X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בכנס לקוחות שערכה חברת נמל אשדוד אמר שר האוצר: "נשלב בין כלכלה נכונה לרגישות חברתית"
▪  ▪  ▪
אברהם הירשזון [צילום: AP]

"במהלך המלחמה עמדנו בפני השאלה מי ינצח, המלחמה את הכלכלה או הכלכלה את המלחמה. סיפקנו מענה לכל הסקטור העסקי בצפון ונמצאו לו פתרונות". כך אמר (יום ג', 31.10.06) שר האוצר, אברהם הירשזון, בכנס לקוחות שערכה חברת נמל אשדוד, בנושא "נמל אשדוד בצמיחה". עוד אמר כי "אסור לנהוג בפזרנות כדי לא לאבד רזרבות למקרי חרום. בתקציב צריך שיהיו סדרי עדיפויות".
השר הוסיף: "אני מתכוון להמשיך בקו של הצמיחה ולשלב בין כלכלה נכונה לרגישות חברתית נכונה, כי בדרך זו מדינת ישראל תוכל להיות מובילה בעולם". הירשזון גם שיבח את העובדים וההנהלה של חברת נמל אשדוד על העבודה שעשו בתקופת המלחמה. "זו הדרך לקדם את הנמל ולהוביל אותו לפיתוחו ובסופו של דבר אני מקווה להגיע להפרטת הנמל", אמר.
עוד הוסיף השר, כי ישמח לקדם צוות עבודה משותף עם הנהלת חברת נמל אשדוד על-מנת לגבש יחד תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח.
לדברי איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, "הסכמי הרפורמה קבעו שניתן יהיה להנפיק עד 15% מהחברה בתוך 5 שנים. מחובתנו להיערך להפרטה ולהתחיל בקידומה. אני רואה בקידום ההפרטה מנוף אדיר לחולל תהליכי שינוי והתייעלות, לצד שיפור השירות וצמיחה".
"במגעים שאנו מקיימים כיום עם חברות ספנות בינלאומיות הנושא כבר עולה וישנה התעניינות גדולה מצידן. הרקע לכך הוא המחסור ברציפים מתקדמים בצד זה של העולם, ומנגד רציפי איתן המתקדמים ותוכנית שלב ב' שלו. שילוב משקיע אסטרטגי מוביל בעל ידע ובעל קווי ספנות בפריסה רחבה, יקדם את הסחר הישראלי ויוזיל את עלויות ההובלה. יש להקים מיידית צוות משותף של הנהלת הנמל עם נציגי משרד האוצר והתחבורה לקידום הנושא".
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, אמר כי "ברבעון השלישי של שנת 2006 הצגנו עליה מרשימה בתנועת המטענים בנמל בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, בתחום המכולות חלה עליה של 17% בתנועת המטענים במונחי TEU ובתחום צובר וחופנים חלה עליה של 18% בטונות. סך תנועת המטענים בנמל רשמה גידול של 4.2% בטונות. אנו נמשיך לפעול על-מנת להרחיב את תנועת המטענים בנמל".

תאריך:  31/10/2006   |   עודכן:  31/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הירשזון: בסופו של דבר נפריט את נמל אשדוד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לפני ההפרטה שוקי ואיריס האוכלי חינם האלה הראישונים צריכים להעוף ל"ת
דנעאל שירז  |  31/10/06 23:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי פיין
כמעט שנה וחצי לאחר פינוי היהודים מגוש קטיף, ועדיין נדרש בית המשפט העליון לדון בתיקים מאותה התקופה
מחלקה ראשונה
פנו לביה"ד לעבודה להוציא צו מניעה נגד העסקה לא חוקית של עובדים חיצוניים    הדיון בבקשה יתקיים ביום ו'
מחלקה ראשונה
מ"מ שר המשפטים, מאיר שטרית, הודיע על כך בטקס חנוכת בית הדין השרעי בבאקה אל גרביה שהתקיים היום
הדר פרבר
ממשלות סין וארצות הברית הודיעו על הסכמתה של פיונגיאנג להצטרף לשיחות שש המדינות לאחר מגעים חשאיים בין שליחים בכירים מארצות הברית, סין וצפון קוריאה בבייג'ין
מחלקה ראשונה
כך אמרה עו"ד לסלי ר. קולדוול, לשעבר ראש צוות חקירה ותביעה בפרשת אנרון בכנס בנושא חקירות פנים בחברה ציבורית שהתקיים היום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il