X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גולשים המקישים במנוע החיפוש מילים הקשורות לחופשה בישראל, מקושרים ישירות לאתרי האינטרנט של משרד התיירות עלות הקמפיין: 360,000 שקל
▪  ▪  ▪
[צילום: Google]

משרד התיירות פתח החודש בקמפיין אינטרנטי נרחב במנוע החיפוש העולמי הפופולרי "גוגל". הקמפיין נערך בשלב ראשון ב"גוגל" בארצות-הברית, בבריטניה ובגרמניה בעלות כוללת של 360,000 שקלים.
במהלך הקמפיין, שנפתח בראשית אוקטובר, קושרו למעלה מ- 35,000מילות חיפוש בנושא של חופשה בישראל ל"לינק ממומן", אשר מוביל לאתרי האינטרנט השיווקיים של משרד התיירות. שיעור התגובה לקמפיין מסוג זה הוא גבוה בהשוואה לפרסום רגיל, בבאנרים, בגלל הרלוונטיות הגבוהה שלו לתחומי העניין של הגולשים, המחפשים באופן ממוקד חופשה בישראל.
מניתוח ראשוני שבוצע במשרד התיירות עולה ש- 42% מהגולשים בארצות-הברית חיפשו מידע בנושאים יהודיים ו- 29% בנושאים נוצריים, ואילו בבריטניה התעניינו 24% בנושאים יהודיים, 20% בנושאים נוצריים ועוד 15% ספציפית בנושא של אילת.
שר התיירות, יצחק הרצוג: "השכיחות של השימוש ברשת ברכישת מוצרי תיירות היא גבוהה מאוד, ולכן חשוב שישראל תהיה על מפת האינטרנט העולמית. ההסכם עם גוגל מהווה פלטפורמה מצוינת להגעה אל התייר הפוטנציאלי לשם החדרת המוצר הישראלי. אחד היתרונות החשובים בקמפיין ברשת הוא היכולת לבצע פילוח מדויק ויום-יומי של קהל המטרה ולהתאים את הקמפיין, כמו גם את המוצר, לדרישות של הגולשים".

תאריך:  31/10/2006   |   עודכן:  31/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
לחברי הכנסת הטסים לחו"ל במסגרת רשמית אין דרכון דיפלומי אלא דרכון שרות    לאחר מספר מקרים בהם עוכבו חברי כנסת ואף נעשה חיפוש על גופם, הונחה היום הצעת חוק שתחייב להעניק דרכונים דיפלומטים לחברי הכנסת
מירב לוי
עמדת המועצה הוצגה בפני ועדת הכלכלה שקיימה דיון בנושא    המועצה מדגישה: העברת המידע המקומי לציבור יש בה כדי לאזן ולאפשר זכויות חופש הביטוי והזכות למידע
הילה רפופורט
יחסי ציבור בנוסח קלינטון: מערך יחסי הציבור של הפנטגון "ידברר" את המלחמה בעירק, באמצעות מודל ששימש את נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון, בקמפיין הבחירות לנשיאות בשנת 1992
מירב לוי
הנהיגה באורות דולקים - בכבישים בינעירוניים    הקנס על נסיעה בלי אורות ביום - 100 ש"ח ו- 2 נקודות חובה
ערן גבאי
185 מיליון שקל ברבעון השלישי; ההכנסות צמחו בכ-6.5%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il