X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ברוב של 61 בעד מול 38 מתנגדים, אושר מינויו של ליברמן לשר בממשלה ח"כ משה שרוני ויצחק גלנטי מה"גימלאים" התנגדו השרים איתן ובן-יזרי נעדרו מההצבעה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]
הממשלה אישרה כניסת ליברמן
מחלקה ראשונה
ההצבעה עברה ברוב של 22 תומכים מול מתנגד אחד - השר אופיר פינס שטרם הודיע אם יתפטר * אולמרט: "אין שינוי כלשהו בקווי היסוד של הממשלה"
לרשימה המלאה

אביגדור ליברמן מונה (ב', 30.10.06) לשר בממשלת ישראל. ברוב של 61 בעד מול 38 מתנגדים אושר מינויו של ליברמן כשר לעניינים אסטרטגיים בממשלה. ח"כ משה שרוני ויצחק גלנטי מסיעת הגימלאים התנגדו בהצבעה. ח"כ שלי יחימוביץ' ומיכאל מלכיאור מסיעת העבודה נעדרו מההצבעה. ח"כ נדיה חילו וראלב מג'אדלה גם כן התנגדו. השר המתפטר, אופיר פינס, לא נכח בהצבעה, כמו גם שרי סיעת הגימלאים - יעקב בן-יזרי ורפי איתן.
טרם ההצבעה לאישור כניסת "ישראל ביתנו" לקואליציה, קראה יו"ר הכנסת, דליה איציק, לחברי סיעת הגימלאים להתייעצות דחופה נוכח האפשרות שחברי הסיעה יצביעו נגד המינוי. הסיעה החליטה כאמור להעניק לחברים חופש הצבעה.
יו"ר הקואליציה, ח"כ אביגדור יצחקי, אמר כי "אישור הצטרפותה של ישראל ביתנו לקואליציה בהפרש גדול מבהיר כי הקואליציה שבה להיות קואליציה של אלו שעושים למדינה ולא עושים לעצמם. היציבות השלטונית שהושגה בהצטרפותה של ישראל ביתנו תאפשר לקואליציה לממש את יעודה האמיתי ולשמש כזרוע ביצוע לשיפור החיים בישראל". עוד אמר כי "היום הזה הוא יום חשוב לכל אותם ישראלים שמאסו בפוליטיקה הפרטנית וטובת המדינה לנגד עיניהם. ביום הזה יוצאת קריאה מהכנסת, הולכים לעבוד".
מוקדם יותר היום, הצביעה הממשלה בישיבתה השבועית (ב', 30.10.06) בעד צירוף אביגדור ליברמן ו"ישראל ביתנו" לממשלה. ההצבעה עברה ברוב של 22 תומכים מול מתנגד אחד - השר אופיר פינס. פינס הודיע מאוחר יותר במסיבת עיתונאים כי נוכח הצטרפותו של ליברמן לקואליציה, הוא מתפטר מהממשלה. עוד מסר פינס, כי הוא מתכוון להתמודד בבחירות לתפקיד ראש מפלגת העבודה שתיערכנה בחודש מאי.
בפתח ישיבת סיעת קדימה שהחלה לאחר ישיבת הממשלה, אמר אולמרט כי הוא שמח על ההצטרפות הזו. "לא צריך להקל ראש בעניין, זה לא היה הדבר הכי טבעי עבור מפלגת העבודה", אמר.
ראש הממשלה חזר והדגיש את הודעת ההרגעה לשרים המכהנים ואמר: "יש להזכיר את מה שנאמר לכל אורך הדרך קווי היסוד של הממשלה הם כפי שהם. סגן רה"מ ליברמן, עם תחילת כהונתו, לא יקבל סמכויות שהן בתחומי אחריות של השרים האחרים, והוא יעסוק בנושאים שהוא יעסוק בהם כפי שהוחלט וסוכם".

בהכנת הידיעה השתתף רונן ליבוביץ
תאריך:  30/10/2006   |   עודכן:  30/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושר בכנסת מינוי ליברמן לשר
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מזוז שאסר על מינוי ליברמן לשר המשפטים
עבודה בעיניים  |  30/10/06 23:00
2
איך מסתדרת אסתרינה עם המצפון שלה? ל"ת
בעלת מצפון  |  31/10/06 10:19
3
לאופיר "היקר"
פ.חיים  |  4/11/06 14:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
ח"כ יצחק גלנטי מציע להסמיך את ועדת הכנסת להחליט ברוב חבריה כי נבצר מנשיא המדינה למלא את תפקידו    לדבריו, "נוצר מצב שלדעתי חייב פעולה מיידית שתאפשר לכנסת לקבל בעצמה החלטה לנבצרות ובכך לנסות ולהחזיר את הכבוד למוסד הנשיאות"
עידן יוסף
הרב הראשי לישראל נכח הערב בסעודה מפוארת ודיבר ארוכות בשיבחה של החברה הסלולרית    אל האירוע הוזמנו גם עיתונאים חרדיים שקיבלו מתנה יוקרתית עם קטע מנאומו של הרב מצגר בשבח החברה שהוכן מראש
אריאל שמידברג
הפתעה נוספת מבית היוצר של מנחת הטלוויזיה אופרה וינפרי: הפעם העניקה 1,000 דולרים לכל צופה אשר נכח באולפן, כדי לשמח אנשים זרים להם
רונן ליבוביץ
ועדת המדע והטכנולוגיה וועדת העבודה הרווחה והבריאות קיימו דיון בסוגית בחירת מין היילוד    נמסר כי מדובר בטכנולוגיה פולשנית שכרוכה בסיכונים    רק מקרים מיוחדים מאושרים
רונן ליבוביץ
ח"כ אביטל נפגשה הערב עם יו"ר מפלגת העבודה ושר הביטחון, עמיר פרץ    דוברה של ח"כ אביטל: "פרץ הביעה תמיכה ללא הסתייגות באביטל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il