X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גם בערב (יום ד') הפגינו חרדים נגד קיומו המתוכנן של מצעד הגאווה העולמי סיכום ליל הקרב: 3 שוטרים ונהג מונית נפצעו
▪  ▪  ▪

בד"ץ העדה החרדית, מהגופים המשפיעים ביותר בחברה החרדית, פרסם בירושלים מודעות הקוראות לכולם לצאת ולהפגין ביום מצעד הגאווה העולמי בצמתים בכל רחבי הארץ. תחילת ההפגנות הרשמיות מטעם הבד"ץ תחל כבר בערב (ה'), וישתתפו בה רבנים מהבד"ץ.
באף קריאה שהוציאו הרבנים לא היתה שום בקשה לא לנקוט באלימות או להשתמש בכפפות של משי, ועל פניו, מסבירים גורמים חרדיים, תומכים הרבנים גם בדרכים בלתי-חוקיות למניעת המצעד, משום שעצם קיומו מהווה סכנה ממשית לעם היושב בציון ולעולם כולו.
מאות מפגינים הפגינו (ד') ברחובות מאה שערים ושבטי ישראל, במחאה על הכוונה לקיים את מצעד הגאווה העולמי בעיר. חלקם של המפגינים אף ניסו לחסום את כביש מס' 1. כוחות משטרה גדולים פעלו למנוע את החסימה. נהג מונית שנקלע למקום וניסה להיכנס לתוך השכונה, נרגם באבנים על-ידי המפגינים. שלושה שוטרים שנרגמו באבנים נפצעו באורח קל. לא נמסר כמה נפגעים יש בקרב המפגינים, אך נמסר על עשרה עצורים.
מפקד מחוז ירושלים נועד עם נציגי הפרקליטות לדיון בנושא אישור המצעד. כעת מסתמן, כי למרות הגינויים מצד גורמי שמאל ונציגי הקהילה ההומוסקסואלית - תפעל המשטרה להעתקת המצעד למקום סגור בעיר אחרת.
השר לביטחון פנים אמר כי ימליץ להעתיק את המצעד מירושלים לעיר אחרת. לדברי אבי דיכטר, המשטרה אינה יכולה להרשות לעצמה להסיט ולהקצות את כלל כוחותיה לשמור על ביטחונם האישי של הצועדים, ובה-בעת לשמור על הסדר של המפגינים נגד המצעד. אירוע בסדר גדול כזה פוגע ביכולתה המבצעית של המשטרה.

תאריך:  02/11/2006   |   עודכן:  02/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
מבקר המדינה עומד לפרסם בקרוב דוח ביקורת    לאחר בדיקת החשדות נגד פרס - בגין התרומות שקיבל מאילי הון, יימנע המבקר מהמלצה להליך פלילי
הילה רפופורט
שר החוץ של מצרים, אחמד אבול ריאט, מתריע: מצרים תתיר לישראל להפציץ את גבול מצרים-עזה    לדבריו, זה יחשב להפרת כל ההסכמים בין ישראל לפלשתינים; מצרים לא תיתן לדבר כזה לעבור כאילו לא אירע כלום
רונן ליבוביץ
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה הצעת החוק המסדירה את כל נושא הניסויים הרפואיים בבני אדם    ח"כ אורלב: "הצעת החוק תיצור איזון בין שמירה על כבוד האדם לבין קידום המחקר הרפואי"
הילה רפופורט
סקר שנערך בארה"ב קובע: כמחצית מהאמריקנים אינם בטוחים שאלוהים קיים    ממצא מפתיע נוסף: הציבור חלוק באשר לשאלה האם אלוהים הוא זכר או נקבה
הילה רפופורט
אליזבת מלכת אנגליה ממשיכה לסבול מבעיות גב, היום ביטלה פעם נוספת את השתתפותה באירועים רשמיים    האיבחון: מתיחה בשרירי הגב    הרופאים ממליצים להפחית את עומס העבודה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il