X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
איגוד המוסכים יוצר במבצע בדיקות חורף וכך גם חלק מהיבואנים
▪  ▪  ▪
[צילום: יחסי ציבור]

כמדי שנה, גם החורף יוצאים איגוד המוסכים בישראל, פורום התיקון הבטוח, איגוד יבואני הרכב, איגוד מכוני הרישוי ואיגוד קציני הבטיחות במבצע הממלכתי: "הכן רכבך לחורף", במסגרתו מתבקשים בעלי הרכב בישראל לסור למוסכים ולערוך בדיקת תקינות מיוחדת לקראת החורף. במשך שנים רבות, שווק המבצע תחת איום ניידות הבדיקה של משרד התחבורה ומשטרת ישראל, המוצבות בעורקי התנועה העיקריים ועוצרות כלי רכב מכל הסוגים, לבדיקת תקינות. רכב שנתגלו בו ליקויים בטיחותיים, מקבל קנס או מורד מיידית מהכביש! הפעם החליטו לשנות גישה כדי לשכנע יותר נהגים לבצע את הבדיקה.
השינוי הראשון הוא שבמסגרת המבצע, ייערכו בדיקות התקינות של איגוד המוסכים למכוניות ללא תשלום, זאת לעומת שנים קודמות, בהן שילמו בעלי הרכב סכום סמלי של 30 שקלים על הבדיקה.
מסביר רונן לוי, יו"ר אגוד המוסכים: "המבצע נועד לעודד את הנהג הישראלי לנהוג ברכב תקין ובטיחותי ולהפנים את החשיבות הרבה הטמונה בכך. הכשל הטכני הוכח כגורם בעל משקל רב בגרימת תאונות דרכים, במיוחד בנסיעה בתנאי כביש משתנים, האופייניים לחודשי החורף. ניידות הבדיקה של משרד התחבורה והמשטרה לא מהוות איום מספיק לבצע בדיקת חורף. מתוך 2.5 מיליון כלי רכב בישראל, נבדקים כל שנה רק 100 אלף רכבים ביוזמת בעליהם. לפיכך, אנו ושותפינו למבצע הרמנו את הכפפה. החלטנו לשכנע את המוסכים לספק את הבדיקות חינם ואף להשתתף בעלויות הקמפיין וזאת כדי להגדיל משמעותית את כמות הרכבים הנבדקים ולעודד את כולם לנסוע ברכב תקין. אני קורא לכל בעלי הרכב לבוא ולבדוק את רכבם, בבדיקה שעשויה להציל חיים".
את בדיקת החורף המיוחדת, יוכלו לערוך במוסכים מורשים בכל רחבי הארץ. במסגרת המבצע, תיערכנה שתי בדיקות: האחת, בדיקת תקינות מקיפה לרכב: תקינות הבלמים, מערכות החשמל ברכב (אורות, צופר, מפשיר אדים ועוד), המגבים, ההגה ומערכות בטיחותיות אחרות. ואילו השנייה בדיקת צמיגים מקיפה, אותה ניתן לבצע אך ורק בצמיגיות, ועבורה יקבל בעל הרכב תווית תקינות נפרדת. כל בעל רכב שרכבו עבר את הבדיקה, יקבל מהמוסך המבצע את מדבקת המבצע הרשמית - המעידה על תקינותו של הרכב ומהווה אסמכתא לביצועה.
יהודה רודד, מנכ"ל אגוד יבואני הרכב, מוסר: "יבואני הרכב מכירים בחשיבות המבצע ומטרותיו והתגייסו לפעילות. מספר יבואנים הגדילו לעשות ולא רק רכשו תוויות בדיקה עבור כל הרשת המוסכים שלהם אלא גם פנו ללקוחותיהם והזמינו אותם לבצע את הבדיקה."
מבצע "הכן רכבך לחורף", מתקיים מדי שנה (משנת 1967), במוסכים מורשים ומכוני הרישוי ברחבי הארץ. השנה ייערך המבצע בין החודשים נובמבר 2006 ועד מרס 2007. את רשימת המוסכים המשתתפים במבצע ופרטים נוספים ניתן למצוא באתר האינטרנט: www.iga.co.il.
מבצע בדיקת חורף ייחודי בדוד לובינסקי
חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית פיג'ו וסיטרואן לישראל, יוצאת במבצע חדשני מפנק במיוחד לקראת החורף, שיחל בימים אלה באזורנו. החברה מציעה לכל בעלי פיג'ו סיטרואן שיגיעו לרשת המוסכים המורשים לבצע בדיקת חורף למכוניתם ללא תשלום, ולקבל טיפול רפלקסולוגי מרגיע או עיסוי שוודי משחרר במתנה. המבצע יחל בתאריך 10.11.06 ועד ל- 31.12.06 ויפורסם בעיתונות הארצית וכן בדיוור ישיר ללקוחות החברה.
בדיקות חורף בכלמוביל מיצובישי
כלמוביל מיצובישי יוצאת במבצע ללקוחותיה לקראת החורף ומציעה בדיקת רכב חינם ב- 40 מרכזי השירות של החברה הפרושים ברחבי הארץ. הבדיקה תבדוק את מוכנות כל מערכות הרכב לחורף לרבות צמיגים, בלמים, אורות, היגוי, מגבים ומכלולי בטיחות נוספים. בנוסף כל לקוח אשר יגיע לבדיקת הרכב באחד ממרכזי מיצובישי, יקבל זוג מגבים מקוריים של מיצובישי ב- 29 ₪ בלבד, במקום 107 ש"ח. המבצע יתקיים עד ה- 12 בינואר 2007 בכל מרכזי השירות של מיצובישי. לבירור מרכז השירות הקרוב: www.mitsubishi-israel.co.il/service, או בטלפון: 1700-700-125.

תאריך:  06/11/2006   |   עודכן:  06/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
לשכת פרס מגיבה לדוח מבקר המדינה    מבקר המדינה הגיש ליו"ר הכנסת את הדוח הראשוני על תוצאות ביקורת החשבונות של המתמודדים לכנסת ה- 17
מירב לוי
עלייה של כ-20% במספר החניכים בתנועות הנוער    כך עפ"י תוצאות אומדן הגודל של תנועות הנוער לשנת 2006
מחלקה ראשונה
בחודשים האחרונים פועל בספארי בית חולים לחיות בר, בשיתוף עם רשות הטבע והגנים
מתי טוכפלד
אתמול נכחו ברק ופרץ באירוע זיכרון לרבין, אך כמעט לא החליפו מילה    פרץ לחברי סיעתו: "את רוב זמנכם אתם מעבירים במאבקים פנימיים, ואת היצירתיות הגדולה ביותר אתם מפגינים בדילים פוליטיים"
הדר פרבר
שר ההגנה האירני: בתמרונים שהיא מבצעת במפרץ הפרסי משתמשת אירן בטכנולוגיות מודרניות ומתוחכמות תוצרת בית ובציוד מתוחכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il