X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
איילת מצגר: "התגייסות משרדי הפרסום לתהליך וחתימתם על התו האתי ייתר תהליך של חקיקה ראשית בנושא האתיקה בפרסום, ויעיד על הצלחת המדריך האתי והרגולציה המשותפת של השוק והרגולטור"
▪  ▪  ▪

בסוף ספטמבר חתמו יו"ר הרשות השנייה ומנכ"ל הרשות עם יושבי ראש ומנכ"לי איגודי המפרסמים וחברות הפרסום על עקרונות התו האתי. בו בזמן נערכו הדרכות לחברות הפרסום ולמפרסמים שבהם הציגה הרשות השנייה לעובדים העוסקים בסוגיות הקשורות לפרסומות את עקרונות התו.
המפרסמים שקיבלו עד עתה את התו האתי הם: בנק הפועלים, מפעל הפיס, בזק בינלאומי, HOT, סנו, חברת חשמל, H&O, מכבי שירותי בריאות, שירותי בריאות כללית, יורוקום תקשורת סלולרית, ביטוח ישיר, אס סי ג'ונסון, סולגוד, מקפת חדשה, דפי זהב, מקדונלד'ס, לוריאל, טמבור, תמי 4, פסיפיק יבואני מכוניות (ניסאן), קרסו- מפיצי מכוניות (רנו), האגודה למלחמה בסרטן, סלטי צבר, הנקל סוד, קידום, GSK גלסקט סמית' קליין.
חברות הפרסום שקיבלו את התו עד עתה הן: שלמור רבנון עמיחי, גליקמן נטלר סמסונוב, אדלר חומסקי ורשבסקי, יהושע TBWA, טמיר כהן JWT, גלר נסיס, יורו ת"א (צרפתי), ערמוני, ג. יפית.
"התו האתי" מעניק לפרסומאים למפרסמים פטור מהצורך להעביר לאישור מראש של הרשות השנייה את התשדירים שהם מבקשים לשדר, לרבות בנושאים שכיום מחויבים באישור מוקדם (תשדירים שבהם מופיעים ילדים או בני נוער או הפונים לילדים ובני נוער; תשדירים העוסקים בבריאות; תשדירים שקיים חשש, כי יש בהם ביטויים (ויזואליים ומילוליים), מסרים או תכנים של מין או רמיזה מינית, אלימות, אכזריות או גזענות, או שקיים חשש, כי יש בהם משום פגיעה בטעם הטוב, בכבודו של אדם או ברגשות הציבור). משרדי הפרסום שיש להם תו אתי יעבירו מעתה את הפרסומות ישירות לאישור הזכיינים.
אילת מצגר, מנכ"ל בפועל הרשות השנייה, בירכה על כך ש"יש הרבה גורמים חשובים בקרב המפרסמים והפרסומאים שלקחו על עצמם את האחריות הציבורית הכרוכה בתו האתי. זהו שלב משמעותי בתהליך של יצירת רגולציה משותפת של הרשות עם שוק הפרסום. אני בטוחה שככל שהתהליך יתקדם בהצלחה יצטרפו גורמים נוספים מקרב משרדי הפרסום והמפרסמים. התגייסות משרדי הפרסום לתהליך וחתימתם על התו האתי ייתר תהליך של חקיקה ראשית בנושא האתיקה בפרסום, ויעיד על הצלחת המדריך האתי והרגולציה המשותפת של השוק והרגולטור".

תאריך:  04/12/2006   |   עודכן:  04/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מפרסמים ומשרדי פרסום מיישמים את התו האתי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
שר החוץ הגרמני ביקש מאסד להשפיע על החמאס ועל החיזבאללה    אסד ענה: "סוריה היא חלק מהפיתרון ולא חלק מהבעיה"    סרב להרגיע את הרוחות בלבנון
רונן ליבוביץ
נתונים חדשים של נציבות שירות המדינה פורסמו היום בוועדת העליה והקליטה של הכנסת בהם נאמר כי עולי חבר המדינות מהווים 8% מ-53,000 העובדים בשרות המדינה    כמו כן, נמסר כי כיום מועסקים בשרות המדינה 606 עובדים יוצאי אתיופיה לעומת 485 ביולי 2005
אריאל שמידברג
במחלקת המדינה האמריקנית לא פוסלים את האפשרות לשתף פעולה עם הנשיא צ'אבז, שנבחר לקדנציה שלישית ברציפות בתפקיד
יואב יצחק
הסתיים שלב הסיכומים במשפטו של רמון    בית המשפט השלום בתל אביב יכריע ביום 1 בינואר 2007 האם לזכותו או להרשיעו
מתי טוכפלד
עם זאת מציינת יו"ר וועדת הכנסת כי לא ידוע לה כי שר האוצר ניסה להדיח אותה מתפקידה    יו"ר סיעת העבודה מרציאנו אמר בוועדת הכלכלה כי הירשזון פנה אליו בנושא    שר האוצר מכחיש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il