X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שני צעירים התווכחו על "ליבה של צעירה" אחד מהם, בן 25, מת מפצעיו בעל מועדון נורה בבנימינה
▪  ▪  ▪

צעיר בן 25 מפתח תקוה, נדקר למוות (יום שבת, 30.9.06) בשכונת כפר שלם בתל אביב. המשטרה עצרה שני צעירים ומחפשת אחר חשוד נוסף. הרקע לרצח: ויכוח על-רקע רומנטי.
הרצח התרחש בסמוך לשעה תשע בבוקר ברחוב ס"ה בתל אביב. אזרחים הבחינו בצעיר שותת דם הפצוע מדקירות בפלג גופו העליון. הם הזעיקו את מד"א אך לצוות הרפואי לא נותר אלא לקבוע את מותו.
חוקרי משטרת מרחב יפתח, בפיקודו של ניצב משנה מוטי כהן, פתחו בחקירה והחלו בסריקות אחר רכב שנראה נמלט מזירת הארוע. בשעות הצהריים אותר הרכב ברחוב הערבה בחולון ונעצר צעיר אשר ככל הנראה נהג ברכב בו נמלטו חשודים נוספים מזירת הרצח. כמה דקות לאחר מכן נעצר צעיר נוסף אך שוחרר לאחר שהתברר שאינו קשור למקרה.
במקביל למעצרים אלו נשלחו שוטרים לבית החולים וולפסון עקב הודעה על הגעת פצוע דקירה. במשפחה חושדים כי המדובר בחשוד ברצח שנדקר ככל הנראה בקטטה בינו לבין הנרצח. במשטרה הציבו שמירה ליד מיטתו והוא ייחקר כשיסיים לקבל טיפול רפואי. מצבו מוגדר קל עד בינוני. במקביל חיפשה המשטרה אחר צעיר נוסף ולא נשללת האפשרות שדווקא הוא זה שדקר את המנוח למוות. הצעיר, תושב נתניה, אותר הערב בכניסה לאילת בתוך רכב שנכנס לתחומי העיר. הוא הועבר לידי משטרת אילת ויוחזר צפון כדי להחקר במשטרת מרחב יפתח.
מחקירה ראשונית עולה כי הרקע לרצח הוא סכסוך סביב ליבה של צעירה שהשניים הכירו. הנרצח הוא חברה בהווה של הצעירה ואילו החשוד ברצחיתו היה חבר של הצעירה לפניו וככל הנראה קינא לה.
בעל פאב נורה בבנימינה
במועצה המקומית בנימינה נורה לפנות בוקר בעל הפאב "קונסטנטיני" ונפצע באורח קל עד בינוני בפלג גופו התחתון. הוא פונה לבית החולים "הלל יפה" בחדרה והמשטרה חוקרת את הרקע לארוע.
הפצוע סיפר כי בשעה שיצא מהמקום התקרב אליו אלמוני וירה בו. יתכן, אומרים במשטרה, שהרקע לאירוע הינו סכסוך עיסקי למרות שהפצוע, בן 28, טוען שאין לו סכסוך עם איש. המשטרה בודקת גם אפשרות שמדובר בניסיון סחיטה של דמי חסות או שמא מדובר בבליין שלא איפשרו לו להכנס למקום.
במרכז ארעו היום עוד מספר ארועים אלימים: בראשון שבהם, לפנות בוקר, ברחוב אלנבי פינת יהודה הלוי נדקר צעיר מרמת השרון ונפצע קל ברגלו. מהמקום נמלטו שני חשודים. הרקע לאירוע אינו ברור.
בצהריים נדקרה אישה בת 53 בביתה ברחוב אלי כהן בבת ים. היא פונתה במצב קל עד בינוני לבית החולים וולפסון בחולון.
בנתניה עצרה המשטרה שני צעירים בשנות העשרים לחייהם החשודים כי דקרו צעיר בן 19 בשכונת אזורים בעיר. הרקע הוא ככל הנראה קטטה שפרצה בעקבות ויכוח בין חבורות "בריונים".
אתמול נהרג בראשון לציון יוסי אפריאט, המקורב למשפחת אברג'יל, לאחר שמטען התפוצץ ברכבו. בשישי לפנות בוקר נפצע גם מאבטח של מועדון "מטר שמונים" במפרץ חיפה, לאחר שבליין שלא אושרה כניסתו למועדון שלף סכין ודקר אותו.
בבאר שבע עצרה המשטרה תושב בדואי בחשד שירה לעבר בעל מוסך עימו הסתכסך. בעל המוסך לא נפגע. החשוד, בן 31, נעצר דקות אחדות לאחר הירי כשהוא נמלט מן המקום על גבי אופנוע.

תאריך:  30/09/2006   |   עודכן:  01/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ת"א: ויכוח על-רקע רומנטי הסתיים ברצח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
מפקחי משרד התשתיות הלאומיות בשיתוף עם המשטרה עצרו עבריין גז פיראטי בחיפה    נהג למכור בלוני גז לתושבי חיפה ולבתי עסק בעיר בסופי שבוע ובערבי חג
הילה רפופורט
בפעולות הטרור נגד טורקיה, שניהל הארגון במשך שני עשורים, נהרגו 30 בני אדם    הערכה: טורקיה תדחה היוזמה בדרישה לפירוק הארגון מנשקו
הילה רפופורט
בספר שמפרסם סגן עורך העיתונאי בוב וודוורד, מחושפי פרשת "ווטרגייט", נטען: ראש צוות הבית הלבן שיתף פעולה עם לורה בוש, בניסיון לפטר את שר ההגנה, רמספלד
הילה רפופורט
הטלה, שזכה לכינוי "רויאנה", מתקשה לנשום והושם באינקובטור    פסק הלכה דתי מאפשר לאירנים לשבט בע"ח אך לא אנשים    בקרוב צפויים שיבוטים נוספים
ניר יהב
אל-קודס אל-ערבי מדווח כי לאחרונה נערכה פגישה בה נכחו ראש השב"כ, ראש הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, וראשי גופי מודיעין ממדינות ערב    בפגישה עסקו במאבק בטרור ודנו באפשרות סילוק הנייה מראשות הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il