X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זכתה במכרז שהוציאה חברת בזק למתחם הילל הממוקם באזור השרון מדובר בעסקה בהיקף עצום של כ-1,000 דונם, תמורתם תשלם פאנאגיה כ-90 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪

חברת פאנגאיה נדל"ן מקבוצת קנדה ישראל זכתה במכרז שהוציאה חברת בזק למתחם הילל הממוקם באזור השרון. מדובר בעסקה בהיקף עצום של כ-1,000 דונם, תמורתם תשלם פאנאגיה כ-90 מיליון ש"ח.
במתחם מתוכננת הקמה של כ-1,000 יחידות דיור ופארק היי-טק. היקף המכירות הצפוי לפרויקט מגיע לכ-300 מיליון דולרים.
הקרקע ממוקמת באזור השרון בין היישובים קדימה לצורן. מדובר באחת מחטיבות הקרקע האטרקטיביות בארץ, הן מבחינת מקומה ובייחוד לאור היקף העסקה, כמותה לא התבצעו בארץ בשנים האחרונות.
במכרז הייתה התמודדות קשה בין קבוצת חבס, חברת שיכון עובדים ופאנגאיה נדל"ן. סיום המכרז היה דרמתי במיוחד לאור בחירתה של בזק שלא לאפשר הליך של התמחרות, אלא לקבל הצעה אחת בלבד ללא זכות תיקון בהצעת המחיר. ההפרשים בין ההצעות היו זעומים, ונעו בשיעורים של כ-1%. מחיר הזכייה במכרז היה כ-90 מיליון ש"ח.
אסף טוכמאיר, יו"ר פאנגאיה נדל"ן, אמר היום (יום ד', 15.11.06): "העסקה מרגשת במיוחד לאור ההיקף, המיקום ובעיקר הפוטניצאל האדיר הטמון בהשבחת הקרקע, מה שהופך את חברת פאנגאיה נדל"ן מעוד חברת נדל"ן לאחת החברות המעניינות בענף".
פאנגאיה נדל"ן פועלת בתחומי היזמות והנדל"ן המניב בשווקים באירופה. חברת אקסלנס-נשואה משמשת כעושה שוק במניות ובאיגרות החוב של החברה. בחודש מאי האחרון גייסה החברה סכום של 85 מיליון שקל בבורסה בתל אביב לצורך מימון השקעות חדשות בתחום הנדל"ן באירופה ובישראל.
מאז העברת השליטה בחברה לבעלי קבוצת קנדה ישראל ביצעה פאנגאיה מספר עסקות, ביניהן עסקת ליפציג, בה רכשה החברה בחודש אפריל בניין מגורים בן 431 יח"ד. עסקה זו מצטרפת לעסקה נוספת של החברה בגרמניה שבוצעה לאחרונה. בחודש יולי הודיעה פאנגאיה נדל"ן על זכייתה במכרז להקמת פרויקט משרדים ומגורים בפרנקפורט בהשקעה כוללת של כ-549 מיליון שקל. חלקה של פאנגאיה נדל"ן בפרויקט יעמוד על 40%.
נוסף על העסקות בגרמניה, הודיעה פאנגאיה בשבוע שעבר על כניסתה לשוק הפולני. החברה זכתה במכרז לרכישת חטיבת קרקע בהיקף של כ-350 דונם בעיירת הנופש סירוצק, הסמוכה לוורשה, בירת פולין. על הקרקע תוקם שכונת מגורים יוקרתית בת 300 יחידות דיור.
קבוצת קנדה ישראל נחשבת לאחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל עם ותק של כ-15 שנה. קנדה ישראל עוסקת באיתור, רכישה ושיווק של נדל"ן בישראל, צפון אמריקה ואירופה. בשנה האחרונה השלימה הקבוצה עסקות ענק, בהן רכישת מתחם "קאנטרי גלילות", בית הספר האמריקני בכפר שמריהו, חטיבת קרקע בהיקף של כ-86 דונם בצומת בר-אילן ועוד.

תאריך:  15/11/2006   |   עודכן:  15/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שרביט
ההערכה היתה כי המדד יירד ב-0.3% עד 0.5%    קצב האינפלציה השנתי הוא שלילי - 3.1%-    מתחילת השנה עלה המדד ב-0.1%
עידן יוסף
בשס טוענים כי שינוי שיטת הממשל אותו מוביל ראש הממשלה הוא מיצג וירטואלי ולמעשה מנוגד להסכמים הקואליציונים שנחתמו עימם    ח"כ מרגי החרים את הדיונים ב"פורום השולחן העגול"
יעל רוטשילד
בית משפט השלום בראשון-לציון קבע כי על חברת טרייד סנטרל ועל רוזן יחיאל להשיב את סכומי השיקים המזויפים שפרעו מהחברה למשק וכלכלה בשלטון המקומי בע"מ, לאחר שהגיע למסקנה כי היה עליהם לדעת כי השיקים מזויפים, או לחלופין ידעו על זיופם
אריאל שמידברג
ראש עיריית לונדון יעלה הצעה, לפיה ככל שמכונית תזהם יותר, בעלה יידרש לשלם סכום גבוה יותר עבוד נסיעה בכבישי אגרה
מתי טוכפלד
ח"כ אברהם רביץ טען מעל דוכן הכנסת כי יש לפסול את כל פסיקותיו של הנשיא לשעבר    תקף את גישתו כלפי הרפורמים ואמר: "אסור לקבל את הפרשנות למונח יהדות כפי שמעניק לה ברק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il