cassidi עולה בקמפיין פרסום לקולקציית סתיו- חורף 2007, בהשקעה של כ-500,000דולר. הקמפיין, בכיכובה של הדוגמנית הצרפתיה ג'ולי דה חוי, צולם בפריז בהשראת הסרט "אמילי".
הקמפיין, באמצעות פרסום פרנקו, כולל עיתונות ארצית, מגזינים, טלוויזיה שלטי חוצות ומכוונים. מהלך זה מהווה חלק מתהליך מיתוג- BRANDING כולל שהוביל צוות מומחים מיוחד ובראשו יעקב פרנקו, שעיקרו הפיכת רשת חנויות ענפה לחנויות בוטיק עם אמירה אישית ואופנתית והצגת קולקציה בסגנון אירופאי כשהקו המוביל אותה הוא קו הרומנטיקה האורבנית.
משה בן שטרית, מנכ"ל רשת :cassidi "הקמפיין הפרסומי החדש מהווה חלק מתהליך מיתוג רחב היקף שעוברת הרשת תחת הקונספט המוביל : "Life is about details" - החיים מסתתרים בפרטים הקטנים. הקונספט בא לידי ביטוי בקולקציה המושקעת בפרטים קטנים וייחודיים, בנראות החנויות שהופכות מרשת ענפה לחנויות בוטיק עם יחס אישי, ב"בוטיקאיות" שמלבישות את הקונה הפוטנציאלית ובקמפיין אופנה רומנטי שצולם בפריז.
ג'ולי דה חוי, הדוגמנית הצרפתייה המובילה את קמפיין החורף של cassidi הובילה קמפיינים מובילים כדוגמת קמפיין האופנה של איב סאן לורן והופיעה על שערי מגזיני אופנה בינלאומיים מובילים כדוגמת ווג, אל , מארי קלייר, באזר ועוד.
רשת האופנה cassidi נמצאת בבעלות משפחות בן שיטרית ושרים. הרשת הוקמה בשנת 1979 ופועלת בקניונים ובמרכזי קניות מובילים. cassidi פועלת בקונספט של חנויות בוטיק המציעות קולקציות ייחודיות ואיכותיות. היחס האישי והשירות המיוחד מעניקים חווית קנייה אישית ללקוחותיה.
משרדי ההנהלה והשיווק ממוקמים באזור התעשייה של ראשל"צ, בשטח של כ-1,500 מ"ר. החברה מעסיקה 160 עובדים ומפעילה מועדון לקוחות ובו למעלה מ-30,000 חברות.