X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על פעילי הימין נועם פדרמן ועמנואל גרטל הוטל איסור להפגין מול ביתו של האלוף יאיר נווה למשך 15 ימים בית משפט השלום דחה את ערעורם כעת הם מבקשים דיון דחוף בבית המשפט המחוזי
▪  ▪  ▪
נועם פדרמן [צילום: ערוץ 2]

פעילי הימין נעם פדרמן ועמנואל גרטל אינם מוכנים לקבל את גזר דינה של שופטת בית משפט השלום, דניאלה שריזלי, שהחליטה כי המשטרה לא חרגה מסמכותה כשעיכבה אותם וקבעה תנאים לשחרורם. שניהם נעצרו במוצאי שבת 2.12.06, במהלך הפגנת מחאה שהתקיימה מול ביתו שבגבעת שמואל של אלוף פיקוד המרכז, יאיר נווה.
ההפגנה נערכה במסגרת מחאה קבועה שמתקיימת בכל שבוע כנגד צווי ההגבלה וההרחקה שקיבלו תושבים ביהודה ושומרון. השניים עוכבו לחקירה בגין חשד להתקהלות אסורה, אשר גרמה לכאורה מטרד לאלוף נווה, לבני משפחתו ולשכניו. התנאים המגבילים שנקבעו להם לאחר שחרורם בערבות - הרחקה למשך 15 יום מביתו של האלוף נווה, עד למרחק 100 מטרים.
בעקבות החלטת בית המשפט הגישו פדרמן וגרטל ערעור דחוף לבית המשפט המחוזי בתל אביב. בערעורם מתעקשים לקיים את הדיון בנושא, למרות שהתנאים המגבילים יגיעו בקרוב מאוד לסיומם - ב-17.1.206 יחלפו 15 ימים ממעצרם, ויוכלו לשוב ולהפגין מול ביתו של האלוף נווה. אלא שעבורם זה לא מספק, שכן הם מעוניינים להצטרף למחאה שתיערך שוב מחר (יום שבת, 16.12.06), יום לפני שיפוג האיסור שהוטל עליהם להתקרב לביתו של האלוף.
שופטת בית משפט השלום נימקה את החלטתה להותיר את ההגבלות כפי שהן בנימוק שמדובר בהחלטה מדודה ושקולה, וכי משמרת המחאה פוגעת בפרטיותו של האלוף נווה ולמנוחה במקום מפלטו האחרון - ביתו. בנוסף קבעה השופטת כי העוררים באו בידיים לא נקיות, שכן הם לא ביקשו רישיון לעריכת משמרת המחאה מול ביתו האלוף נווה.
בערעורם על החלטת בית משפט השלום טוענים פדרמן וגרטל כי בית המשפט טעה בקובעו כי יש צורך בקבלת רישיון לעריכת משמרת מחאה. לטענתם, להבדיל מהפגנה בה משתפים למעלה מ-50 אנשים ומצריכה רישיון מראש, משמרת מחאה איננה מצריכה כל רישיון, ומשכך טעה בית המשפט בקובעו כי העוררים באו בידיים לא נקיות. בנוסף הם טוענים כי הגבלת תנועתו של אדם צריכה להיעשות אך במקרים קיצוניים בהם יש סכנה לשלום הציבור, והמקרה הנדון איננו כזה.
לסיום, מסבירים פדרמן וגרטל כי אכן יש זכות לאיש ציבור לפרטיות. אולם, כאשר מדובר במשמרת מחאה מוגבלת בזמן, יש לאפשר חופש ביטוי ולא למנוע הבעת מחאה, אך בשל העובדה כי איש ציבור ראוי גם לפרטיות.

תאריך:  15/12/2006   |   עודכן:  15/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פדרמן וגרטל מבקשים מביהמ"ש לחזור להפגין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי אקסמיט
שבעה בני אדם נהרגו ושמונה נפצעו הלילה בארבע תאונות דרכים ברחבי הארץ    בין הפצועים שלושה קשה ובינוני ושניים פצועים קל    16 בני אדם נהרגו השבוע בתאונות דרכים ברחבי הארץ    מתחילת השנה נהרגו 424 בני אדם
מוטי אקסמיט
אם ובתה נעצרו בעת מסע קניות בכרטיס אשראי גנוב בקניון בראשון לציון
עידן יוסף
המענק יגיע עד לסכום של 4,200 שקל בשנה    המדינה תשתתף במימון 70% מעלות הכשרות מקצועיות אליהן יופנו המשתתפים    היתרה תמומן על-ידי מרכזי התעסוקה, כך שהמשתתף לא ישא בעלויות
עידן יוסף
במהלך ריצה התמוטט נער בן 17 ומת    לחבריו אמר כי הוא מתקשה לנשום ומייד לאחר מכן התמוטט ומת
אריאל שמידברג
לאחר שעות המתנה ארוכות חזר ראש הממשלה הנייה לעזה    אך לעבר הפמליה בה היה נפתחה אש    שומר ראשו נהרג    בנו, יועצו ו-20 פלשתינים נפצעו בהתנגשויות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il