X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התאחדות הסטודנטים בישראל נבחרה להיות חברה בהתאחדות הסטודנטים של האיחוד האירופי (ESIB) בכנס שנערך בפריז נתקלו נציגי ההתאחדות בגילויי אנטישמיות וקריאות זלזול ההתאחדות תהיה מחויבת לארח משלחת של נציגי המועצה מהעולם על-מנת לקבל חברות עם זכות הצבעה
▪  ▪  ▪

התאחדות הסטודנטים בישראל נבחרה להיות חברה בארגון הסטודנטים של האיחוד האירופי (ESIB). זאת לאחר שהוזמנה להשתתף בכנס האחרון של הארגון בפריז.
במהלך הכנס נציגי ההתאחדות הציגו את מדינת ישראל ואת פעילותה ומדיניותה של התאחדות הסטודנטים בארץ. נציגי ההתאחדות עסקו רבות בהסברה ישראלית לגבי עמדתה של ישראל בנוגע לסכסוך הפלשתיני-ישראלי במזרח התיכון ומלחמת לבנון השנייה.
נציגי ההתאחדות הציגו את מגוון פעילות ההתאחדות, בין היתר גם את הפרויקט משותף בין איגוד הסטודנטים הפלשתיני לבין ארגון הסטודנטים הישראלי תחת חסות ארגון הסטודנטים הצרפתי והקפריסאי. בנוסף, הובהר כי כהסטודנטים במדינת ישראל מתמודדים עם בעיות כגון שכ"ל, מציאת עבודה והשתלבות לאחר התואר. הנאום הסתיים במחיאות כפיים סוערות.
לאחר הנאום, נערכה ההצבעה: 45 הצביעו בעד הצטרפותה של התאחדות הסטודנטים ו- 15 נגד. בין המדינות שהצביעו בעד: גרמניה, צרפת, פורטוגל, בוסניה, סרביה, מלטה ופולין.
יצויין כי במהלך הכנס הוגשה הצבעה נוספת מטעם המתנגדים לצירופה של ישראל, אשר קראה להכליל את ישראל בקרב מדינות המזרח התיכון ולא כחלק ממדינות אירופה. זאת על-מנת לשלול מישראל את הצרופתה לאיחוד ואפשרות הצבעה. ההצעה נפלה לאחר שחלק מהתומכים דאגו להפילה.
נציגי ההתאחדות דיווחו על קריאות אנטישמיות כלפיהם, והתעלמות מוחלטת מצד מדינות בהן: סלובניה, מקדוניה, הונגריה, קרואטיה, נורבגיה ושוויץ אשר התלוננו שהתאחדות הסטודנטים אינה שייכת לאירופה מבחינה גיאוגרפית.
ישיבת המועצה של כלל מדינות אירופה, התפרשה על פני שלושה ימים והיוותה חלק ניכר מהכנס. בישיבה זו הציגו נציגי ההתאחדות בעזרת מצגת את פעילותה של ההתאחדות בליווי נאום אשר הסתיים במחיאות כפיים סוערות.
לאחר מאמצים רבים, התאחדות הסטודנטים נבחרה להיות חברה בארגון, אולם היא מחויבת לארח משלחת של נציגי המועצה (פורטוגל, סרביה, ובריטניה) על-מנת שתוענק לה חברות עם זכות הצבעה.
יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, איתי שונשיין: "הצטרפותה של התאחדות הסטודנטים הארצית לאיחוד האירופי חשובה לאין ערוך להסברה הישראלית ככלל ולסטודנטים בפרט. הצגתה ועמדתה של מדינת ישראל בפני סטודנטים מרחבי אירופה, מאפשרת עיצוב דעת הסטודנטים, משפיעה על אופן הצגת המדינה ומקדמת את פועלה של מדינת ישראל".

תאריך:  10/12/2006   |   עודכן:  10/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התאחדות הסטודנטים הצטרפה לאיחוד האירופי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
כך הזהיר מפקד חטיבת המחקר באמ"ן ואמר כי אסד נערך למלחמה מהחשש שישראל עומדת לתקוף    ראש הממשלה הורה לשרים: "אל תדברו על דוח בייקר"
הדר פרבר
גורם בכיר בוושינגטון אמר כי השיחות צפויות להתחדש ב-18 בדצמבר בבייג'ין ולהימשך במשך שלושה עד חמישה ימים
אור מרינגר
האחים אלה דרשו לבטל הסכם שנערך ביניהם לבין רשת מלונות פתאל למכירת מלון קיסר ים המלח    רשת פתאל טוענת שהאחים פעלו בחוסר תום לב ושביטלו את ההסכם עקב עסקה טובה יותר
רונן ליבוביץ
ההתקפות האחרונות על ישראל ביתנו כמו גם כוונתה של שרת החינוך ללמד על משמעות הקו הירוק גרמו לח"כ טרטמן לשלוח מכתב לחסרי סיעת העבודה הקובע כי דווקא הם אלה הקוראים לטרנספר
יפעת גדות
מדענים בבריטניה משתמשים בסריקת MRI כדי לגלות לאלו אנשים יש רמות מסוכנות של שומן סביב האיברים הפנימיים החיוניים    מזהירים: אפשר להיות רזים אך עדיין להיות בסיכון למחלות כמו סוכרת בשל 'השומן הנחבא'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il