X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אולמרט מתחיל לקדם את תוכניתו המדינית בקרב גורמים בינלאומיים אמש נפגש ראש הממשלה עם שגרירים מהאיחוד האירופי היום ייפגש עם השר המצרי עומר סולימאן
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

ראש הממשלה אהוד אולמרט התחיל בפגישות מדיניות עם נציגי מדינות בעולם כדי לפרוש את חזונו החדש, כפי שהציג אותו בנאום שדה בוקר ביום שני.
אמש נפגש אולמרט עם שגרירי האיחוד האירופי. היום ייפגש ראש הממשלה עם השר המצרי עומר סולימאן. אולמרט הציג לשגרירים מהאיחוד האירופי שנפגשו עמו אתמול בערב את תוכניתו המדינית, לפיה תיסוג ישראל משטחים ותפנה יישובים במסגרת הסדר קבע עם הפלשתינים. ראש הממשלה אמר לשגרירים, כי במידה והרשות הפלשתינית תעמיד ממשלה יציבה אשר תדבק בעמדותיו המדיניות של אבו מאזן ותכיר בישראל, יהיה התהליך אותו הוא מתכנן מהיר וקל יותר.
לדברי ראש הממשלה, ישראל תוכל לשאת ולתת עם אבו מאזן ולקדם את הסדר הקבע, במסגרתו תסכים ישראל לפנות יישובים ולסגת משטחים. אולמרט לא הרחיב בנושא ולא פירט מה גודל הנסיגה שהוא מתכנן במסגרת הסדר הקבע עם הפלשתינים.
ראש הממשלה התייחס גם לתרחיש לפיו החמאס נותר בשלטון וכי הממשלה הפלשתינית לא תהיה מוכנה להכיר בישראל. במקרה כזה ההערכה היא כי הפסקת האש לא תישמר וירי רקטות הקסאם ופיגועי הירי ימשכו. אולמרט אמר לשגרירים כי בכל מקרה ישראל מוכנה ללכת לקראת אבו מאזן בשורה של מחוות והקלות לאוכלוסיה הפלסשתינית.
ראש הממשלה כינה את הצעדים הללו, צעדים בוני אמון, ובמסגרתם תפתח ישראל את המעברים ברצועת עזה, ותקל על המעבר ביהודה ושומרון על-ידי הסרת חלק מהמחסומים.
בנושא של שחרור אסירים אמר ראש הממשלה כי הוא לא מוכן לעשות זאת במסגרת המחוות וההקלות, אלא במסגרת עסקה שתכלול את שחרורו של גלעד שליט בלבד.
ראש הממשלה אמר עוד כי ישראל תהיה מוכנה לסייע לביצוע הרפורמות בממשלה הפלשתינית וציין, כי אם תקום ממשלה מתונה, ישראל אף תוכל להפשיר כספים ולהעביר אותם לצרכים הכלכליים של הרשות ולקידום פרויקטים שונים בשטחה.

תאריך:  29/11/2006   |   עודכן:  29/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט: "נסייע לפלשתינים לקדם את הרפורמות"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אולמרט, לישראלים "גמרת" לעזור שאתה הולך אל הפלשתינאים שונאי נפשנו? ל"ת
חץ  |  29/11/06 14:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק עבודת נשים    ח"כ טל, יוזם ההצעה: "נדבך נוסף במאמץ להשוות את הזכויות של אם מאמצת או אם מיועדת לילד שנולד מאם פונדקאית, לזכויותיה של אם ביולוגית"
יהונתן דחוח-הלוי
ראש ממשלת החמאס, איסמאעיל הניה, שולל על הסף את יוזמתו המדינית של ראש הממשלה אולמרט ומכנה אותה "תעמולה ישראלית"    תביעות המינימום הפלשתיניות היו ועודן לדבריו: הקמת מדינה פלשתינית בגבולות 67' ושיבת מיליוני הפליטים לבתיהם בשטח ישראל
הדר פרבר
שופט מחוזי בארה"ב החליט כי השטרות הזהים אינם תואמים לחוק אשר מטרתו לאפשר לבעלי מוגבלויות להיות עצמאים ולהשתלב בקלות בחברה וקבע שימוע שבו יידונו אפשרויות לשינוי השטרות
רונן ליבוביץ
ועדת חוקה, חוק ומשפט אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק המבקשת להחיל תקופת צינון של בין שנתיים לשלוש על נושאי משרות בכירות בתחום הביטחון    ח"כ וילן, מיוזמי הצעת החוק: "תקופת הצינון תמנע את הפוליטיזציה המאפיינת את פעילות הדרגים הבכירים בצבא"
אלעזר לוין
אזורים, בשליטתו, קנתה מגרשים לבניית 150 אלף מ"ר ביוסטון ב-54 מיליון דולר ומגרש ל-500 דירות בניו-יורק ב-18 מיליון דולר    השקיעה גם 27 מיליון דולר בפרויקט בהודו    הרווחים גדלו ב-24%    מענק של 1.5 מיליון שקל למנכ"ל דוד לב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il