X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מנוע החיפוש 'גוגל' עושה יחסי ציבור טובים לתיירות בישראל משרד התיירות מדווח על הצלחה בקמפיין האינטרנט, במהלכו קושרו 35 אלף מילות חיפוש בנושאי חופשה בישראל ל"לינק ממומן" במנוע החיפוש הפופולארי
▪  ▪  ▪
[צילום: Google]

94 אלף כניסות נרשמו במנוע החיפוש הפופולארי 'גוגל' במשך שישה שבועות במסגרת קמפיין האינטרנט שערך משרד התיירות. במהלך הקמפיין קושרו 35 אלף מילות חיפוש בנושאי חופשה בישראל ל"לינק ממומן" במנוע החיפוש גוגל, שהובילו לאתרים השיווקים של ישראל בבריטניה, בגרמניה ובארצות-הברית.
מהתונים עולה כי לאתר אינטרנט התיירותי התיירות www.thinkisrael.com בבריטניה נרשמו 20,557 כניסות. לאתר www.goisrael.com בארה"ב נרשמו 57,412 כניסות ולאתר www.goisrael.de בגרמניה נרשמו 15,858 כניסות. עלות הקמפיין עמדה על 360 אלף שקל.
פילוח נתוני הגלישה הראה כי הנושאים העיקריים שעניינו את הגולשים הם חבילות תיור לישראל וטיסות, מלונות, אילת, אתרים נוצריים מובהקים, ואתרים יהודיים מובהקים. מתוך חמשת נושאים אלו, בגרמניה היה שיעור המתעניינים באתרים נוצריים הגבוה ביותר (45%). בבריטניה תחום העניין הכי פופולארי מבין חמשת הנושאים היה טיסות וחבילות (34%). ואילו בארצות-הברית התעניינו 72% באתרים יהודיים ונוצריים (36% לכל אחד).
פילוח הקמפיין העלה גם תוצאות יפות באשר ל"שיעור ההקלקה" (המצביע על כמות האנשים שקיבלו בחיפוש את הלינק הממומן ואכן לחצו עליו). בכל שלוש המדינות עמד שיעור ההקלקה על למעלה מהממוצע (העומד על 0.5 אחוז): בבריטניה עמד שיעור ההקלקה על 1.4 אחוז, ובגרמניה ובארצות-הברית הוא עמד על 0.6 אחוז.

תאריך:  21/11/2006   |   עודכן:  21/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי משווק הכי טוב את התיירות בישראל?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
ראש ממשלת בריטניה צפוי להודיע על תוכנית במסגרתה ינסו 70 מטפלות לסייע להורים הגרים באזורים בעייתיים בכל הנוגע להתנהגות חברתית
יפעת גדות
מצרים: מבין 15 בני אדם שנדבקו בשפעת העופות מאז חודש מרס 2006, שבעה מתו    מקרה המוות האחרון היה ב- 30 באוקטובר
ענבל אביב
בג"צ בהרכב-שבעה בראשות הנשיא (בדימ.) ברק קיבל ברוב דעות את העתירה לרישום במרשם האוכלוסין של משרד הפנים בני זוג מאותו המין שנישאו בחו"ל
הדר פרבר
צוות של מומחים, בהם פתולוג, היסטוריון ועוד, התכנס על-מנת לנסות ולפתור את התעלומה רבת השנים    בעזרת טכנולוגיה יצרו תמונה של הרוצח הסדרתי
ענבל אביב
הרווח הנקי של קבוצת הבנק הסתכם ב- 2,610 מיליון ש"ח, לעומת 2,274 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה של שנת 2005    נחמה: "הרבעון השלישי של שנת 2006 עמד בצל המלחמה בצפון וניתן כבר לקבוע, כי המשק הישראלי הוכיח חוסן ויציבות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il