X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בחברות הסלולר נערכים במרץ לקראת הפעלת תוכנית ניידות המספרים ובוחנים עד כמה לקוחותיהן נאמנים
▪  ▪  ▪

תוכנית ניידות המספרים, שתאפשר מעבר של מנויי תקשורת בין מפעילים תוך שמירת מספר הטלפון האישי, תיכנס לתוקף רק בעוד כשנה, אבל מסתבר שבחברת פלאפון כבר מתחילים להיערך לתוכנית במרץ רב. ל-TheMarker נודע כי פלאפון החלה לבצע סקרים טלפוניים כדי לבחון את מידת המחויבות של מנוייה להישאר ברשת פלאפון גם ביום בו תופעל תוכנית ניידות המספרים, וכן סקרים בקרב מנויי החברות המתחרות במטרה לאמוד את יכולת החברה למשוך מנויים מהמתחרות.
מפלאפון נמסר, כי "פלאפון עורכת כל העת סקרים בנושאי שיווק ושירות על-מנת שנוכל לשפר את ההצעות השיווקיות ללקוחות ואת השירות".
לא ידוע אם גם סלקום ופרטנר כבר החלו לבחון בסקרים את נכונות המעבר של מנויים בין מפעילים ביום שבו תיושם התוכנית, אך הערכה היא שגם הן כבר נוקטות בהליכים מקדמיים להערכת הגידול בהיקף נטישת המנויים.
העובדה שחברות הסלולר מתחילות לבצע בדיקות והיערכות לקראת יישום התוכנית, הצפוי רק בעוד שנה, מעידה על הלחץ הרב בו הן נמצאות. הערכות המקובלות בקרב אנליסטים בשוק התקשורת הן כי ניידות המספרים תגדיל את היקף הנטישה השנתית בשוק הסלולר בכ-3%-2% בלבד, לכ-17% בשנה לכל היותר. עם זאת, קיימות גם הערכות על גידול חד יותר בהיקפי הנטישה והמעבר בין חברות הסלולר, גידול שיצריך את החברות להשקיע כסף רב הנאמד בעשרות מיליוני שקלים הן על הגדלת הוצאות הפרסום וחיזוק המותג והן על הוצאות שימור לקוח.
ב-TheMarker דיווחנו לאחרונה כי ההשקעה הכוללת של שלוש חברות הסלולר בהיערכות ליישום פרויקט ניידות המספרים נאמדת בכ-100 מיליון שקל.
משרד האוצר ומשרד התקשורת החליטו לפני כמה שבועות שלא לדחות את מועד יישום תוכנית ניידות המספרים, כך שהחברות חויבו להעניק את השירות כבר ב-1 בספטמבר. החברות לא יכלו לעמוד בלוח הזמנים שנקבע, ועל כן הגישו עתירות בעניין לבג"צ בטענה כי משרד התקשורת ביצע הליך פגום, ולכן הן לא עמדו במועד שנקבע בחוק ליישום הפרויקט. לטענת החברות, הן יוכלו להעמיד את שירות ניידות המספרים רק באוגוסט 2007.
בדיקות הקישור בין המפעילים השונים צפויות להתבצע החל ב-1 במארס 2007, אך ההערכה היא שחלק מהחברות לא יהיו ערוכות לביצוע הבדיקות במועד זה. בזק וחברות הסלולר עלולות להיות הנפגעות העיקריות מיישום תוכנית ניידות המספרים. לקוחות בזק, למשל, יוכלו לעבור ביתר קלות לכבלים ולחברות התקשורת האחרות שמתחילות להעניק שירותי טלפוניה פנים-ארצית, מבלי שיצטרכו עוד לשנות את מספר הטלפון שלהם.

תאריך:  25/09/2006   |   עודכן:  25/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פלאפון החלה לבצע סקרים כדי לאמוד היקף הנטישה הצפוי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ישחקו אותה כמו אירן. ימשכו וימשכו ל"ת
חץ  |  26/09/06 13:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
בגרמניה שוקלים להכניס לימודי איסלאם לתוכנית הלימודים של מערכת החינוך כדי לשפר את שילובם של התלמידים המוסלמים בחברה הגרמנית
אריאל שמידברג
עיתון בצ'ילה מדווח, כי הרודן לשעבר נקלע לקשיים כלכליים בגלל שבית המשפט הקפיא את חשבונותיו בבנקים    פינושה נאלץ למכור חפצים אישיים כדי לעמוד בתשלומים שלו
אריאל שמידברג
צוות החילוץ הצליח לאתר את המסוק הנעדר    כל הנוסעים נהרגו בהתרסקות    בין ההרוגים נמצא שר היערות של נפאל
אריאל שמידברג
לאחר למעלה משבועיים במהלך הוחזקו כבני-ערובה, ארבעת התיירים צרפתיים שוחררו    חבר פרלמנט אשר השתתף במו"מ עם החוטפים: "לאחר משא-ומתן ארוך מאוד שנמשך עד השעות המאוחרות של הלילה, הגענו להסכמה שמאפשרת, מבחינתם, את שחרור החטופים"
רונן ליבוביץ
קמפיין חדש לעידוד חזרת ישראלים החיים בארה"ב ובקנדה    המשרד לקליטת עלייה יחל בקרוב בקמפיין שנתי בעלות של 1.5 מיליון ש"ח    השר בוים: "עידוד חזרתם לארץ של הישראלים החיים בחו"ל הינו אחר היעדים המרכזיים של המשרד לקליטת העלייה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il