף תבנה עליו 165 דירות בשני מגדלים של 24 ו- 17 קומות, כולל 3 קומות פנטהאוזים בכל מגדל.
העסקה נעשתה כרגע לפי 44% מהתמורה ליורוקום. החוזה כולל טבלת מחירים משוערים של הדירות, וסוכם כי אם הדירות ימכרו במחירים גבוהים יותר, תקבל יורוקום תמורה מדורגת גבוהה יותר, עד 48%. אביב, בעלת השליטה באוסיף, תהיה הקבלן הראשי. אוסיף ואביב נמצאות בשליטה-למעשה של משפחת דורון אביב ודפנה הר-לב.
יורוקום נדל"ן, בשותפות של יורוקום והיזם אבירם דולינגר, קנתה את המגרש מההסתדרות בשנת 1998, ב- 8.2 מיליון דולר, כחלק ממימוש הנכסים של ההסתדרות לפרעון חובותיה. בשנים האחרונות הגדילה יורוקום, ככל הנראה, את חלקה ביורוקום נדל"ן, וכיום יש לדולינגר רק אחוזים בודדים. יוקורום נדל"ן מנוהלת בידי יוסי אלוביץ, אחיו של שאול אלוביץ, בעל השליטה בחברת התקשורת המובילה יורוקום.
העסקה מותנית בכך, שמינהל מקרקעי ישראל, שהקרקע בבעלותו ( ההסתדרות ויורוקום היו חוכרים) יאשר בתוך שנה וחצי את העסקה ואת הבנייה. תנאי נוסף הוא, שאוסיף תשיג בתקופה זו ליווי בנקאי, ושהבנק גם יתן ליורוקום נדל"ן הלוואה של 15 מיליון דולר, לפרעון חובות על המגרש.
איצטדיון "המכתש", שנבנה לפני כ- 60 שנה, קרוי כך על שם צורתו הקעורה. הוא היה במשך עשרות שנים המגרש הביתי של הפועל ר"ג, שהיתה אחת מקבוצות העילית של הכדורגל הישראלי, ואף זכתה באליפות המדינה. משחקי צמרת רבים נערכו על המגרש. בשנים האחרונות הוא משמש בעיקר את קבוצות הנוער שלה. הריסתו, במקביל להריסת אולם הכדורסל של הפועל ת"א, הם חלק ממגמה לבנייה על מגרשי ספורט בתוך הערים, תוך ניצול ערכה הגבוה של הקרקע.
הפרויקט בר"ג אמור להיות אחד הגדולים בבנייה למגורים של אוסיף בשנים הקרובות. החברה בונה כיום 400 דירות ברמת אביב ג', עומדת לבנות בנייני מגורים במרום נוה בר"ג, ובונה פרויקט מגורים בהרצליה. כן היא מקדמת תוכנית לבניית כ- 1,100 דירות ברמת חביב בחיפה, יחד עם החברה לנכסים ובניין. אוסיף היא גם בעלת מניות מובילה בחברת אמד, שבבעלותה מגרשים לבניית מאות דירות בת"א ובר"ג.

תאריך:  25/09/2006   |   עודכן:  25/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוסיף קנתה מיורוקום את "המכתש" בגבעתיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
בשבוע הבא יציינו 65 שנים לרצח היהודים בבאבי-יאר    בטקס יימסרו ליד ושם אלפי דפי עד עם שמותיהם של קרבנות שואה מאזור בריה"מ לשעבר שנאספו מניצולי שואה
רונן ליבוביץ
תגובות סותרות במערכת הפוליטית לדבריו הדו-משמעיים של נשיא סוריה    ח"כ יתום: "אסד מאיים ומאידך מבקש לחדש את המשא-ומתן"    ח"כ טרטמן: "מדובר במתק שפתיים"    ח"כ חנין: "ממשלת אולמרט מסכלת סדרתית של כל משא-ומתן לשלום"
גלית יצחק
יבמ השיקה בארץ יוזמה המאפשרת לעסקים ולבעלי מחשבים אישיים לתרום את משאבי המחשוב הבלתי מנוצלים שלהם לסיוע במחקרים שנועדו לפתח שיטות ותרופות למלחמה בסרטן
גלית יצחק
שי ישראלי מונה למנהל מכירות בחברה    אבי סיידון מונה למנהל מוצרים צרכניים
מתן פריידין
כתב האישום בפרשת המינויים הפוליטיים במשרד לאיכות הסביבה הוגש לבי"מ השלום בי-ם    הנגבי מואשם במרמה, הפרת אמונים, שוחד בחירות, עדות שקר ושבועת שקר   הנגבי, בתגובה: "כתב האישום נגדי הוא חסר בסיס וההליך המשפטי יוכיח כי לא נהגתי באופן שונה מן הדרך בה נהגו עשרות שרים, משך עשרות שנים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il