X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביילין מול גפני. ניצחון מהותי או הרס התא המשפחתי?
התגובות במערכת הפוליטית להחלטת בג"צ להכיר בזוגות חד מיניים שנישאו בחו"ל רבות ורגשיות ח"כ אורלב: "פסק הבג"צ הוא בבחינת עבודה זרה" ח"כ כהן: "החלטת בג"צ היא מהפכה בתחום זכויות האדם בישראל"
▪  ▪  ▪
כהן, מהפיכה בזכויות האדם בישראל

אורון, בג"צ הוא מפלטם האחרון

איתן, לדון בהשלכות

   ענבל אביב
בג"צ: לרשום נישואים חד-מיניים

בפסק דין תקדימי קבע בג"צ, כי זוגות חד מיניים שנישאו בחו"ל יוכרו בישראל כנשואים. להחלטה מהפכנית זו תגובות רבות במערכת הפוליטית. חברי הכנסת מהצד השמאלי של המפה הפוליטית מברכים על ההחלטה אך חברי הכנסת הדתיים ומפלגות הימין זועמים.
יו"ר מרצ-יחד, ח"כ יוסי ביילין, בירך על החלטת בג"צ. "זהו הניצחון המהותי למצעד הגאווה וזהו סיכום נאות וסימלי לכהונת ברק ולמורשתו, שמרכזה כבוד האדם באשר הוא אדם".
יו"ר סיעת מרצ, ח"כ זהבה גלאון, בירכה על פסיקת בג"צ. "החלטת בג"צ מהווה צעד משמעותי נוסף בדרך להכרה המלאה ולשוויון זכויות של משפחות חד מיניות".
ח"כ רן כהן, גם הוא מסיעת מרצ-יחד, טוען כי "החלטת בג"צ היא מהפכה בתחום זכויות האדם בישראל. "אשרינו שבג"צ הוא המגן האחרון לזכויות האדם והפרט בישראל, בעוד שאר המוסדות מזמן נסוגו מדאגתם לאלה".
ח"כ חיים אורון (מרצ-יחד) בירך על החלטת בג"צ."חבל שהכנסת מסרבת להסדיר בחקיקה נושאים הקשורים לזוגות חד מיניים והבג"צ ממשיך להיות מפלטם האחרון של זוגות אלו".
ח"כ אופיר פינס-פז (העבודה): "החלטת בג"צ הינה חשובה ואנושית ויש ליישמה ללא דיחוי. במסגרת עבודתי ביקשתי להביאה לדיון דחוף במליאת הכנסת".
מנגד, המתנגדים רואים בהחלטת בג"צ כהרס זהותה של מדינת ישראל ואף כיום אבל. יו"ר המפד"ל, ח"כ זבולון אורלב, אמר כי "פסק הבג"צ הוא בבחינת עבודה זרה המקעקעת לחלוטין את זהותה היהודית של מדינת ישראל ואת התרבות היהודית לדורותיה". לדבריו, "עבור דורשי מדינת ישראל כמדינה יהודית זהו יום אבל. מצער שימים ספורים אחרי שקראנו בבתי הכנסת את פרשת סדום ועמורה, אישר הבג"צ אורח חיים שכזה גם בישראל".
ח"כ משה גפני (יהדות התורה) אמר כי זוהי מדינת סדום ועמורה, זה הרס התא המשפחתי. לא פלא שתמיד יש שופט תורן דתי שירים את אצבעו נגד. כך היה גם בחוק הגיור שם הצביע נגד השופט אנגלנד. זו המתנה שמשאיר ברק לפני פרישתו".
ח"כ מיכאל איתן (ליכוד) פנה לנשיאות הכנסת בבקשה לקיים דיון דחוף בפסק דינו של בג"צ על-מנת לדון בהשלכות שיש לפסיקה על שלטון החוק בישראל".
ח"כ ניסן סלומינסקי (איחוד לאומי-מפד"ל): "בג"צ כדרכו הופך עצמו למחוקק, ובניגוד להחלטת הכנסת שישראל הינה מדינה יהודית ודמוקרטית, החליט בג"צ כי ישראל הינה מדינה דמוקרטית בלבד. ולא רק סתם דמוקרטית אלא הגרועה והנוראה שבמדינות הדמוקרטיות כמדינת סדום ועמורה".
ח"כ אורי אריאל, יו"ר סיעת איחוד לאומי-מפד"ל: "פסיקת בג"צ היא ניסיון חתירה תחת אושיות המדינה. חלק נכבד מהעם רואה בפסיקה זו ניסיון חיסול לצביון היהודי. הכנסת היא הריבון להחליט בעניין זה ואין הדבר נתון לתפיסתו החולנית של שופט כזה או אחר".
הרב אברהם רביץ (יהדות התורה): "בעוד אנחנו מתמודדים מול האויב הפלשתיני ומול האיום האירני, מתברר כי האויב האמיתי נמצא בתוכנו בדמות בג"צ. הוא העומד לחסל אותנו ואת זהותנו היהודית".
ח"כ מאיר פרוש: "הכרה בנישואים חד-מיניים על-ידי בית משפט בישראל, מערערת את היסוד של המשפחה על-פי תפיסת עולמה של היהדות. פסיקה זו של בג"צ מוכיחה עד כמה הרחיקו לכת השופטים, והם ראויים לכינוי שופטי סדום ועמורה – ולא שופטים בירושלים, מעתה ניתנה למעשה לגיטימציה לנישואים חד מיניים בכל העולם המערבי, וזה אסון גדול לתרבות ולמוסר האנושי".

תאריך:  21/11/2006   |   עודכן:  21/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ח"כ גפני: "זוהי מדינת סדום ועמורה"
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
אם לא מוצא חן בעיניהם...
חילויהו החופשי  |  21/11/06 11:15
 
- זו מדינה יהודית עם ו' החיבור לדמוקרטיה
אברום  |  21/11/06 14:41
2
תיקון לרן כהן:מהפיכת סדום ועמורה ל"ת
נתין מדמנת ישראל  |  21/11/06 13:16
3
תמונת ביילין היא רק אילוסטרציה. ל"ת
סדומאי  |  21/11/06 13:17
4
יותר ויותר נזקקים פחות ופחות לשירות
המקיא  |  21/11/06 13:20
5
מדינה יהודית על-פי בג"צ:משכב זכר,גירוש
נמאס לי.ולכם?  |  21/11/06 13:24
6
זו לא מדינת סדום ועמורה זה חמור יותר !  ל"ת
אברום  |  21/11/06 14:43
7
פסק נגד הדתות יהדות,אסלם ונצרות מציון תצא "תורה"
אברום  |  21/11/06 14:51
8
הציבור המאמין חייב להכות על חטא
dubrman  |  21/11/06 16:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
מנוע החיפוש 'גוגל' עושה יחסי ציבור טובים לתיירות בישראל    משרד התיירות מדווח על הצלחה בקמפיין האינטרנט, במהלכו קושרו 35 אלף מילות חיפוש בנושאי חופשה בישראל ל"לינק ממומן" במנוע החיפוש הפופולארי
הדר פרבר
ראש ממשלת בריטניה צפוי להודיע על תוכנית במסגרתה ינסו 70 מטפלות לסייע להורים הגרים באזורים בעייתיים בכל הנוגע להתנהגות חברתית
יפעת גדות
מצרים: מבין 15 בני אדם שנדבקו בשפעת העופות מאז חודש מרס 2006, שבעה מתו    מקרה המוות האחרון היה ב- 30 באוקטובר
הדר פרבר
צוות של מומחים, בהם פתולוג, היסטוריון ועוד, התכנס על-מנת לנסות ולפתור את התעלומה רבת השנים    בעזרת טכנולוגיה יצרו תמונה של הרוצח הסדרתי
ענבל אביב
הרווח הנקי של קבוצת הבנק הסתכם ב- 2,610 מיליון ש"ח, לעומת 2,274 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה של שנת 2005    נחמה: "הרבעון השלישי של שנת 2006 עמד בצל המלחמה בצפון וניתן כבר לקבוע, כי המשק הישראלי הוכיח חוסן ויציבות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il