X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על-פי הסקר, מודעות הפרסום בעיתונות מביאות 14%; דיוור ישיר מביא 4%; רדיו וטלוויזיה - 1%; היתר - 21% מהמתעניינים, הגיעו דרך אמצעים אחרים: חבר מביא חבר, וכו'
▪  ▪  ▪
[צילום ארכיון: עומר שיקלר]

39% מהמתעניינים ברכישת דירות בפרויקטים חדשים, הגיעו לפרויקטים במהלך חודש נובמבר, דרך רשת האינטרנט. נתונים אלה מבוססים על סקר שנערך על-ידי www.gobmby.co.il - מאגר של אלפי דירות באינטרנט. הסקר מבוסס על עשרות חברות בנייה בישראל ועל אלפי פניות שהתקבלו במהלך חודש נובמבר.
מנכ"ל החברה, מרק זאבי, מציין כי בחודש נובמבר נמשכת המגמה של גידול משמעותי בהיקף המתעניינים המגיעים לפרויקטים באמצעות רשת האינטרנט. עם זאת, הוא מציין, עדיין יש פער יחסית לאירופה ולארצות הברית, שם למעלה ממחצית מהמתעניינים מגיעים דרך הרשת.
זאבי קובע עוד, כי הנתונים מלמדים על כך שציבור רוכשי הדירות, שהוא בעיקרו ציבור בשנות ה-30 וה-40 לחייו, למד להשתמש באינטרנט ככלי עבודה. לדבריו, גם כאלה הנחשפים לפרויקט באמצעים אחרים, פונים לרשת האינטרנט כדי לקבל מידע נוסף על הפרויקט ועל השכונה. לכן, הוא אומר, חברת בנייה המציגה את הפרויקט באינטרנט, יכולה ליהנות מחשיפה לגולשים שנכנסו כדי לקבל מידע על פרויקט שכן, אליו נחשפו במדיה אחרת.
על-פי הסקר, הכלי השני בהיקף האנשים שהוא מצליח להביא לפרויקט, הוא שילוט חוצות - 21%. זאבי אומר כי ברוב הגדול של המקרים מדובר בשילוט באזור הפרויקט - על הגדר המקיפה אותו ובשכונה הקרובה.
על-פי הסקר, מודעות הפרסום בעיתונות מביאות 14%; דיוור ישיר מביא 4%; רדיו וטלוויזיה - 1%; היתר - 21% מהמתעניינים, הגיעו דרך אמצעים אחרים: חבר מביא חבר, וכו'.

תאריך:  14/12/2006   |   עודכן:  14/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
39% ממחפשי דירות חדשות מגיעים דרך האינטרנט
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
השירות הודיע כי יגבה מלקוחותיו תשלום בסך 29.95 דולר בשנה עבור כמות בלתי מוגבלת של שיחות בתוך ארצות הברית ובקנדה
מחלקה ראשונה
אברמוביץ יתמקד בפיתוח עסקי קבוצת כלל פיננסים בארץ ובחו"ל    החברה נערכת להנפקה ברבעון הראשון של שנת 2007
ענבל אביב
הודעה נמסרה למשפחתה    בתאילנד, נפצעו שלושה ישראלים באורח קל-בינוני בתאונת אוטובוס בבנגקוק: האוטובוס, ועליו 10 נוסעים ישראלים ותיירים ממדינות נוספות, יצא את דרכו בשעות הערב אתמול מצ'אנג מאי לבנגקוק, התנגש במשאית והתהפך
הדר פרבר
הארגון לתשלומים (APACS) דיווח כי בין החודשים ינואר ויוני 2005 מספר התקריות הללו היה 312, ואילו השנה, בתקופה המקבילה, עמד המספר על 5,059
יפעת גדות
נערות שסיפרו כי הן שוקלות את עצמן לעיתים קרובות נוטות יותר מחברותיהן לפתח בעיות הקשורות לאכילה מוגזמת ושיטות מסוכנות לשמירה על המשקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il