X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה ערך היום סיור באוגדת יהודה ושומרון במהלך הביקור נפגש עם בכירי האוגדה ואמר להם: "לא כולם בצד השני עוסקים בטרור. עלינו לחזק את המתונים"
▪  ▪  ▪
[צילום: לע"מ]

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, אמר אחר-הצהריים (א', 17.12.06) כי "נפעל לחזק את הכוחות המתונים. לא כולם עוסקים בטרור". את הדברים אמר אולמרט במהלך ביקור שקיים באוגדת איו"ש. אולמרט אמר לחיילים: "אנחנו לא מתכוונים להרים ידיים".
אולמרט קיים היום סיור באוגדת יהודה ושומרון ופגש מפקדים וחיילים. בביקור נכחו גם שר הביטחון עמיר פרץ, הרמטכ"ל דן חלוץ, מפקד פיקוד מרכז יאיר נווה, המזכיר הצבאי לרה"מ גדי שמני, מפקד אוגדת איו"ש יאיר גולן ומח"טים של הגזרות השונות.
במהלך הביקור קיים ראש הממשלה פגישת עבודה עם בכירי הפיקוד ושמע סקירות על פעילות הביטחון השותף, על ההתפתחויות האחרונות ברשות הפלשתינית ועל הלקחים מהמלחמה בלבנון. בתום פגישת העבודה אמר אולמרט כי "אנחנו לא מתכוונים להרים ידיים. נעשה הכול בכל כוחנו ויישותנו כדי להבטיח קיום של ביטחון לעם הזה ואנחנו נתמודד עם זה". עוד הוסיף ראש הממשלה ואמר כי "צריך לעקוב בזהירות אחרי מה שקורה בצד השני".
אולמרט פנה לחיילי האוגדה ואמר להם, "אתם ראש החץ של מדינת ישראל. אין דבר נכון יותר מלחתור להסדר מדיני, זוהי המטרה. צריך לחשוב איך משפיעים על איכות החיים והמצב הכלכלי של הצד השני. ישנם כאלה שלא עוסקים בטרור ויש לפעול לחיזוק הכוחות המתונים. הצבא מצידו יעשה את מה שצריך".
ראש הממשלה התייחס גם למערכה בלבנון ואמר כי "הטעויות ייבדקו ויתוקנו. אין בשום מקום בעולם קבוצת אנשים באיכות כזו, אנחנו נעשה הכול כדי שתרגישו את האהבה, הערכה והתודה שמדינת ישראל חשה כלפיכם".
בתום הביקור הדליק רה"מ נר שלישי של חנוכה עם מפקדי וחיילי אוגדת יו"ש ואמר כי "היה לי אחר צהריים מקסים ומרגש. ישבתי עם המח"טים ועם מפקדי הפיקוד והאוגדה, קיבלתי קצה קצהו של מושג על הכוח, העוצמה, האמונה, ההקרבה ועל היכולת של עם ישראל". אולמרט אמר עוד, "אני יודע שעברנו ימים לא קלים ואנחנו מתמודדים במציאות לא פשוטה, אבל אני יודע, כי העוצמה של עם ישראל היא אדירה. זאת מכיוון שלעם ישראל יש את מיטב האנשים שאין כמוהם. אין גבול לאומץ, לגבורה, לנחישות, להקרבה ולתחכום, אבל בראש ובראשונה לאהבת הארץ. אני יודע שבסוף כאשר משכללים את כל הדברים ומעריכים את כל מה שניצב בפנינו, כל התכונות הללו הן שעמדו לנו, הן שעומדות לנו, והן שיעמדו לעם ישראל בכל מצב, תמיד".

תאריך:  17/12/2006   |   עודכן:  17/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט: "עברנו ימים לא קלים, אבל לא נרים ידיים"
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אולמרט לך הביתה עד פרסום הכשלון
שונא דיקטטורה  |  18/12/06 06:23
2
אלהים האדם הזוי לא יודע לדבר ל"ת
מיואש מרה"מ  |  18/12/06 09:05
3
עצם האמירה "לא נרים ידיים" משדר לאויב חולשה
אברום  |  18/12/06 14:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
כך הורה ראש הממשלה אולמרט    הירשזון הודיע כי אינו מוכן לפרוץ את מסגרת התקציב ולפיכך מי שייפגע יהיו תקציבים חברתיים ואזרחיים    לאחר התוספת יעמוד בסיס תקציב מערכת הביטחון על כ-35 מיליארד שקלים
ניר יהב
למרות הפסקת האש שהושגה בין החמאס לפתח, העימותים ממשיכים    בלילה התנהל קרב יריות ליד ביתו של דחלאן והבוקר חילופי אש ליד ביתו של אבו מאזן
אור מרינגר
בהסכם פשרה בין החברה לבין לקוח שתבע 100 אלף שקלים מחברת ההשקעות, הוחלט לדחות את התביעה
אור מרינגר
המדינה הסכימה לפנות את המאחז מגרון בתוך כמה חודשים, במידה והתושבים לא יתפנו מרצון    זאת נמסר בתשובתה לעתירה שהוגשה נגדה    המאחז נמצא על שטחים פלשתינים פרטיים
ערן גבאי
"אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה של מכירת פרוזיבן", אומר אדם צ'סנוף    "רכשנו את החברה לפי מחיר של 7.5 יורו למניה. החברה היתה במצב לא טוב, החלפנו את ההנהלה וביצענו תהליך התייעלות מקיף בחברה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il