מומחים בתחום החקלאות מעריכים כי בתוך שלוש שנים עשוי ייצוא התוצרת החקלאית ישראלית להכפיל את עצמו. לדברי חיים אלוש, מנכ"ל "אגרו-משוב", חקלאי ישראל הוכיחו יכולת מקצועית גבוהה, התוצרת החקלאית הישראלית מבוקשת בכל העולם ויצוא התוצרת החקלאית הטרייה מישראל נאמד בכמיליארד דולר. המותגים הידועים והמובילים בתוצרת הישראלית, הם: JAFFA, ו-CARMEL.
זנים חדשים של פירות, ירקות ופרחים וחידושי המחקר החשובים ביותר יוצגו (19-18.4.06) במרכז הירידים בתערוכת "אגרו-משוב" 2007, תערוכת החקלאות הבינלאומית השנתית הגדולה והחשובה בישראל.
ישראל ידועה כאחת המדינות המובילות בעולם בייצור תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית. תערוכת "אגרו-משוב" 2007, שמה לה למטרה לשמור על שמה הטוב של ישראל, כיצרנית תוצרת חקלאית איכותית, של ענבי יין, פירות, פרחים, ירקות טריים, תבלינים ותוצרת אורגנית. הנהלת תערוכת "אגרו-משוב" תסייע בפריצת שווקים חדשים וחיזוק קשרים עם קנייני תוצרת חקלאית טרייה מהארץ ומהעולם, שיבקרו בתערוכה.
בתערוכה ישתתפו 130 מציגים, בהם מכוני המחקר המרכזיים בישראל ומציגים רבים מחו"ל. לצד התערוכה יתקיימו כנסים מקצועיים ותחרויות בין המגדלים. במסגרת התערוכה יתקיים סימפוזיון בינלאומי, בנושא: "ישראל כיצרנית אמינה של תוצרת חקלאית איכותית", בו ישתתפו מרצים מישראל ומחו"ל.
המדען הראשי של משרד התעשיה והמסחר, ד"ר אלי אופר, תומך במחקר ובפיתוח להחזרת הטעם לפירות וירקות. בשלוש השנים הבאות יושקעו 40 מיליון שקלים במחקרים, שמטרתם להחזיר את הטעם הטוב, שאבד לפירות ולירקות בשנים האחרונות, במהלך ההתפתחות הטכנולוגית. בתערוכה תוצג ההתקדמות שנעשתה בתחום זה והתוכניות להמשך המחקר.
היכולת הלוגיסטית של חברות יצוא התוצרת הישראליות היא גבוהה. ישראל מתמחה בשרשרת הובלה בקירור ובשיטות אריזה ואחסון חדשניות, המאריכות את חיי המדף של המוצר החקלאי. החברות העוסקות בטכנולוגיות אריזה, אחסון ובלוגיסטיקה תתפוסנה מקום חשוב בתערוכה. בנוסף לזאת, יוצגו בתערוכה טכנולוגיות חדשות ומחקרים, שיסייעו לחקלאים לשפר את יכולתם המקצועית.