X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אמר את הדברים בישיבת סיעת קדימה לדבריו, ישראל תמשיך בתהליך המדיני כפי שהוצג בנאום שדה בוקר בשבוע שעבר
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

ראש הממשלה אהוד אולמרט אמר בישיבת סיעת קדימה כי "בינתיים רואים שכמות האש ירדה באופן משמעותי ובכל מקרה לישראל יש את הזכות להגיב על כל הפרה".
אולמרט אמר את הדברים בהקשר להחלטת הממשלה שהתקבלה אתמול שלא לאשר לצה"ל הוראות פתיחה באש כנגד פעילי טרור פלשתינים ברצועת עזה, כיוון שהדבר יתפרש כהפרת הפסקת האש על-ידי ישראל.
הבוקר בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת הטיחו באולמרט כמה מחברי הכנסת האשמות על כך שהממשלה נכנעת לטרור.
בישיבת סיעת קדימה אמר אולמרט, כי "אמרתי בשבוע שעבר על קברו של בן-גוריון כי בנושא המדיני נמשיך לחתור לשלום. אני מקווה שיהיה ניתן להתקדם".
השר שמעון פרס הביע תמיכה במדיניות האיפוק שהחליטה עליה הממשלה אתמול. פרס אמר בישיבת סיעת קדימה כי יש לנהל מו"מ עם המתונים כאילו אין חמאס ולהילחם בחמאס כאילו אין מתונים. "אין שום סיכוי שחמאס ישנה את עמדותיו". לדבריו, "חמאס הוא חלק מארגון גלובלי עם אירן וחיזבאללה ועוד, שרוצה הגמוניה דתית ולהרוג כל אדם מודרני בכל מקום בעולם. יש ירידה בתמיכה בחמאס ל-30 אחוז כיוון שלא עומדים בציפיות. האיפוק מסייע בהמשך אי הזרמת כסף בינלאומי לחמאס".
הקבינט המדיני-ביטחוני החליט אתמול כי לפי שעה על צה"ל אסור להפר את הסכם הפסקת האש ברצועת עזה. עוד החליט הקבינט, כי ביהודה ושומרון ימשכו פעולות צה"ל כרגיל. במהלך הישיבה התגלו חילוקי דעות בין ראש הממשלה לשר הביטחון סביב שאלת התגובה הראויה להפרות מצד הפלשתינים.
ראש הממשלה אהוד אולמרט אמר, כי על ישראל לנהוג בשיקול דעת בנושא התגובה אל מול הטרור הפלשתיני, "כי יש לנו פעילות אסטרטגית חשובה מול מדינות אירופה וארצות הברית". את הדברים אמר ראש הממשלה בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני.
שר הביטחון אמר בישיבה, כי צה"ל ימשיך לפעול באופן מוגבר ביהודה ושומרון. "עד כה גילינו איפוק בגלל הפסקת האש, אבל עתה הנחתי את צה"ל להכין הוראות פתיחה באש כנגד מי שממשיך לסכן אותנו ונגד חוליות משגרי הקסאם". לדברי פרץ, עד כה נמנע צה"ל מלהגיב ביד קשה נוכח המשך ירי הרקטות בשל הצורך לשמור על הפסקת האש.
בישיבת הקבינט, שהתכנסה לאחר ישיבת הממשלה אמר ראש הממשלה אולמרט, כי "יש לבחון את כל ההיבטים. יש לנו מהלך אסטרטגי מול אירופה וארצות הברית, ובו מסכימים הצדדים להמשיך בתוכנית הקוורטט ומפת הדרכים".
שרת החוץ ציפי לבני תמכה אף היא בעמדתו של ראש הממשלה בנושא האיפוק מול הפרות הפלשתינים ואמרה כי יש לשמור על איפוק על-מנת לקצור את ההישגים המדיניים כתוצאה מכך. השר לביטחון פנים, אבי דיכטר, דווקא תמך בעמדתו של שר הביטחון שטען כי יש להנחות את צה"ל לפעול על-פי הוראות פתיחה באש שיתאימו למצב.

תאריך:  04/12/2006   |   עודכן:  04/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט: "כמות הקסאמים ירדה באופן משמעותי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
דוח חדש של 'המרכז למאבק בגזענות' ו'האגודה הערבית לזכויות אדם' טוען לאפליה של נוסעים ערבים בנמל התעופה ובחברות תעופה ישראליות    הדוח הוגש למבקר המדינה    רש"ת בתגובה דוחה מכל וכל טענות בדבר יחס לא הולם ו/או מפלה לאוכלוסיה הערבית
הדר פרבר
השחקן הבריטי, דניאל קרייג, הודיע כי הוא מוכן לסצינות עירום מלא בסרט הבא ומעוניין בסצינה הומוסקסואלית
ניר יהב
מבקר המדינה מצא כי התעשיה האווירית הפרה באופן מתמשך את חובת הוצאת מכרז לבחירת קבלן הזנה    התעשיה האווירית שילמה לחברה מסוימת עבור עבודות לניקוי מטוסים ללא בקרה מספקת    והקרייה למחקר גרעיני העניקה הטבות כספיות ניכרות לעובדי ההסכם הפורשים לפנסיה ללא אישור הממונה על השכר ואפשרה לחלק מן העובדים להעדר מן העבודה לקראת פרישה לגמלאות במשך ימים, שבועות וחודשים
יעל רוטשילד
בית המשפט המחוזי בתל אביב מחק, בהסכמת הצדדים, את עתירתם של סוחרי השוק הסיטונאי בתל אביב שדרשו לעכב את סגירת השוק ואת העברתו למתחם בצריפין
מחלקה ראשונה
אבי נורמן מונה לסמנכ"ל אגף אינטגרציה וזמינות מידע ב'תים מחשבים ומערכות'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il