X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כ- 20% מהילדים המגיעים ברגל לביה"ס נאלצים לחצות כביש בצורה מסוכנת השבוע מציינים ברחבי הארץ את שבוע ההליכה הבינ"ל לבית הספר
▪  ▪  ▪
[צילום: עומר שיקלר]

חיי ילדים בישראל נמצאים בסכנה כשהם צריכים לחצות כביש בדרכם לבית הספר. כך עולה מתצפיות שקיים ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, במסגרת אירועים לציון שבוע ההליכה הבינלאומי לבית ספר.
מהתצפיות שערך הארגון עולה כי מעל מחצית מהילדים בישראל עושים את דרכם לבית הספר ברגל. 20% מהם חצו את הכביש בצורה שמסכנת את חייהם וחצו את הכביש ללא ליווי של מבוגר ובמקום שאין בו משמרות זה"ב.
התצפיות גילו עוד כי בכרבע מדרכי הגישה לבית הספר קיימים מפגעי בטיחות המסכנים את חיי הילדים כמו: מדרכה צרה מדי, מהמורות ובורות בדרך, מדרכה חסומה על-ידי פחי אשפה ומכוניות ועוד. ב- 68% מן המקרים נצפו מכוניות חנו במקום אסור בקרבת בית הספר וב- 48% מהמקרים מכוניות הסתירו את שדה הראייה בחציית כביש.
עוד מגלה הסקר, כי בסביבת בתי הספר שנצפו התגלו ליקויים חמורים בתשתיות הבטיחות: ב- 48% מהמקרים לא היו תמרורים מתאימים בסביבת בית הספר, ב- 48% מהמקרים לא נמצאו פסי האטה, ב-88% מהמקרים לא היו מעגלי תנועה, ב- 16% לא היו גדרות בטיחות תקינים מול הכניסה לבית הספר ובכל דרכי הגישה לבתי הספר לא היו שבילי אופניים.
באשר להגעה ברכב פרטי, יותר ממחצית מהילדים שירדו מרכב פרטי ירדו ממנו בצורה לא בטוחה: 56% מהילדים ירדו מהרכב שלא מצד המדרכה; 52% מהילדים ירדו מהרכב באופן כזה שרכבים אחרים מסכנים את חייהם; 40% מהילדים הורדות מהרכב על מעבר חצייה; 36% מהילדים הורדו במקום שאין בו מעבר חצייה.
שבוע הליכה בטוחה
ברחבי העולם מציינים השבוע את "שבוע הליכה בטוחה לבית הספר". ישראל מצטרפת זו השנה השלישית לפעילות ההליכה הבטוחה שהחל ביום א' (29.10.06) ויימשך עד יום שישי (3.11.06).
"שבוע ההליכה הבטוחה נועד לעודד את ההליכה לבית הספר בקבוצות מאורגנות ובליווי מבוגר ובכך להעלות מודעות להרגלי חציית כביש, לבדיקת מפגעי בטיחות בדרך ודיווח עליהם ולהליכה במסלול הבטוח בדרך לבית הספר", מסבירה ד"ר מיכל חמו-לוטם, מנכ"ל ארגון 'בטרם'.
"מטרתנו היא לעודד בתי-ספר ומשפחות להצטרפות אקטיבית לפעילות באירועי שבוע ההליכה בפרט ובמהלך כל השנה בכלל ולעורר מודעות לכך שהליכה בליווי אדם מבוגר הכרחית לבטיחותו של הילד ומסייעת לו ללמוד ולהפנים את כללי הבטיחות", הוסיפה ד"ר חמו-לוטם.

תאריך:  31/10/2006   |   עודכן:  31/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ילדי ישראל מסכנים את חייהם בדרך לבית הספר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
ארגון בטרם פרסם היום את דוח היפגעות ילדים בישראל לשנת 2006    כל שנה נהרגים 170 ילדים עקב פגיעה    שיעור התמותה באוכלוסיה הערבית עקב פגיעות גדול פי שלושה משיעור התמותה באוכלוסיה היהודית
הילה רפופורט
צבא לבנון ירה טילי נ"מ לעבר מטוסי קרב ישראלים שחגו היום מעל רובע דאחייה, מעוז החיזבאללה בדרום ביירות    ממשלת לבנון: נמשכת הברחת הנשק מסוריה לחיזבאללה
שלומי דיאז
3 רופאים נעצרו    גם רואי חשבון חשודים בזיוף מסמכים ותלושי שכר    פקידה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים העניקה רישיונות לאנשים בעלי בעייה רפואית
ענבל אביב
חקירת המשטרה ביססה תשתית ראייתית לכאורה לחשדות כי במהלך מערכת הבחירות לרשויות המקומיות בשנת 2003 ביצעה סיעת "עתיד חדש", פעיליה הבכירים והעומד בראשה, משה סיני, עבירות על חוק הבחירות לרשויות המקומיות, מירמה כלפי מבקר המדינה, עבירות של הפרת אמונים ורישומים כוזבים במסמכי התאגיד
צבי פיין
מעלליה של חברת הגז הם המשך לתחרות הפרועה המתנהלת בין ענקיות הגז הותיקות לבין חברות גז חדשות המנסות לחדור לשוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il