X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
למרות הפסקת האש שהושגה בין החמאס לפתח, העימותים ממשיכים בלילה התנהל קרב יריות ליד ביתו של דחלאן והבוקר חילופי אש ליד ביתו של אבו מאזן
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]
פצמ"רים לעבר מטה אבו מאזן
ניר יהב
כתוצאה מכך, נפצעו מס' אנשים * יו"ר הרשות שהה באותו זמן ברמאללה ולא נפגע * הנייה: דוחה הקריאה לבחירות מוקדמות * צעירה בת 19 נהרגה ו-3 נפצעו בעימותים
לרשימה המלאה

רגע לפני מלחמת אחים. שתי התנועות, החמאס והפתח, סיכמו על הפסקת אש ועל הפסקת העימותים ביניהן. זאת לאחר מאמצי תיווך של המשלחת הביטחונית-מצרית אשר שוהה בעזה. למרות הסיכום על הפסקת האש, קרוב לחצות בלילה, התנהל קרב יריות בסמוך לביתו בעזה של בכיר הפתח, מוחמד דחלאן. הבוקר (ב') נערכו עימותים בין הפתח לחמאס במוקדים נוספים בעזה וסביב ביתו של אבו מאזן.
סוכנות הידיעות "מען" דיווחה, כי תנועת הג'יהאד האיסלאמי, החזית הדמוקרטית והחזית העממית, קיימו ישיבות חירום עם נציגים מהפתח ומהחמאס והשיגו הסכם רגיעה. סוכם על הפסקת אש מיידית, הפסקת ההסתה, פינוי החמושים מהרחובות, הפסקת התהלוכות ושחרור החטופים משני הצדדים. כמו כן סוכם על הקמת ועדת חקירה שתחקור את הנסיבות שהובילו לירי במעבר רפיח לפני מספר ימים.
עודנאן רחמי, קצין בדרגת "מוקאדם" [מקביל לסא"ל, נ.י] במנגנון הביטחון הלאומי ואיש תנועת הפתח נרצח, לאחר שאלמונים חמושים חטפו אותו בשכונת סג'אעייה, מזרחית לעיר עזה. לדברי הפלשתינים, גופתו הושארה ליד בית החולים כמאל עדוואן. דובר תנועת פתח האשים את החמאס ברצח.
בשל המהומות הכבדות שהתרחשו אתמול בשטחי הרשות הפלשתינית, במהלכן נרשמו עשרות אירועים אלימים ותקריות ירי, הודיעה תנועת הפתח על העלאת הכוננות. ראשי התנועה קראו לפעילים שלא להיגרר למלחמות ולעימותים.
מוקדם יותר נורו שתי פצצות מרגמה לעבר מטהו של יו"ר הרשות אבו מאזן בעזה. כתוצאה מירי הפצצות נפצעו עוברת אורח בת 45 וחמישה מאנשי המשמר הנשיאותי הפלשתיני. האירוע הוביל לעימותים קשים בין הכוח המבצעי, אשר מופעל על-ידי החמאס, לבין המשמר הנשיאותי, שאנשיו נמנים עם נאמניו של יו"ר הרשות. מוקדם יותר ירה חמוש פלשתיני מהחמאס לעבר ביתו של יו"ר הרשות, אבו מאזן, בעזה. פעולה זו באה בתגובה לניסיון חיסולו של שר החוץ הפלשתיני. אבו מאזן לא נפגע באף אחת מהתקריות משום שהוא שוהה כעת ברמאללה.
מוקדם יותר ירו צלפים על שיירתו של שר החוץ הפלשתיני מטעם החמאס, מחמוד א-זהאר, בעיר עזה. לא דווח על נפגעים. פעילי חמאס האשימו את חברי הפתח בניסיון להתנקש בחייו של א-זהאר. משרד החוץ הפלשתיני אישר את פרטי התקרית. דוברו של שר החוץ ציין: "נראה שהמטרה הייתה מחמוד א-זהאר".
בתקרית נוספת נהרגה צעירה פלשתינית, בת 19, במהלך חילופי האש בעזה, מכדור שנורה לעברה. בנוסף, שלושה פלשתינים נפצעו במהלך תהלוכה של הפתח בצפון רצועת עזה לאחר שחמוש מתנועת החמאס ירה לעברם.

תאריך:  17/12/2006   |   עודכן:  18/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עימותים למרות הפסקת האש
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
למה למה המצרים מפריעים לחיות
יהודי גאה  |  17/12/06 22:19
2
ולפעמים החגיגה נגמרת....
שמאלני-ציוני  |  17/12/06 23:00
3
עזה והשטחים אולכים לאנרכיה
s  |  18/12/06 00:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אור מרינגר
בהסכם פשרה בין החברה לבין לקוח שתבע 100 אלף שקלים מחברת ההשקעות, הוחלט לדחות את התביעה
אור מרינגר
המדינה הסכימה לפנות את המאחז מגרון בתוך כמה חודשים, במידה והתושבים לא יתפנו מרצון    זאת נמסר בתשובתה לעתירה שהוגשה נגדה    המאחז נמצא על שטחים פלשתינים פרטיים
ערן גבאי
"אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה של מכירת פרוזיבן", אומר אדם צ'סנוף    "רכשנו את החברה לפי מחיר של 7.5 יורו למניה. החברה היתה במצב לא טוב, החלפנו את ההנהלה וביצענו תהליך התייעלות מקיף בחברה"
ניר יהב, רונן ליבוביץ
שר התחבורה קיים הערכת מצב מיוחדת בעקבות תאונות הדרכים שאירעו בסוף השבוע    ההמלצות שהוצגו בפני מופז: סימון כמות המשקה האלכוהולי שניתן לצרוך ולנהוג על בקבוק השתייה ומעצר של נהגים שיכורים ל-24 שעות
אור מרינגר
מחר תיערך ישיבת דיווח נוספת שתבדוק את התקדמות פתרון בעיית הלנת השכר ברשויות המקומיות    נשיא בית הדין, סטיב אדלר, לא מוותר לרשויות שאינן משתפות פעולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il