X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
Smile אינטרנט זהב משיקה את חבילת "אינטרנט 50 ומשהו" במטרה לקדם ולעודד גלישה באינטרנט בקרב גילאי 50 ומעלה
▪  ▪  ▪

Smile אינטרנט זהב יוצאת במהלך מקיף לקידום ועידוד גלישה באינטרנט בקרב גילאי 50 ומעלה. החברה הודיעה (יום ד', 18.10.06) על השקת חבילת "אינטרנט 50 ומשהו", המכוונת לבני 50 ומעלה, תוך דגש על התאמת החבילות דווקא לגילאים המבוגרים יותר באוכלוסיה זו. החבילות כוללות, בין השאר: שירות של מדריך חינם בבית הלקוח להתקנת האינטרנט והדרכה ראשונית, שירות תמיכה טכנית ייחודי ומקיף הכולל גם תמיכה בתפעול המחשב ולא רק בגלישה באינטרנט, קורס מחשבים ואינטרנט חינם ומוקדי תמיכה ושירות ייעודיים לקהל זה.
במסגרת האסטרטגיה השיווקית של החברה לאיתור קהלי יעד חדשים, ביצעה החברה מחקר שיווקי בו נבדקו מאפייני סגנון החיים של האוכלוסיה, חששותיהם מפני חיבור לאינטרנט והצרכים שלהם בתחום. החברה בדקה הרגלי התנהגות בארץ ובעולם של קהל היעד ומצאה כי הקשר עם הנכדים ומהותו של האינטרנט ככלי המאפשר מידע ותעסוקה הינם הגורמים העיקריים המעודדים את האוכלוסיה המבוגרת יותר להתחבר לאינטרנט ולעומתם הרתיעה הטכנולוגית והפחד מהתמכרות הינם הגורמים המרכזיים אשר מרתיעים את אוכלוסיה זו מפני ההתחברות.
לדברי צביקה שיינפלד, סמנכ"ל שיווק, smile אינטרנט זהב, "שיעור חדירת האינטרנט בישראל הוא מהגבוהים בעולם וכחלק ממאמצי השיווק של smile אינטרנט זהב לזהות פלחי יעד בהם עדיין קיים פוטנציאל צריכה ערכנו מחקר מקיף ובו זיהינו כי קיים פוטנציאל גדול בפניה לאוכלוסיה מעל גיל 50 ובמיוחד לבני 60 ומעלה. במחקר מצאנו כי אחוז חדירת האינטרנט המהיר בגילאים אלו עדיין נמוך וכי קיים באוכלוסיה זו צורך ממשי לשימוש באינטרנט למטרות רבות, ולכן אנו משיקים את החבילה תוך סיוע צמוד ואישי. במחקרים שערכנו מצאנו שהאינטרנט מהווה כלי לחיזוק הקשר עם הילדים והנכדים, מקור מידע עדכני ורחב בנושאים רלוונטיים (בריאות, פיננסים, פנאי), מחזק דימוי עצמי צעיר וחיוני וכן חיזוק הצורך להיות 'בעניינים'. כמו כן מצאנו שעדיין קיימים החסמים להתחברות לאינטרנט - בעיקר הרתיעה מהטכנולוגיה והחשש מגרימת נזק עקב תפעול לא נכון, הצורך להסתגל לשפה חדשה, חשש מהתמכרות וישיבה ממושכת מול המסך על חשבון פעילויות אחרות.
"לפיכך אנו משיקים את החבילה החדשה שמטרתה לענות על צרכי בני ה-50 ומעלה. החבילה המיוחדת שבנינו, על כל מרכיביה, אמורה לתת לאוכלוסיה זו את הפתרון האידיאלי לחיבור לאינטרנט, כפי שעלה מהמחקר שביצענו. אנו מקווים כי עם הזמן יותר ויותר מבני האוכלוסיה המבוגרת יגלשו באינטרנט ועל-ידי כך יתרחבו האפשרויות שלהם לקשר עם בני משפחה וחברים, קבלת מידע בנושאים שחשובים להם וגם ביצוע קניות ופעילות פיננסית און ליין".
החבילות המיוחדות לבני 50 ומעלה כוללות שירות טכנאי חינם בבית הלקוח להתקנה וחיבור האינטרנט, קורס מחשבים ואינטרנט בסיסי אשר יערך בשיתוף Club50 ונבנה במיוחד לצרכי האוכלוסיה המבוגרת, שירות "חבר טלפוני" בשיתוף חברת Help-Pc לפתרון בעיות ותמיכה טכנית גם בנושאים אשר אינם נתמכים במוקדי התמיכה הרגילים של ספקיות האינטרנט (כגון: תפעול המחשב ומערכת ההפעלה, עזרה בהכנת מצגות, שמירת תמונות וכו'), שירות לתחזוקת המחשב ללא תשלום, חוברת הדרכה המותאמת במיוחד לגילאי 50 ומעלה לשימוש במערכת ההפעלה, Office והאינטרנט, וכן מוקדי שירות ותמיכה טכנית ייעודיים לאוכלוסיה המבוגרת.
מחיר החבילה המושלמת, הכוללת תשתית ADSL במהירות 750, ספק שרות (Smile), קורס להכרת האינטרנט והמחשב, התקנת האינטרנט בבית הלקוח ותמיכה מושלמת למחשב ולאינטרנט 24 שעות ביממה - 89 ש"ח. למהירות 1.5 מגה המחיר הינו 99 ש"ח.
עוזי ברעם, יו"ר Club50, אמר כי "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אינטרנט זהב בעידוד השימוש באינטרנט בקרב אוכלוסיית בני 60 ומעלה. לאוכלוסיה זו יש זמן פנוי רב והאינטרנט מסייע מאוד לצמצום הפער הטכנולוגי בינם לבין הנכדים, אשר נולדו לתוך עידן בו האינטרנט הוא חלק מרכזי מהחיים. אנו ב-Club50 הקמנו מערך קורסים ייעודי לבני 50 ומעלה אשר נועד לספק להם הדרכה בשפה המתאימה להם ובמסגרת שיתוף הפעולה עם smile כל מצטרף חדש יקבל שובר מתנה לקורס המחשבים והאינטרנט הבסיסי".
הפעילות תלווה בקמפיין פרסומי בהיקף של כחצי מיליון ש"ח, בהובלת שרה'לה שרון.

תאריך:  18/10/2006   |   עודכן:  19/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אינטרנט זהב מקדמת שימוש באינטרנט בקרב גיל הזהב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
תא"ל אביחי מנדבליט הורה לחקור אירועים שבהם התעורר חשד שגורמי צבא מסרו מידע לעיתונאים ללא אישור    הרמטכ"ל: רואה בחומרה מקרי הדלפה של קצינים
ברוך לוי
יו"ר מכון היצוא: מדובר בפגיעה בהיקף של מיליארדי שקלים    מתריע: אם תימשך לאורך זמן השחיקה המהירה בשער החליפין, יצואנים רבים יסגרו את קווי הייצור בארץ, ויעברו למזרח אסיה    קורא לנגיד בנק ישראל להוריד לאלתר את הריבית במחצית האחוז לפחות
רונן ליבוביץ
ח"כ בשארה שלח מכתב לשר הביטחון בדרישה להסבר שליחת צווי גיוס לבני נוער ערבים    "מדובר בעשרות בני נוער מכפרים שונים שקיבלו את הצווים", טוען ח"כ בשארה
הילה רפופורט
לאחר שהודיע אתמול כי יעדיף מועמד לנשיאות שאינו איש פוליטי, הצהיר היום אולמרט כי בהקשר זה קיים גם יוצא מן הכלל - שמעון פרס אלא ש"כרגע אין לעסוק בסוגייה"
רונן ליבוביץ
ועדת החינוך דנה במצב הקשה של מערכת החינוך במזרח ירושלים    ח"כ מלכיאור: טיפול הממשלה בחינוך במזרח ירושלים הוא רשלנות פושעת    ח"כ חילו: "מדובר בפגיעה בזכויות אדם בסיסיות ועבירה על החוק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il