X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יבנו 414 דירות בפרויקט פינוי-בינוי הגדול ביותר במדינה לראשונה: הדיירים התארגנו, ובעזרת מומחים קידמו את הפרויקט, הוציאו מכרז ובחרו קבלן יבנו דירות פאר בשכונה מתחדשת
▪  ▪  ▪

SGS, אלקטרה נדל"ן והקבלן אריה פרשקובסקי זכו במכרז שהוציא ועד דיירים בנוה שרת, ת"א. הם יבנו 414 דירות במסגרת פרויקט פינוי-בינוי. 154 הדיירים הנוכחיים יקבלו בחינם דירות חדשות, והיזמים יוציאו למכירה לשוק את יתרת 260 הדירות.
זו הפעם הראשונה בישראל, שדיירים מתארגנים ליזום עצמאי של פרויקט פינוי-בינוי. הדיירים בחרו ועד פעולה, בראשות דרור בר-נתן ואשר טוילי, שהתקשר עם 4 מומחים - עו"ד יריב בר-דיין, האדריכל גיל שנהב (משרד כנען-שנהב), המהנדס דוד לנדסמן והשמאי רונן כץ ממשרד גרינברג. הועד וצוות המומחים טיפלו באישור התב"ע, העברתה בועדות לבנין ערים, שיפור התוכניות והוצאת מכרז לקבלן מבצע.
למכרז הוגשו כמה הצעות, ושלוש החברות המובילות נבחרו כיזם משותף, בזכות מוניטין, יציבות הפיננסית וטיב המיפרט שהגישו: כל דייר בשכונה הישנה יקבל דירה גדולה יותר ב-33 מ"ר, ועוד מרפסת, חניה תת-קרקעית ומחסן. הבניה והגימור יהיו ברמה של דירות פאר בצפון ת"א: מיזוג אויר דירתי, זיגוג כפול, מטבחי רגבה, רצפת גרניט-פורצלן, תריסים חשמליים ועוד.
בפרויקט יהיו 3 מגדלים בני 19 קומות ו-3 מגדלים בני 12 קומות. היזמים מעריכים שהבניה תתחיל בעוד כחצי שנה, יבנו את כל המגדלים בבת אחת, ותוך שנתיים עד שלוש תסתיים הבנייה.
תמורת המכירות של הפרויקט נאמדת ב-80 מיליון דולר, כולל הדירות שיקבלו הדיירים. כל דייר גם יקבל מענק לכיסוי שכר דירה לתקופת הבניה. הממשלה מסייעת על-ידי מתן פטור מהיטל השבחה.
SGS היא אחת החברות הקבלניות הגדולות בסקטור הפרטי, והיא בבעלות אהוד סמסונוב ועמוס שמיע. החברה בנתה בשנים האחרונות, בין היתר, בניני משרדים ברמת החי"ל, הסמוכה לנוה שרת. אלקטרה נדל"ן נמצאת בשליטת גרשון זלקינד, פעילה בעיקר בעסקות בחוץ לארץ, אך יש לה גם נכסים בישראל. פרשקובסקי הוא קבלן ותיק, שבנה בת"א ובראשון לציון, ובשנה האחרונה רכש נכסים בגרמניה באמצעות חברת דירקט קפיטל, בשליטתו.
שר השיכון מאיר שטרית אמר היום, כי יציע לחוקק חוק שיקבע, כי רק פרויקטים בעדיפות כלכלית מסוג פינוי-בינוי יזכו לסיוע של המדינה. הוא אמר כי בשנים האחרונות סייעה המדינה לפרויקטים רבים שאינם כדאיים מבחינה כלכלית, ויש לשנות זאת. כן יציע למנות מנהל יעודי מטעם המדינה לכל פרויקט, לדבריו, כדי לסייע לדיירים.

תאריך:  26/09/2006   |   עודכן:  26/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
SGS, אלקטרה ופרשקובסקי זכו במכרז נוה שרת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
הוועדה לקידום האישה דנה היום בביטול התקן הנפרד ליועצת הרמטכ”ל לענייני נשים    חברי הכנסת וחברות ארגוני הנשים טענו כי ביטול התקן מעביר מסר מטריד לנשים    מנגד, טען אלוף אלעזר שטרן כי האיחוד עם תפקיד ראש מחלקת סגל יקדם את מעמד הנשים בצבא
מתן פריידין
לשכת עורכי הדין החליטה להצטרף לערר שיוגש על החלטת בית משפט השלום ברמלה בפרשת רמדיה לפיה תכתובות דוא"ל בין לקוח ועורכי דינו אינה חוסה בחיסיון עו"ד-לקוח    הלשכה: נושא זה הוא בנשמת אפו של המקצוע
ניר יהב
משרד האוצר, ההסתדרות ועובדי חברת החשמל סיכמו שעובדי חברת החשמל יפסיקו את העיצומים בתמורה לכך שפרטי הרפורמה בחברת החשמל יוצאו מחוק ההסדרים של שנת 2007
הילה רפופורט
הבכיר: "הטליבאן ערך בירורים עם חברי הארגון המקורבים לאל-קאעידה, והגיע למסקנה: בן-לאדן חי ומצבו טוב"
רונן ליבוביץ
ח"כ יחימוביץ נרתמה לפעול לביטול קיצוץ של חצי מיליון ש"ח בתקציב בית ספר המהווה מסגרת יחודית לנוער בסיכון    במכתב ששלחה למנכ"ל משרד התמ"מ כותבת חברת הכנסת כי ה"קיצוץ יותיר את התלמידים חשופים להידרדרות לפשיעה, לצריכת סמים, לאלכוהוליזם ולזנות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il