X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חמישה חברי כנסת של מפלגת העבודה שלחו מכתב לחברי המרכז בבקשה שיתנגדו לשותפות קואליציונית בין ישראל ביתנו למפלגת העבודה בחמישה סעיפים מנמקים חברי הכנסת את בקשתם ובין השאר קוראים "לגלות אחריות לאומית ולהצביע נגד ישיבתנו בממשלה עם ישראל ביתנו"
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

חברי הכנסת של סיעת העבודה - דני יתום, אבישי ברוורמן, שלי יחימוביץ' וראלב מג'אדלה שלחו מכתב הפונה לחברי מרכז מפלגת העבודה בבקשה להתנגד לשותפות קואליציונית עם ישראל ביתנו. "אנו, החתומים, מתנגדים באופן נחרץ לישיבה בקואליציה עם ישראל ביתנו", הם כותבים.
חברי הכנסת מנמקים בחמישה סעיפים את התנגדותם להצטרפות ישראל ביתנו. לטענתם, עמדות ישראל ביתנו מנוגדות לחלוטין לעמדות מפלגת העבודה. ליברמן אינו מתכוון לוותר על עמדותיו. ממשלה שליברמן יישב בה תהפוך לממשלת ימין. כמו כן, בישיבה משותפת עם ליברמן נותנת מפלגת העבודה לגיטימציה לתפישת הטרנספר ומכשירה את ליברמן כמנהיג לגיטימי.
טענה נוספת היא שכניסת ליברמן תביא לקיפאון מדיני שיביא להסלמה ביטחונית. עוד נטען כי "בבחירות האחרונות העמידה מפלגת העבודה את סדר היום החברתי-כלכלי בראש סדר העדיפויות וביקשה לשנות את המדיניות הכלכלית הקפיטליסטית שנתניהו הפך לסמלה. עמדות ישראל ביתנו נעדרות כל מימד חברתי. כניסת ליברמן תביא להמשך המדיניות הכלכלית של נתניהו".
"מינוי ליברמן הוא ציני ותכליתו היא אחת, להציל פוליטית את רה"מ אולמרט, שהרי ברור שמינוי ליברמן לא יתרום מאומה ליכולתה של ישראל להתמודד עם האיום האירני", כתבו חברי הכנסת וסיימו בפנייה אישית "אנו קוראים לך לגלות אחריות לאומית ולהצביע נגד ישיבתנו בממשלה עם ישראל ביתנו".

תאריך:  25/10/2006   |   עודכן:  25/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מורדי" העבודה נגד השותפות עם ליברמן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יתום אני מתפלא עליך -עוד לא למדתה?
עמי עמי  |  28/10/06 12:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ח"כ שלמה בניזרי תוקף את תרבות חוסר הזהירות בדרכים בקרב הציבור החרדי    "קופצים לתוך הכביש [כאילו] אין רמזור, וגם הלבוש שלנו הוא שחור, אז בכלל... אתה נוסע בלילה ופתאום קופץ לך איזה מישהו לכביש"
מירב לוי
מחקר חדש מוכיח כי הוא דומה יותר לשעון הביולוגי של יונקים מלשעון הביולוגי של זבובים    הדבורים מסתמכות על השעון הביולוגי לתזמון הגעתן לפרחים בזמנים שבהם שפיעת הצוף והאבקה בשיאה
הדר פרבר
"זה קשור לעובדה שחלק גדול מהציבור הישראלי אינו מרוצה מהפעולות של שני המנהיגים בסכסוך בלבנון", אמר    נשיא רוסיה הדגיש גם כי הוא מגנה כאמור כל צורה של הטרדה מינית
רונן ליבוביץ
אביגדור ליברמן, השר המיועד לעניינים אסטרטגיים, נפגש היום עם מתאם מדיניות החוץ של האיחוד האירופי, חוויאר סולנה    ח"כ ליברמן: "שמח על האפשרות להחליף רעיונות עם סולנה"    סולנה: "לאחר שאשמע את ליברמן אדע לומר אם יש דברים שניתן לעבוד עליהם ביחד"
מירב לוי
התוספת הגדולה ביותר לזכאים לתעודת בגרות נרשמה בקרב יוצאי אתיופיה ובחינוך הערבי - שיעור התלמידים הדרוזים היה הגבוה ביותר    בחינוך העברי - הבנות שומרות על פער בשיעורי הזכאות לתעודת בגרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il