אתר השוואת המחירים zap ואתר המודעות yad2 ממשיכים להתחזק ולמשוך את תשומת לב גולשי האינטרנט בישראל - כך עולה מסקר TIM לחודש ספטמבר 2006 של חברת TNS טלסקר, הבודק חשיפה לאתרי האינטנרט המובילים בישראל.
אתר השוואת המחירים זאפ זינק לחשיפה של 20.4% מכלל משתמשי האינטנרט בישראל, לעומת 16.4% בסקר הקודם, שנערך בחודשי יוני-יולי 2006. אתר yad2 הגיע על-פי הסקר לחשיפה של 11.6%, לעומת 10.3% בסקר הקודם. זאפ נמצאת היום בניהול ושליטה של קבוצת דפי זהב, ו- yad2 נמצא בשליטה של משפחת תל.
את הקפיצה הגדולה ביותר מבין האתרים בישראל רשם האתר של זכיינית ערוץ 2, קשת, שנכנס לרשימת 10 האתרים הגדולים עם חשיפה שבועית של 16.3%. בסקר הקודם כלל לא הופיע האתר בדירוג. בחודשים האחרונים השקיעה קשת, המנוהלת על-ידי אבי ניר, תקציבים ומאמצים לשדרג את אתרי האינטרנט של הקבוצה. גורמים בשוק התקשורת העריכו כי המיקום הגבוה של אתר קשת נובע במידה רבה מתוכנית הטלוויזיה הפופולרית "כוכב נולד".
גמר "כוכב נולד" שודר אומנם ב- 7 בספטמבר - לפני הסקר, שנערך בין ה- 12 וה- 21 בספטמבר - אולם באופן טבעי התוכנית המשיכה לייצר "באז", גם בשל התבטאויותיו של הזוכה הגדול - ג'קו אייזנברג.
סקר TIM לחודש ספטמבר נערך בתגובה לטענות שנשמעו לאחר פרסום הסקר הקודם. אתרים שונים, ובראשם אתר וואלה, טענו כי תוצאות הסקר הקודם הושפעו מהמלחמה ואינן משקפות את תמונת המצב הרגילה. עם זאת, התוצאות של הסקר הנוכחי אינן מצביעות על שינויים משמעותיים, במיוחד בדירוג האתרים האתרים הגדולים, לעומת הסקר של יוני-יולי.
על-פי סקר TIM, ממשיך גוגל להוביל את הדירוג בישראל עם חשיפה שבועית של 78.6% - ירידה קלה לעומת 79.1% בסקר הקודם; אתר וואלה ממוקם שני, עם חשיפה של 67.9% מול 67.6%, ואילו אתר החדשות Ynet נחשף ל- 55% מהגולשים - מול 56.2% בסקר הקודם, שחפפו באופן חלקי את תקופת המלחמה בצפון. אתר NRG של קבוצת מעריב, התחזק מעט והציג חשיפה של 25.6%, לעומת 23% מהסקר הקודם. אתר הארץ מדורג במקום ה- 13, עם עלייה לחשיפה של 11.9% מול 11% בסקר הקודם.
הסקר אינו מבטא כמות הקלקות או כניסות באתר כלשהו, אלא מצביע על האומדן לחשיפה (Reach), או שיעור האנשים השונים שביקרו לפחות פעם אחת בכל אתר בשבוע שקדם לסקר. שיטת הבדיקה בסקרי TIM היא שיטת ה- Recall, כאשר כל נשאל בפאנל האינטרנטי נתבקש לציין האם ומתי היתה הפעם האחרונה שבה ביקר בכל אחד מן האתרים שנבדקו. הסקר נערך בקרב מדגם ארצי ומייצג של כ- 1,000 משתמשי אינטרנט בגילאי 13+ מקרב האוכלוסיה היהודית בישראל.
בחברת TNS, המבצעת את הסקר, אמרו לאחרונה כי נשקלת האפשרות להגביר את קצב הסקרים ולבצע מעתה סקר חודשי או רבעוני, לעומת הסקר החצי שנתי שבוצע עד כה.