X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קונצרן ענק המזון הבינלאומי "ריץ'" (חב' המזון הפרטית הגדולה בארה"ב) רוכשת כ-5% מחב' "ויטה פרי הגליל" על-פי שווי של 33% יותר משווי החברה בבורסה
▪  ▪  ▪

קונצרן ענק המזון הבינלאומי ריץ' (RICH`S) שהינו חברת המזון הפרטית הגדולה בארה"ב, רוכש כ-5% מקבוצת ויטה פרי הגליל על-פי שווי של כ-33% יותר משווי החברה בבורסה.
ברבעון השלישי של שנת 2006 הגיעו מכירות החברה לשיא בשנתיים האחרונות - היקף המכירות כ-66 מיליון ש"ח. מכירות הרבעון השלישי של 2006 הסתכמו לכדי 66 מיליון ש"ח לעומת 59 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. גידול של 11.8% במכירות הקבוצה.
על-רקע הרבעון השלישי של השנה המתאפיין בדרך כלל בחברות המזון במכירות נמוכות יותר בשל חודשי הקיץ, בולט במיוחד הגידול במכירות הקבוצה ברבעון בשיעור של 11.8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
מכירות הרבעון השלישי של 2006 הסתכמו ל-66 מיליון ש"ח לעומת 59 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול במכירות הקבוצה של 11.8% נובע מגידול במכירות מגזר הירקות המעובדים בסך של 7.2 מיליון ש"ח ובעיקר מגידול ביצוא של תירס קפוא, צ'יפס קפוא לשוק המקומי, שימורי ירקות בכשרות בד"צ העדה החרדית וייצור מותגים פרטיים לחלק מלקוחותיה.
הרווח הגולמי של הקבוצה ברבעון השלישי של שנת 2006 הסתכם ב-16.3 מיליון ש"ח, לעומת רווח גולמי של 15.6 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד ולעומת 14.5 מיליון ש"ח ברבעון השני של שנת 2006. הגידול ברווח הגולמי נובע בעיקר מגידול במכירות ובהגדלת השוק ברשתות בכ-15%.
קבוצת "ויטה פרי הגליל" שמרה ברבעון השלישי על הרווח התפעולי של הקבוצה שהסתכם בכ-3 מיליון ש"ח.
הוצאות המימון של הקב' ברבעון השלישי של שנת 2006 ירדו משמעותית ל-4.8 מיליון ש"ח לעומת 5.6 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד ולעומת 6 מיליון ש"ח ברבעון השני של שנת 2006. הסיבות המרכזיות לירידה משמעותית זו הינה ירידה בהיקפי המימון וירידת המדד.
ברבעון השלישי ממשיך הגידול בתזרים מזומנים תפעולי (EBITDA) של 5.2 מיליון ש"ח לעומת 5 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד ולעומת 4.2 מיליון ש"ח ברבעון השני של שנת 2006.
ההערכה שתזרים המזומנים השנתי של הקבוצה יהיה כ-20 מיליון ש"ח.
אברהם בורג, יו"ר דירקטוריון "ויטה פרי הגליל" אמר כי "למרות המלחמה והעובדה שחלק ממפעלי הקבוצה ממוקמים בצפון, ממשיכה "ויטה פרי הגליל" בתנופת הצמיחה בהתאם לתוכנית ההבראה". בורג מסר הבוקר להנהלת הבורסה על כניסת קונצרן הענק בארה"ב-קונצרן ריץ' לרכישת מניות בקבוצה - צעד שמזכיר את תחילת התהליך של כניסת קבוצת נסטלה לאסם.

תאריך:  29/11/2006   |   עודכן:  29/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
ניסה לפרוץ לבניין משרד החינוך בת"א ונעצר    בהפגנה נעצר גם יו"ר המכללה למנהל    בהפגנה נגד ועדת שוחט השתתפו כ-300 סטודנטים מכל רחבי הארץ    הסטודנטים דורשים את יישום החלטות ועדת וינוגרד
אסף גדות
פתרון של חברת Cellact יאפשר לקבל שירותי ממשל זמין גם בסלולאר בעזרת הודעות SMS
רונן ליבוביץ, מתי טוכפלד
הכנסת הצביעה בעד מינוי לבני לשרת המשפטים    על המינוי החליט ראש הממשלה, אהוד אולמרט    חברי הכנסת זעמו בדיון מקדים בוועדת הכנסת ושאלו מדוע הודח מאיר שטרית מהתפקיד
רונן ליבוביץ
המשק בשביתה משעות הבוקר המוקדמות וחברי הכנסת מגיבים. ח"כ חנין קורא להפוך את סדר העדיפויות שהשאיר את סדר העובדים בתחתית הסולם    ח"כ גבאי: "עם כל הצער, לא הייתה שביתה צודקת יותר מהשביתה הנוכחית"
אלעזר לוין
ל-Nfc נודע, כי גאידמק הפסיד את העסקה, כנראה, משום שבימים המכריעים של המשא-ומתן שהה ברוסיה בקשר לעסקים אחרים שלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il