X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך אמר שלמה גולדווסר במעמד הדלקת נרות מרגש עם בני משפחות החטופים ברחבת הכותל המערבי בטקס הדלקת הנרות יחד עם הרמטכ"ל נחשפה מדליית "ושבו בנים לגבולם"
▪  ▪  ▪

טקס מרגש של הדלקת נר שלישי של חג החנוכה התקיים הערב (א', 19.12.06) ברחבת הכותל המערבי. במעמד קהל רב יוחד הטקס לשלושת החטופים - גלעד שליט, אהוד גולדווסר ואלדד רגב, בתפילה לשובם לביתם ולחיק משפחתם בריאים ושלמים.
בטקס השתתפו בני המשפחות שליט, גולדווסר ורגב. הרב הראשי לישראל יונה מצגר, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים שמואל רבינוביץ, שר האוצר אברהם הירשזון, יו"ר הסוכנות היהודית זאב בילסקי והאלוף ב(מיל.) עוזי דיין.
רב הכותל המערבי שפתח את טקס הדלקת הנרות קרא לכל יהודי בארץ ובעולם להצטרף לתפילה, שכימים ההם בזמן הזה נזכה לניסים ונפלאות לשובם של הבנים הביתה. את החנוכיות הדליקו הרב הראשי יחד עם צבי שליט, סבו של גלעד, שלמה גולדווסר, אביו של אהוד, וצבי, אביו של אלדד. לאחר מכן קרא הרב מצגר לכל העולם להתגייס לשחרורם של החטופים.
כמו כן השמיעו דברי ברכה יו"ר הסוכנות היהודית בילסקי ושר האוצר הירשזון, שציין גם את התרגשותו להדליק נרות במקום הסמוך ביותר לנס פך השמן, דבר ששנים לא זכו לכך אבותינו, שרק חלמו על כך.
דברים מרגשים נשא שלמה גולדווסר שדיבר על הכאב, ועל הצורך לעשות הכל לשובם של הבנים הביתה. "מזה חמישה חודשים שאנו באפילה", אמר, "ימי החנוכה, חג האורות, רק מעצימים את החושך בו אנו שרויים. כאן, במקום הקדוש הזה, מול עם ישראל, אני ממשיך וקורא לממשלת ישראל להגביר את מאמציה ולעשות הכל כדי להחזיר את הבנים הביתה".
האירוע הסתיים בקריאת פרק תהילים ובתפילת "מי שברך" מפיו של רב הכותל המערבי.
חלוץ: "חוב מוסרי לבנים"
הערב התקיים גם טקס הדלקת נרות חנוכה עם משפחות החטופים והנעדרים במעמד הרמטכ"ל רא"ל דן חלוץ, שאמר כי בימים אלה, בהם מתוחקרים אירועי המלחמה בחיזבאללה, בהם נמשכת הלחימה בטרור, ובהם מכין צה"ל את עצמו לאתגרים שעוד נכונו לו, "לכל דור החשמונאים שלו והאויבים שלו, חוסן נפשי ופיזי הם הכרח. לצד הלחימה והמאמצים המבצעיים אנו ממשיכים ופועלים, ללא לאות, לקיום החוב המוסרי העליון לבנים. יש לנו חוב מוסרי לבנים, ולכם-בני המשפחות. עלינו להמשיך ולעשות את המיטב על-מנת ליצור את התנאים להשבת הבנים הביתה".
במהלך הטקס נחשפה מדליית "ושבו בנים וגבולם" בפעם הראשונה. המדליה עוצבה ע"י החברה הממשלתית למדליות ומטבעות בשיתוף מנהל הנפגעים וקציני הערים.

תאריך:  17/12/2006   |   עודכן:  17/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ימי החנוכה רק מעצימים את החושך"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
במקום להחזיר את הבנים
צה"ל מוציא מדליה  |  17/12/06 23:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
ראש הממשלה ערך היום סיור באוגדת יהודה ושומרון    במהלך הביקור נפגש עם בכירי האוגדה ואמר להם: "לא כולם בצד השני עוסקים בטרור. עלינו לחזק את המתונים"
מתי טוכפלד
כך הורה ראש הממשלה אולמרט    הירשזון הודיע כי אינו מוכן לפרוץ את מסגרת התקציב ולפיכך מי שייפגע יהיו תקציבים חברתיים ואזרחיים    לאחר התוספת יעמוד בסיס תקציב מערכת הביטחון על כ-35 מיליארד שקלים
ניר יהב
למרות הפסקת האש שהושגה בין החמאס לפתח, העימותים ממשיכים    בלילה התנהל קרב יריות ליד ביתו של דחלאן והבוקר חילופי אש ליד ביתו של אבו מאזן
אור מרינגר
בהסכם פשרה בין החברה לבין לקוח שתבע 100 אלף שקלים מחברת ההשקעות, הוחלט לדחות את התביעה
אור מרינגר
המדינה הסכימה לפנות את המאחז מגרון בתוך כמה חודשים, במידה והתושבים לא יתפנו מרצון    זאת נמסר בתשובתה לעתירה שהוגשה נגדה    המאחז נמצא על שטחים פלשתינים פרטיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il