X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התובעת החליקה, לדבריה, על שאריות אוכל בכניסה למסעדת המלון, "המדרגות היו חלקות" המלון התנער מאחריות וטען שלא היה מפגע במקום
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

אסתר אשרוב מפתח-תקווה נפשה בחודש אפריל אשתקד במלון רויאל ביץ' באילת. זה הסתיים בבכי. אשרוב מעדה בכניסה למסעדת המלון ונפגעה בכל חלקי גופה.
בחודש אוגוסט השנה תבעה את ישרוטל ניהול מלונות בע"מ, מרחוב המרד 29 בתל אביב, בבית המשפט לתביעות קטנות בעיר, בסכום של 17,500 שקל.
"כשעליתי במדרגות למסעדה החלקתי על נוזל או שאריות אוכל. איבדתי את הכרתי לכמה רגעים וחשתי בחילות עזות, כאבי ראש וקשיי נשימה, כאבים במפרקים, בצלעות ובברך שמאל" - כך תיארה אשרוב את מצבה בעקבות התאונה.
לדבריה, היא סבלה מלחץ דם גבוה, סחרחורות והתקשתה להירדם בלילה. למחרת פנתה לטענתה, לטיפול רפואי ואובחן אצלה קרע בגיד בכתף ימין.
אשרוב הדגישה בכתב התביעה שנגרמה לה עוגמת נפש ועד היום היא סובלת מכאבים ועוברת טיפולי פיזיותרפיה. "לו המדרגות היו מתוחזקות כראוי, הנזק הגופני והנפשי שנגרמו היו נמנעים".
אשרוב צירפה לכתב התביעה מכתב תלונה ששוגר למלון באמצעות עו"ד. לאחר שהמכתב לא הועיל, אשרוב הגישה תביעה.
בכתב ההגנה טענה חברת ישרוטל שלבית המשפט לתביעות קטנות אין סמכות לדון בתביעה שעניינה נזקי גוף. "כדי להוכיח את תביעתה והקשר הסיבתי בין הפגיעה ובין האירוע על התובעת להמציא חוות דעת רפואית ערוכה כדין. משלא עשתה כן אינה יכולה לטעון טענה שברפואה".
החברה ביקשה למחוק ו/או לדחות את כתב התביעה והכחישה את האירוע המתואר בו מחוסר ידיעה. "על התובעת הנטל להוכיח את הנטען והתרחשות האירוע והתביעה לא הוכחה".
החברה הכחישה שהתובעת החליקה על נוזל או שאריות אוכל שנותרו במדרגות, והתעקשה שמדובר בטענה "כבושה" שלא הוזכרה במכתב. לדבריה, קב"ט המלון צילם אם גרם המדרגות ולא מצא בו מפגע. "איתרנו בשלב זה את העתקי הצילומים ולא את תצלומי המקור".
לטענת החברה, גרם המדרגות תקין ואם אשרוב נפלה הדבר אירע עקב רשלנותה וחוסר זהירותה, ואין לייחס למלון רשלנות. "שטח המלון, ובכלל זה המדרגות, מתוחזק באופן שוטף וכל מפגע מדווח ומטופל מיידית".
החברה הוסיפה שבפסיקה נקבע שנפילות יכולות להיגרם ללא סיבה והן חלק מסיכוני החיים. "אין קשר בין נפילת התובעת ומצבה הרפואי".
בית המשפט ידון בתיק בסוף החודש.

תאריך:  12/11/2006   |   עודכן:  12/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נופש במלון הסתיים באיבוד הכרה וקרע בגיד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הסנדיי טיימס ציטט "מקורות בכירים" אנונימיים במשטרת לונדון שאמרו, כי מפקד משטרת לונדון "בטוח" כעת, גם לאחר ששיקר לציבור כשצ'רלס דה-מנדז נורה בטעות למוות אשתקד
יפעת גדות
יותר ממיליון בני אדם בכל העולם נמצאים בסיכון לזיהומים מרופאים ואחיות שאינם מנקים את ידיהם    קרוב ל- 10% מאלו הנדבקים בזיהומים בבתי החולים מתים כתוצאה מכך
עידן יוסף
עורך מעריב חוייב לשלם שקל אחד לפעיל הימין איתמר בן גביר, לאחר שהטיח בו בתוכנית "פופוליטיקה" את הביטוי "נאצי קטן ומלוכלך"    השופטים קבעו כי אין לקרוא לאדם "נאצי" וקבעו כי "זו פגיעה החורגת מכל אמת מידה סבירה"
מחלקה ראשונה
אגודת החלל הישראלית: "דווקא כשמירוץ החלל מתפתח בעולם במהירות, ישראל מאטה את הקצב"
גלית יצחק
כך עולה מדוח מסכם על פעילות קופות החולים    סך הכל הוצאות קופות החולים הסתכמו ב- 24.3 מיליארד שקלים    שיעור ההכנסות מתוך סך ההוצאות של תרופות וציוד בסל התרופות עמד על 33%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il