X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר סיעת הגמלאים: "נפרוש מהקואליציה אם לא נקבל את תיק הרווחה" לא פחות מארבעה דורשים לתפקיד העבודה החליטה בשבוע שעבר לפרוש אם לא יועבר אליה התיק עד ה-1 בינואר 2007 גם בשס מאיימים שיתעקשו על הנושא
▪  ▪  ▪
[צילום: אתר הכנסת]

תיק הרווחה הפך להיות התיק המבוקש ביותר במערכת הפוליטית, כאשר לא פחות מארבעה מעוניינים להחזיק בו. זאת לאחר חודשים ארוכים שבהם לא היה שר רווחה במשרה מלאה בישראל.
יו"ר סיעת הגמלאים, ח"כ משה שרוני, אומר שבמידה והתיק לא יגיע לידי סיעתו, יפרשו הגמלאים מהקואליציה. שרוני אומר, כי תיק הרווחה מגיע לסיעת הגמלאים וכי "אם יתברר כי היה סיכום בין אולמרט לבין מפלגת העבודה כי התיק עובר לעבודה ללא ידיעתנו, לא נהיה בממשלה".
חברי סיעת הגמלאים מופקדים כעת על שני תיקים: יו"ר הרשימה רפי איתן הוא שר ללא תיק המופקד על ענייני הגמלאים במשרד ראש הממשלה ויעקב בן יזרי משמש כשר הבריאות.
הגמלאים הם לא היחידים שדורשים לידיהם את תיק הרווחה. גם בשס הבהירו לפני כמה חודשים, כי בכוונתם ללכת למשבר קואליציוני במידה ותיק הרווחה לא יעבור לידיהם. בכיר בשס אמר, כי "הסיכום על תפקיד שר הרווחה נעשה כבר בזמן המגעים הקואליציוניים בינינו לבין קדימה. אם התיק יעבור למפלגה אחרת, נצא מהממשלה".
אותו בכיר מציין, כי נושא הרווחה הוא הקרוב ביותר ללבה של שס, וכי הא הסכימה לוותר עליו עד כה רק מפני שהתפקיד הובטח לנציג יהדות התורה לאחר שיצטרפו לקואליציה. אלא שיהדות התורה נשארת בחוץ, ולכן דורשים בשס את התפקיד לעצמם.
לשס יש ארבעה שרים בממשלה: יו"ר המפלגה אלי ישי שר התמ"ת, אריאל אטיאס שר התקשורת, יצחק כהן שר ללא תיק המופקד על שירותי הדת, ומשולם נהרי משמש כשר במשרד האוצר.
בשבוע שעבר קיבלה סיעת העבודה בכנסת החלטה לפיה תפרוש המפלגה מהקואליציה במידה ולא יועבר אליה תיק הרווחה עד ל-1 בינואר 2007. בפגישתם האחרונה, דרש יו"ר המפלגה השר עמיר פרץ את תיק הרווחה מראש הממשלה אהוד אולמרט. ראש הממשלה השיב לפרץ כי עליו לחשוב על כך ולקבל החלטה בעניין בימים הקרובים.
למפלגת העבודה חסר עדיין שר במפלגה, מאחר שלא נמצא מחליף לאופיר פינס, שהתפטר מהממשלה בעקבות כניסתו של ליברמן. גם למפלגת קדימה חסר שר, לאחר ששר המשפטים לשעבר חיים רמון התפטר בעקבות המשפט המתנהל נגדו בחשד להטרדה מינית.
השר יעקב אדרי אומר, כי ראש הממשלה הבטיח לו את תפקיד שר הרווחה במידה ויהדות התורה לא תצטרף לקואליציה. אדרי, המשמש כיום כשר ללא תיק, אף הוציא הודעה לאחר פגישתו של פרץ עם אולמרט ובה אמר כי הוא דורש שתיק הרווחה יישאר בידי קדימה ולא יועבר למפלגה אחרת.
ראש הממשלה אהוד אולמרט הוא שמחזיק בחודשים האחרונים בתיק הרווחה בנוסף לתפקידו כראש ממשלה. לדברי ראש הממשלה, "אם ראש ממשלה יכול להחזיק בנוסף לתפקידו גם בתיק הביטחון כפי שעשו כמה ראשי ממשלה בעבר, אז ניתן להחזיק גם בתיק הרווחה בנוסף לתפקיד ראש הממשלה".

תאריך:  13/12/2006   |   עודכן:  13/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סיעת הגמלאים מאיימת לפרוש מהקואליציה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
די!!! הפסיקו להתבכיין ותתחילו לעשות!!! ל"ת
יוסי המבוייש......  |  13/12/06 17:15
2
אם אולמאארט לא מתרגש,סימן שאיכם
אמיר --- חיפה  |  13/12/06 21:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
חברת מדיסון הינה חברת שיווק הביוטכנולוגיה מהגדולות בישראל    קיפניס הינה ביולוגית בהשכלתה ונמצאת בתחום הפרמצבטי למעלה מ-13 שנה
מתי טוכפלד
לדברי יו"ר שס, החבר בקבינט, "ישראל מעוניינת בהפסקת האש אך זו לא נשמרת בצד הפלשתיני"    ישי אומר כי יש לקיים דיון מעמיק בנושא
אלעזר לוין
פולאר תהפוך לחברת השקעות בינלאומית בנדל"ן    כמעט כל ההשקעות - בחו"ל    שווקים עיקריים: ארה"ב, מזרח אירופה, הודו, סין, ויאטנם, קמבודיה
הדר פרבר, הילה רפופורט
כך הבטיח האפיפיור בתגובה להזמנת רה"מ    אולמרט ביקש אותו לקרוא לעולם הנוצרי למחות נגד הכחשת השואה    ראש הממשלה האיטלקי, רומנו פרודי, קרא לאולמרט ןלהיפגש עם אבו מאזן
אלעזר לוין
כך אמר מנכ"ל כלל ביטוח בוועידת "עדיף"    ראשי חברות הביטוח מופתעים מעוצמת כניסת הבנקים לשוק הביטוח    קוראים לחברות להגביר את ההפצה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il