X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אתר חדש יאפשר לבצע חיפוש של אלפי אירועי ספורט שייערכו בעתיד בכ- 500 ערים בחמש יבשות העולם
▪  ▪  ▪
שחר פאר [צילום: AP]

אתר חדש עלה לאוויר - ספורטס איוונטס 365 www.sportsevents365.co.il. האתר הוא למעשה מנוע חיפוש, המאפשר לבצע חיפוש של אלפי אירועי ספורט שייערכו בעתיד בכ- 500 ערים בחמש יבשות העולם, ובעיקר במדינות אירופה וצפון אמריקה.
מנוע החיפוש של האתר, המתעדכן באופן שוטף, מאפשר לברר ולקבל פירוט מסודר של כל אירועי הספורט שצפויים להתקיים בעיר שאליה אתם מתכננים לנסוע, לרבות דרכי ההגעה למגרש, אפשרויות רכישת כרטיסים ועוד. בנוסף, האתר מפנה לאירועים בערים קרובות. בדרך זו ניתן לתכנן את הנסיעה לחו"ל תוך התחשבות בלוח אירועי הספורט באזור היעד.
המידע באתר מקיף מגוון אירועים וענפי ספורט, בהם: משחקי כדורגל של מוקדמות יורו 2008, ליגת האלופות, גביע אופ"א וכן ליגות מקומיות מאנגליה, ספרד, איטליה, צרפת וגרמניה ו- 10 מדינות נוספות.
כמו כן, מספק האתר מידע על משחקי כדורסל של ה- NBA, היורוליג, גביע יול"ב ו- 7 ליגות מקומיות אירופאיות מובילות, טורנירי טניס (כמאה בשנה, עם עידכון מלא על אנדי רם, יוני ארליך ושחר פאר), משחקי פוטבול, בייסבול והוקי קרח, מרוצי מכוניות, מרוצי אופנועים ואופניים, תחרויות אתלטיקה ועוד.
לנוחות הגולשים, האתר כולל אינדקס אתרי ספורט ולוח שידורי ספורט חיים, המאפשר לבדוק בכל רגע נתון מה ישודר בטלוויזיה בעוד שבוע-שבועיים, כולל אלו אירועים חשובים ישודרו בעוד מספר חודשים (כדי לא לתכנן חתונה על גמר גביע האלופות למשל). באתר קיימים גם קישורים לאתרי כרטיסים לאירועי ספורט ברחבי העולם.
שירות נוסף שמציע האתר הוא "תפירת" חבילות נופש בהתאמה אישית, באמצעות סוכן נסיעות, הכוללות טיסות, בתי מלון, רכב שכור, מסלולי טיול ואתרים מומלצים והכול כמובן, בשילוב כרטיסים לאירועי ספורט.
"האתר מיועד לאנשי עסקים ישראלים, שיוכלו לשלב צפייה באירוע ספורט במהלך נסיעותיהם, למטיילים שרוצים גם הם לשלב אירוע ספורט בטיול, ולחובבי הספורט הנלהבים, שיוכלו לתכנן נסיעה בדגש ספורט".
כיום, האתר קיים בגרסה עברית בלבד, לשימוש הקהל הישראלי, בימים אלה עובדים לתרגום מנוע החיפוש לאנגלית, תוך דגש על אירועי ספורט נוספים ביבשות השונות, לטובת התיירים מרחבי העולם".

תאריך:  20/11/2006   |   עודכן:  20/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוצה לראות את שחר פאר בטורניר בקזחסטן?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
בביקורו בבקו"ם לרגל מחזור גיוס חדש אמר הרמטכ"ל, כי "מדינת ישראל לא נכנעת לשום קסאם ואין שום סיבה שהיא תיכנע"    התייחס לביקורת כלפי הצבא: "כשהביקורת יוצאת מפרופורציות זה משפיע על הצבא כולו"
הדר פרבר
חמוש שהסתער בבית ספר ופתח באש לעבר מורים ותלמידים הרג אדם אחד ופצע כמה, וככל הנראה לקח עמו כמה בני ערובה    הכוחות המיוחדים הצליחו לירות בו ולאבטח את המקום
עידן יוסף
כינוס השלוחים השנתי של שלוחי חבד הוגדר כמוצלח, אך נאום נוקב אחד הצליח לצנן את האווירה החגיגית [צילום: מאיר דהן, ברוקלין ניו-יורק]
הדר פרבר
השופט צפוי היה לפסוק בנוגע לעתירת קואליציה של 67 קבוצות זכויות אדם וילד בנוגע להליכי האימוץ ולבחון את כישוריה של מדונה כאם
רונן ליבוביץ
שר הביטחון היה נתון תחת מתקפה קשה בוועדת חוץ וביטחון, כאשר חברי ועדה קראו לו להתפטר וכינוהו: "איש כבוי"    פרץ: אבו מאזן הבטיח לפעול להפסקת אש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il