X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ועדת הכלכלה קיימה דיון על הגבלת זמן תפקיד ודרישות מנוחה לדיילים נציגי הדיילים אמרו שהם בעד הסדרת הנושא בתקנות, אך לא אלו שהובאו לאישור הוועדה ח"כ חנין: "התקנות תמוהות כי הן מסדירות כמה נקודות באופן חלקי, אך תחומים אחרים נשארים פרוצים"
▪  ▪  ▪
כחלון. בעד משא ומתן [צילום: אתר הכנסת]

ועדת הכלכלה של הכנסת קיימה היום (ג', 28.11.06) דיון על תקנות הטיס - הגבלת זמן תפקיד ודרישות מנוחה לדיילים. אודי זוהר, ראש רשות התעופה, אמר בוועדה שהתקנות לא הומצאו מחדש, אלא הובאו מהתקנות האמריקניות ה-FAA והותאמו לענף התעופה בישראל. הוא אמר לוועדה שהויכוח על התקנות מתנהל כמעט שלוש-עשרה שנה, וציין את התפקיד הבטיחותי של התקנות אשר מיועדות להגדיר זמן תעסוקה וזמן מנוחה לדיילים ולהבטיח את בטיחות הנוסעים.
כמענה לטיעונים שהובאו לפניו בעניין אי-הכללה של תנאים סוציאליים בתקנות, זוהר הוסיף ש"איני עוסק בוועדים הסתדרותיים, אלא בסטנדרטים המחייבים לבטיחות בטיסה, נראה כי באתי לברך ויצאתי מקלל".
נציגי הדיילים אמרו שהם בעד הסדרת הנושא בתקנות, אך לא אלו שהובאו לאישור הוועדה, אשר אינן מסדירות תחומים רבים במסגרת תנאי העסקתם של העובדים. גם חברי הכנסת התנגדו להתקנת התקנות בנוסח שהציע שר התחבורה והבטיחות בדרכים, כאשר לא הובאו היבטים הנוגעים לתנאי העבודה והתנאים הסוציאליים של הדיילים.
ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה) אמרה, "לא התקיימה הידברות בין ההסתדרות לדיילים, ואף לא עם חברת התעופה, לקראת הבאת התקנות לאישור הוועדה". ח"כ דב חנין (חד"ש) אמר, ש"התקנות תמוהות כי הן מסדירות כמה נקודות באופן חלקי, אך תחומים אחרים נשארים פרוצים". לאחר מכן הציע להחזיר את התקנות לשר התחבורה על-מנת שישב עם העובדים לפני-כן.
ח"כ יואל חסון (קדימה) אמר שראוי להוציא תוצרת יעילה ולבחון גם את העניין הצרכני, "את מחיר השרות שנותן דייל מתוסכל לנוסע".
יו"ר הוועדה ח"כ משה כחלון, סיכם את הדיון ואמר שבכוונתו לכנס בקרוב את הוועדה על-מנת לדון בתקנות משופרות ומורחבות. עוד אמר, כי לאחר משא-ומתן בין הצדדים יקבעו סטנדרטים בתנאי העסקתם של הדיילים יחד עם הכללים המחייבים בצד הבטיחותי.

תאריך:  28/11/2006   |   עודכן:  28/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מדענים עוסקים בפיתוח גלולה שתגרום להפסקת פליטת הזרע אך לא תפגע בפוריות ולא תגרום לתופעות לוואי    השאלה הגדולה - האם הגברים ישתמשו בה?
ענבל אביב
התשלונה הוגשה בעקבות תלונת אומ"ץ ופרסום המקרה לפני כשבוע ב-Nfc    החשד: בכיר בהסתדרות העובדים הלאומית אנס עובדת וקנה את שתיקתה בכספי ההסתדרות    העמותה ללחימה באלימות נגד נשים מבקשת להורות על בדיקת המקרה לעומק ופתיחת חקירה בפרשה
יואב יצחק
נתניהו זומן לחקירה ביחידה הארצית לחקירות הונאה    החשד: פרופ' יעקב כץ ביצע עבורו סקרים באופן הנוגד את החוק    הפרשה נחשפה בערוץ 10 על-ידי העיתונאים רביב דרוקר ועמנואל רוזן
איריס פרחי
לטענת התובעים, כשניקו את הסלון גילו שאריות צבע על המטלית והתופעה החמירה עם השנים    מנכ"ל החברה: "הסלון ייבדק בעלות סמלית"
איריס פרחי
סטודנט מחיפה תבע מכון קוסמטיקה בטענה שהטיפולים שעבר כאבו ולא הסירו את שיערו לצמיתות    המכון: "כל גוף מגיב בצורה שונה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il