X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שיתוף פעולה בין סמסונג, סייברלינק וסיאנו הישראלית מניב כרטיס חדש לקליטת שידורי טלוויזיה דיגיטליים במחשבים ניידים
▪  ▪  ▪

החברות סמסונג אלקטרו-מכניקס, סייברלינק, וחברת "סיאנו" הישראלית, המפתחת שבבים לקליטת טלוויזיה במכשירים ניידים, השיקו יחדיו את ה-"סואון-אקספרס" ((SuwonExpress - כרטיס מהיר ודק מימדים לקליטת שידורי טלוויזיה דיגיטלית ניידת, המיועד למחשבים ניידים.
הסוואון-אקספרס הוא כרטיס מסוג אקספרסקארד (ExpressCard). אקספרסקארד הוא תקן חדש לכרטיסי הרחבה מודולריים, דקים, שטוחים ומהירי נתונים, שמיועדים למחשבים ניידים, ומאפשרים הוספת יכולות חומרה חדשות למחשב הנייד. כלומר, התקנה של הסואון-אקספרס לתוך חריץ האקספרסקארד של מחשב נייד הופכת את המחשב למכשיר טלוויזיה נייד.
הכרטיס מכוון ליצרנים המובילים של מחשבים ניידים וליצרני ה-ODM שלהם (ODM - ייצור עבור מותג אחר), וכן למפיצים המובילים של אביזרים משלימים למחשבים ניידים.
הסואון-אקספרס מבוסס על שבב המקלט של סיאנו, התומך בארבעה תחומי תדר ובחמישה סטנדרטים שונים של טלוויזיה ניידת. הכרטיס מאובזר בחבילת תוכנה מלאה של סייברלינק הכוללת נגן לצפייה והקלטה של שידורי הטלוויזיה ומדריך תוכניות אלקטרוני. התוכנה מגיעה בגרסאות המתאימות למערכות ההפעלהWindows XP ו-Vista, ולינוקס.
על-פי דברי החברות, הכרטיס החדש מאופיין במארז וצריכת ההספק הנמוכים בשוק, ומהווה קפיצת דרך בפיתוח טכנולוגיית הצפייה בטלוויזיה במחשב הנייד, מבחינת הנדסת האנוש. במקום שמשתמש הקצה ייאלץ לחבר אנטנות חיצוניות לכרטיס, הסואון-אקספרס מצוייד באנטנות פנימיות מובנות נשלפות, שפותחו על-ידי סמסונג, והן "מכסות" את כל תחומי התדרים הדרושים לקליטת טלוויזיה ניידת בכל מקום בעולם.
בנוסף, כשהכרטיס אינו בשימוש, האנטנות "קבורות" בתוך חריץ הכרטיס והוא נטמע בפאנל הצדדי של המחשב הנייד כך שאינו בולט כלפי חוץ, בניגוד לכרטיסים אחרים בשוק. צריכת ההספק הנמוכה במיוחד של הכרטיס מונעת בעיות הנובעות מהתחממות הסוללה והמחשב גם לאחר שימוש ממושך.
קבוצת המחקר Rethink, המפרסמת תחזיות בנוגע לעתיד הטלוויזיה הניידת במחשבים ניידים ומכשירים ניידים אחרים שאינם טלפונים סלולריים, מעריכה כי תוך חמש שנים יגיע השוק ליותר מ-40 מיליון מכשירים בעלי יכולות קליטה של טלוויזיה דיגיטלית. "כרטיסים דוגמת הסואון-אקספרס, שמאפשרים התקן אחד שקולט בתחומי תדר ובסטנדרטי שידור שונים, יניעו את פיתוחה של טלוויזיה ניידת במחשבים ניידים", אמר פיטר ווייט, מנהל קבוצת המחקר.
"השבב של סיאנו הוא השבב היחיד לטלוויזיה ניידת המאפשר ניידות וקליטת טלוויזיה ברחבי העולם. יתר על כן, הרגישות הגבוהה שלו, יחד עם הטכנולוגיה הייחודית של האנטנה של סמסונג, מאפשרת קליטה יציבה בתוך הבית ומחוצה לו", אמר טאהו קוון, סגן נשיא חטיבת פתרונות אלחוטיים בסמסונג אלקטרו-מכניקס.
"צרכני המחשבים והאלקטרוניקה בעולם צמאים לדרכים נוחות, זולות ואטרקטיביות שיאפשרו להם לאמץ את הטלוויזיה הניידת. בכרטיס הסואון-אקספרס, מיצתה סמסונג את הניסיון העשיר שלה בייצור מודולים אלחוטיים ומקלטי טלוויזיה כדי ליצור את הכרטיס הדק ביותר והנוח ביותר לשימוש, שיביא את הטלוויזיה הניידת לתוך המחשבים הניידים", אמר אלון עירוני, מנכ"ל סיאנו.
כרטיס הסואון-אקספרס יוצג בתערוכת CES בלאס וגאס (8-11 בינואר 2007).

תאריך:  13/12/2006   |   עודכן:  13/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סיאנו משיקה כרטיס טלוויזיה לניידים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אור מרינגר
התנועה למען איכות השלטון מבקשת מהיועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה פלילית נגד ראש הממשלה על המינויים הפוליטיים בזמן שכיהן כשר התעשיה והמסחר
הילה רפופורט
משרד החוץ והמטה ללוחמה בטרור מזהירים מטיילים לבל יסעו לגואה שבהודו מחשש לפיגוע טרור של אל-קאעידה    גואה מהווה יעד מוביל עבור הישראלים
מחלקה ראשונה
החשוד, רומן זרודוב בן 29, עבד בבית הספר בקצרין שבו נרצחה תאיר    מעצרו הוארך בשמונה ימים
עידן יוסף
מיכאל מירו, מנהל חטיבת החדשות של "קול ישראל", הודח ע"י מנכ"ל רשות השידור ובמקומו מונה אריה שקד    בכיר ברשות השידור: "השיטה הזו היא בולשביקיות. סתם כך לוקחים עובד מסור ומעולה ובמקומו שמים מישהו בלתי מקצועי"    רשות השידור לא מסרה את תגובתה לטענות
רונן ליבוביץ
ראשות ועדת ביקורת המדינה עברה היום מידיה של ישראל ביתנו לאיחוד לאומי-מפד"ל    בישראל ביתנו החליטו להראות לקואליציה את מורת רוחם מהעובדה שעוד לא נמצאה להם ועדה חלופית ולא הצביעו במליאה היום    גם באיחוד לאומי-מפד"ל יש כאלה שאינם מרוצים מדרך ההתנהלות בקבלת ראשות הוועדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il