X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האחים אלה דרשו לבטל הסכם שנערך ביניהם לבין רשת מלונות פתאל למכירת מלון קיסר ים המלח רשת פתאל טוענת שהאחים פעלו בחוסר תום לב ושביטלו את ההסכם עקב עסקה טובה יותר
▪  ▪  ▪

הוגשה תשובתה של רשת מלונות פתאל לגבי התחייבותם של האחים אלה למכור לפתאל את מניותיהם בחברת "מלונות קיסר חמי זוהר בע"מ" שמחזיקה במלון קיסר בים המלח. בתשובתה דורשת פתאל חקירה בעניין, שכן לדבריה ביטול העסקה נובע מחוסר תום לב וממניעים לא כשרים, וזאת לאחר שהאחים אלה קיבלו הצעה טובה יותר מישרוטל.
ביום 19.11.06 הוגשה מטעם פתאל לבית משפט מחוזי בת"א בקשה לצו מניעה. לטענת פתאל, ביום 15.11.06 פרסמה ישרוטל הודעה לבורסה, אשר ממנה עלה כי היא מקיימת מו"מ עם האחים אלה לרכישת אותו מלון שפתאל סיכמה לקנות מהאחים אלה, ועל כן היא מיהרה והגישה צו מניעה בעניין זה.
מי שחתם אישית על ההסכם עם פתאל, היה אבי אלה, שמצהיר כי הוא בעליה של רשת מלונות קיסר ואף כיהן עד לא מזמן כנשיא התאחדות המלונות בישראל. בתשובתם של האחים אלה נכתב, כי אבי אלה לא היה מוסמך מטעמם לנהל מו"מ ולסכם עם פתאל על מכירת מלון קיסר ים המלח. בנוסף טענו האחים, כי ההסכם בין הצדדים איננו עומד בדרישת גמירות הדעת והמסוימות של חוק החוזים, ומכאן שאין לאוכפו. בתשובתם כינו האחים אלה את ההסכם שנערך עם פתאל "פתק סתום ובלתי ברור המכיל אי אילו פרטים חלקיים". בנוסף טענו האחים, כי ההסכם היה מותנה בהסדר בין הבנק למוכרים, מה שהופך אותו למשא-ומתן.
רשת פתאל מבקשת בתשובתה לבית המשפט, לקבוע מועד לדיון מלא וחקירות נגדיות של כל המעורבים בפרשה. פתאל דורשת לחקור האם אבי אלה היה מוסמך לחתום את ההסכם עם רשת פתאל. לטענת פתאל, האחים אלה התחרטו על העסקה עקב טעות בכדאיות העסקה, לאור הצעה גבוהה יותר שקיבלו לאחר מכן, וזו הסיבה היחידה שההסכם ביניהם הופר.
לגבי חוסר סמכותו של אבי אלה, תגובתה של פתאל היא: "לקרוא ולא להאמין". לדברי פתאל, מדובר בטענה מופרכת וחסרת בסיס. לגבי הטענות על חוסר גמירות הדעת והמסוימות, טוענים בפתאל כי נסיבות כריתת ההסכם, לשונו של ההסכם, הפירוט בכל הדברים החיוניים לעסקה, כמו גם התנהגותם של הצדדים, מלמדת במפורש על כוונתם ליצור יחסים חוזיים מחייבים. בנוסף טוענת פתאל כי בניגוד לטענות המשיבים, ההסכם הכיל את כל הפרטים המהותיים הנדרשים לעסקה. לגבי ההסכם עם הבנק, טוענת פתאל כי היה הסכם שכזה.
הבקשה הוגשה באמצעות עוה"ד עופר צור, נועם רונן ואורלי טננבאום ממשרד גורניצקי.

תאריך:  10/12/2006   |   עודכן:  10/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פתאל מסרה את גרסתה לביטול מכירת מלון קיסר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
ההתקפות האחרונות על ישראל ביתנו כמו גם כוונתה של שרת החינוך ללמד על משמעות הקו הירוק גרמו לח"כ טרטמן לשלוח מכתב לחסרי סיעת העבודה הקובע כי דווקא הם אלה הקוראים לטרנספר
יפעת גדות
מדענים בבריטניה משתמשים בסריקת MRI כדי לגלות לאלו אנשים יש רמות מסוכנות של שומן סביב האיברים הפנימיים החיוניים    מזהירים: אפשר להיות רזים אך עדיין להיות בסיכון למחלות כמו סוכרת בשל 'השומן הנחבא'
רועי ברגמן
לב לבייב, מנכ"ל אפריקה ישראל בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס": "זאת אולי לא התקופה הטובה ביותר להתעשרות עבור חברות ישראליות בחו"ל"
מוטי אקסמיט
עובד חברת החשמל עסק בחיבור מונים גנובים לבתי מגורים בכפרים ערבים בצפון    לחברת החשמל נגרם נזק של מיליוני שקלים    העובד נעצר בעת שעסק בהתקנת מונה גנוב בנצרת    מעצרו בוארך ב-4 ימים
גלית יצחק
שמעון הפילוני מונה לתפקיד    במסגרת תפקידו יוביל את קבוצת המכירות לתחום התעשיה, הפועלת מול חברות בשוק הישראלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il