X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פורום משותף של מנהיגי ההתיישבות בגולן ויצרני החלב הודיע כי יילחם נגד העברת תנובה לשליטת בעלי הון שאינם מקרב ההתיישבות החקלאית בכינוס שנערך בגולן נקבע כי "עתידה של תנובה הינו יסוד קיומי, שאינו ניתן להמרה בפרנסת יצרני החלב בהתיישבות החקלאית"
▪  ▪  ▪

פורום משותף של מנהיגי ההתיישבות בגולן ויצרני החלב הכריז (יום ד', 28.11.06) על מאבק נגד מה שהגדיר בכינוס שקיים כ"מגמותיה ואופן הובלתה של הנהלת תנובה את מהלכי מכירתה לזכיינים מבעלי ההון המרכזיים ביותר בכלכלה הישראלית והגלובלית".
הפורום הפועל בעצה אחת עם התאחדות מגדלי הבקר בישראל מתכוון להילחם על-מנת למנוע את העברתה של תנובה לשליטת בעלים אחרים שאינם מתוך ההתיישבות החקלאית. חברי הפורום הודיעו כי יעשו כל אשר לאל-ידם כדי לשכנע את חברי האסיפה הכללית של תנובה למנוע את ההסכם שנכרת בין חברת אייפקס ובין הנהלת תנובה.
בהחלטות שהתקבלו בהתכנסות נציגי היישובים ויצרני החלב בגולן נקבע כי הפורום ינהיג מאבק נמרץ למען הקמת תאגיד שכולל בתוכו את היישובים, את יצרני החלב, ואת הרפתנים המשפחתיים בכל הארץ, שיאגד בתוכו בהסכמה ובהסכם חוזי את אחזקותיהם של חבריו בתאגיד תנובה. תאגיד זה יציע הצעת רכש למחזיקי המניות בתנובה שמבקשים לממש את אחזקתם. כל זאת על-מנת להגיע לשליטה בזכויות הבעלות בתנובה, לשם הכוונת דרכו של תאגיד זה על-פי ערכי הליבה של יצרני החלב, לכינונו של משק חלב מתוכנן ומשגשג, כדבריהם.
מנהיגי יישובי הגולן ויצרני החלב החליטו עוד להקים מתוך הפורום צוות מצומצם שיפעל לצרף לתאגיד היצרנים את בעלי האחזקות מההתיישבות החקלאית בכל רחבי הארץ, ובתוכם גם כאלה שאינם בהכרח יצרני חלב.
בדבריו, הסביר הפורום כי חבריו רואים חיוניות קיומית וחשיבות עליונה להמשכיותו ושגשוגו של משק חלב בר-קיימא ומתוכנן במדינת ישראל. "תכנונו והסדרתו של משק החלב בישראל באמצעות מחיר המטרה, משטר מכסות וניהולו על-ידי מועצת החלב, הינם המסד שעליו מונח עולם ייצורו ושיווקו של החלב כולו והיתכנות תפעולו לאורך ימים", נכתב בהודעת הפורום.
תנובה, שפועלת כאגודה שיתופית מרכזית שבבעלות רוב הקיבוצים והמושבים בישראל, הינה האבן הראשה בארגונו וויסותו של משק החלב. ככזו, הינה עמוד התווך של מרקם ההסכמות בענף המאפשר את מתכונת הפעלתו המיטבית בהווה ובעתיד. עם זאת, אומרים בפורום כי עתידה של תנובה הינו יסוד קיומי, שאינו ניתן להמרה בפרנסת יצרני החלב בהתיישבות החקלאית, וכי ערעור מרכזיותה של תנובה בחיי החקלאים מעצים את האיום על פריסתה של ההתיישבות כולה ברחבי ישראל ועל זרימת חייו של המעשה הציוני אל העתיד.

תאריך:  30/11/2006   |   עודכן:  30/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פורום הגולן ייאבק בהעברת הבעלות בתנובה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
כך פתח יו"ר הרשות את מסיבת העיתונאים המשותפת עם קונדוליזה רייס ביריחו    אבו מאזן קורא לשחרור האסירים כדי לממש הסכם שלום עם ישראל
הדר פרבר
נשיא אירן שלח באמצעות שגריר ארצו באו"ם מכתב לארצות הברית בו הוא מתייחס לסכסוך הישראלי-פלשתיני, לעירק, לגואנטנמו ועוד    קורא לשינוי מדיניות בשל הערכים המשותפים לעם האמריקני והאירני
רונן ליבוביץ
סירובו של ראש עיריית רמלה להעניק שמות ערביים לרחובות בעיר כמו גם התבטאותו כי "אם זה לא מוצא חן בעיניהם, שיילכו לגור בג'לג'וליה" גורמים לכעס רב בקרב ח"כים    ח"כ ברכה: "התבטאויות ראש העיר הם גזעניות, מסוכנות, שפלות"    ח"כ מלכיאור: "אני מתבייש בושה עמוקה למשמע דברי הגזענות הנוראים של ראש העיר"
הדר פרבר
איבד את אחת מזרועותיו ונמצא במצב קריטי    הודה כי עישן קראק, לא ידוע אם נכנס לאגם כדי לשחות
מחלקה ראשונה
GFI הישראלית תשקיע בייצור אתנול בארגנטינה ובברזיל    ב-GFI מושקעים תאגידים מניו-זילנד והמזרח, משקיעים וקרנות פרטיים מחו"ל ומישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il