בסוף השבוע האחרון הסירה חברת PSA, יצרנית פיז'ו-סיטרואן, את הלוט מעל שני דגמים חדשים שהם למעשה אחד - הסיטרואן C קרוסר והפיז'ו 4007, מכונית זהה תחת שני מותגים. מה שמעניין לא פחות הוא העובדה, כי שתי המכוניות הללו הן למעשה מכונית שלישית - המיצובישי אאוטלנדר החדשה.
למעשה, על בסיס דגם אחד תיוצרנה שלוש מכוניות "שונות" על פס ייצור משותף ביפן (לראשונה בהיסטוריה של תעשיית הרכב הצרפתית, מכונית שלהם תיוצר ביפן). ההבדל יהיה מן הסתם במיתוג הרכב, באיבזורו וכמו שניתן לראות גם בצורה החיצונית, שכן כל אחת מהמכוניות קיבלה "פנים" שונות - תחת מותג פיז'ו דומה החזית של ה-4007 לפרצוף שהציגה ה-207 החדשה וה-407 לפניה ואילו תחת סיטרואן מגלה ה-C קרוסר מראה הדומה ל-C4. הזהות למיצובישי באה לידי ביטוי בחלקה האחורי של המכונית, הנראה דומה בשלושת הדגמים.
ה-C קרוסר, שיושק בתחילת הקיץ הבא, נושא על גבו מטען היסטורי, שכן השם שלו נגזר ממסעות חוצי יבשות שביצעו כלי רק"ם (רכב קרבי משורין) של סיטרואן בתחילת המאה הקודמת. ואילו במאה הזו ישא ה-C קרוסר על גבו עד שיבעה אנשים, עם מושב מרכזי הניתן להסטה קדימה-אחורה. גם ה-4007 עתיד להתחיל את שיווקו באותה תקופה (יולי 2007) ושמו מסמל שיטת מספור "חדשה" בפיז'ו. עד כה נשאו דגמי החברה מספר בן שלוש ספרות. לדברי פיז'ו, הבחירה בשם בן ארבע ספרות מסמל (שני אפסים) קונספט חדש בדגמי החברה. ה-4 מסמל את גודל הרכב בתוך היצע הדגמים ואילו ה-7 מסמל את הדור. שיהיה. לשלושת הדגמים אגב ממדים דומים למדי - בסיס גלגלים של 267 ס"מ וכך גם מידותיהם החיצוניים.
עם השקתם עתידים דגמי PSA לקבל מנוע ה-2.2 טורבו-דיזל עם 156 כ"ס ו-38.7 קג"מ שיגיע בצמוד לתיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה. מאוחר יותר יצטרף להיצע גם מנוע בנזין 2.4 ל' מתוצרת מיצובישי. אגב, האאוטלנדר יעשה שימוש במנוע דיזל של... פולקסוואגן.
כאמור, מבחינת סדר השיווק עתיד תחיל לצאת לשוק , בתחילת 2007, האאוטלנדר וביולי 2007, שני דגמי PSA. דווקא אצלנו עתיד הסדר להיות שונה - אלינו יגיע האאוטלנדר לקראת סוף 2007 בגלל המתנה לתיבה האוטומטית ואילו דגמי ה-C קרוסר וה-4007 עתידים להגיע בסמוך להשקתם באירופה.