X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לדברי בן-אליעזר, גרעין שליטה של 51% יישאר בשליטת הממשלה "עד מרס 2007 תגיע הממשלה להסכם עקרוני עם עובדי חברת חשמל על שינוי מבני"
▪  ▪  ▪
[צילום: ישראל הדרי]
"בעוד שנתיים צפוי מחסור בחשמל"
רונן ליבוביץ
ועדת הכלכלה של הכנסת התכנסה היום * השר בן-אליעזר: "הרחבת מקורות אספקה של גז טבעי, לטווח ארוך, תאפשר ליצרנים פרטיים להקים תחנות ליצור חשמל" * יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ משה כחלון קורא לאוצר לסיים בהקדם את המו"מ עם עובדי חברת החשמל ולהתחיל בהליכי השינוי המבני בחברה
לרשימה המלאה

"אין לי כוונה לתת יד להפרטת חברת חשמל, בשליטת הממשלה ישארו 51% כאשר 49% יונפקו בבורסה". כך אמר (יום ד', 18.10.06) שר התשתיות הלאומיות, בנימין (פואד) בן-אליעזר, בדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת שעסק במשק החשמל בישראל.
במהלך הדיון דיווח השר בן-אליעזר על משק החשמל וקידום התחרות בו. לדבריו, "אין בכוונתי להעביר את חברת החשמל לידיים פרטיות. מדינת ישראל הינה מדינת אי, איננו כמו ארה"ב או אירופה שלהם היכולת לקחת חשמל משכנותיהן. איננו יכולים להרשות לעצמנו מצב של הפסקות חשמל".
"אנו צריכים להבין שברגע שנפריט את החברה לא ניתן יהיה לחזור בחזרה, זהו תהליך שאם נגלה שטעינו לא ניתן יהיה לתקן. אין במילותי לומר, שאני מתנגד לעניין הרפורמה, ההפך הוא הנכון - אני מצדד ברפורמה וברה-ארגון בחברת חשמל. יש צורך בהתייעלות".
שר התשתיות ציין, כי משרדו פועל לשילוב גורמים נוספים במשק החשמל, במקטעים התחרותיים - מקטעי הייצור והספקת החשמל. לדבריו, "קיימים מספר יצרני חשמל פרטיים פוטנציאליים אשר נמצאים בהליכים מתקדמים להקמת יחידות ייצור נוספות ויפעלו בהתאם למדיניות שנקבעה, בחוק ובתקנות. כל אחד אשר רוצה להקים תחנה פרטית מוזמן לעשות זאת". עוד הוסיף ואמר, כי נבדקת אפשרות לייבוא גז דרך טורקיה מידי ספקים מרוסיה ומאזרביג'אן.
"המשרד סבור שיש להרחיב את מקורות הספקת הגז הטבעי ולכן הוחלט על הוצאת מכרז בינלאומי להקמת מתקן לקליטת גז טבעי בצורה נוזלית (LNG) אשר יאפשר קבלת גז טבעי ממקורות בינ"ל נוספים", אמר בן-אליעזר.
בו אליעזר סיפר, כי לאחרונה הנחה את אנשי משרדו לקדם הצעת חוק, שתאפשר חיבור חשמל לבתים שאין להם טופס 4 במקרים הומניטריים. "הנחיה זו נובעת מהצטברות של מקרים שבהם ישנם תושבים, בעיקר ילדים, הזקוקים למכשירים רפואיים, אך מכיוון שהם מתגוררים בבתים שנבנו ללא היתר, אין באפשרות חברת החשמל לספק להם חשמל במסגרת החוקית הקיימת היום", אמר.

תאריך:  18/10/2006   |   עודכן:  18/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בן-אליעזר: "לא אתן יד להפרטת חברת חשמל"
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
למה לא תתן?
נתי  |  18/10/06 14:35
2
טוב מאוד! לא להפריט!
האזרח הקטן  |  18/10/06 17:05
3
הפרטה
1עובד  |  19/10/06 00:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
שר האוצר הופיע בוועדת הכספים של הכנסת    השר הירשזון הפציר בחברי הוועדה להשלים את אישור התקציב עד לסוף השנה כדי להימנע מהעדר תקציב במועד – מצב שיפגע בשכבות החלשות    השר הודיע שביקש ממשרדו להכין בתוך חודש הצעות להנהגת מס הכנסה שלילי    יו"ר הוועדה: "על האוצר להכין מקורות חלופיים ל- 450 מיליון השקלים שתוכננו מהקפאת הקיצבאות"
הדר פרבר
ראש הממשלה פתח את ביקורו במוסקבה ונפגש עם נשיא רוסיה    פוטין: רוסיה מוכנה לתרום לשיפור המצב במזרח התיכון    שר החוץ הרוסי: אירן לא מהווה איום
יהונתן דחוח-הלוי
מקורות פלשתינים טוענים, כי מזכירת המדינה האמריקנית ביקשה מאולמרט לשחרר בהקדם האפשרי את מרואן ברגותי    המטרה: לחזק את ה'פתח' מול החמאס
יואב יצחק
כפי שחשפנו בתחקיר - אולמרט פעל ב- 2005 תוך ניגודי עניינים בניסיון לשלב במכרז את דניאל אברמס ופרנק לואי, המקורבים אליו    היועמ"ש העביר הטיפול לצוות הפרקליטים
הדר פרבר
ביהמ"ש הצבאי בירדן הרשיע שמונה טרוריסטים אשר תכננו פיגועים נגד חיילים אמריקנים בעירק ובירדן ונגד ישראלים בירדן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il