X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אורי וייס, בעל תחנת טוטו בכפר-סבא, העביר היום מכתב לערוץ הספורט ובו הוא תובע דיבה את הערוץ והכתב משה גוזגל, בעניין שידור צילום שבו נראה וייס משלם לשוער אושרי לוי כסף בגין זכייה בהימורים בטופס הווינר
▪  ▪  ▪
[צילום: ערוץ הספורט]

על-פי הנאמר בכתבה ששודרה בראש מהדורות החדשות בטלוויזיה, עלה החשד, לדברי כתב ערוץ הספורט, כי מדובר בכסף בגין הימור שהימר אושרי לוי על משחק קבוצתו מול מכבי חיפה - משחק שהסתיים בתוצאה 3:3 ואשר בגינו נשלח לוי לבדיקת פוליגרף ובה נמצא - על-פי אנשי הפועל כפר-סבא - דובר שקר.
בתגובה להאשמות הקשות שהוטחו במהלך הימים האחרונים באורי וייס, מבקש וייס להבהיר, באמצעות עו"ד סער פלינר ממשרד זיסמן, אהרוני, גייר ושות', באופן הברור ביותר והבלתי משתמע לשתי פנים, כי "אורי וייס הינו דמות ציבורית, המוכר מזה שנים רבות בפועלו החברתי בעיר כפר-סבא".
כותבים עורכי דינו של בעל תחנת הטוטו: "מר וייס מנהל תחנת טוטו ווינר באופן חוקי ואינו מעורב וגם לא היה מעורב בכל פעילות בלתי חוקית לרבות הטיית משחקי כדורגל, תשלום דמי שוחד, הימורים בלתי חוקיים או פעילות פלילית אחרת. כך, גם הכספים ששולמו לאושרי לוי היו בגין זכייה שאין לה קשר למשחק עם מכבי חיפה, כפי שמשולמים לכל זוכה אחר. הראיות לנ"ל יועברו לידי הגורמים הראויים, לרבות חוקרי ההתאחדות לכדורגל - וחפותו וניקיון ידיו של מר וייס יוכחו".
עוד הם אומרים, כי "הצילום אשר פורסם בערוץ הספורט ושהושג תוך כדי ביצוע עוולות אזרחיות ועבירות פליליות, מנסה לגרור את מר וייס לתוך פרשייה שאין לו כל קשר אליה והקביעה כאילו מדובר בדמי הטיית משחק כדורגל אותם מעביר מר וייס לידי שחקן כדורגל הינה שיקרית, מגמתית ונועדה אך כדי לתת נופך מציאותי לכתבה ריקה מתוכן.
שרבוב שמו של מר וייס לכתבה נעשה ללא ידיעתו, מבלי לבקש או לקבל תגובתו, הושג תוך ביצוע עבירות פליליות על-פי חוק איסור האזנות סתר, פגיעה בפרטיותו ומהווה פרסום אסור על-פי חוק איסור לשון הרע. בגין פרסום זה ימצה מר וייס את הדין עם יוזמי הפרסום, שפעולותיהם הפכו את חייו וחיי משפחתו לגיהינום ופגעו באופן בלתי הפיך בשמו הטוב", אומר עורך דינו סער פלינר.
בהמשך אומר עו"ד פלינר בשמו של אורי וייס, כי: "הכתבה הוכתרה במילים כגון: סנסציה, סקופ וכו' וצוטטה באמצעי תקשורת רבים ואחרים שהוסיפו עליה כיד הדמיון הטובה עליהם. על-פי האמור בכתבה, בין היתר, היה קשור מרשי עם 'גורמים בעולם הפשע', מעורב בעבירות פליליות שעניינן הטיית משחקי כדורגל, ניהול חנות טוטו לא חוקית, ניהול הימורים בלתי חוקיים ועוד האשמות שונות כיד הדמיון הטובה עליכם. יתר על כן, חלק מהצילום הנסתר נעשה מתוך החנות, תוך תיעוד מרשי ומר לוי משוחחים ללא השתתפות החוקר המצלם והמקליט.
כדי להוסיף חטא על פשע, לא מצאתם לנכון לכל אורכה של הכתבה, בה קשרתם שמו של מרשי לעבירות פליליות, לבקש ואף לקבל תגובת מרשי להאשמות השקריות שהועלו כלפיו. נראה כי להיטותכם לסיים העריכה ולרוץ ולשדר לחבר'ה כתבה צהובה, סנסציונית ושקרית, העבירה אתכם על דעתכם, כך שבחרתם לשכוח את חובותיכם העיתונאיות וכדי לזכות במעט פרסום, בחרתם להשפיל, לבזות, להכפיש ולהאשים את מרשי במעשים פליליים. כל זאת בעזות מצח שאין כדוגמתה, ללא כל בדיקה או אישוש לשקרים והבדותות שיוחסו למרשי והכול במטרה 'לעשות כותרות' על גבו.
מאז פרסום הכתבה מוצף מרשי בשיחות טלפון, לקוחות מתרחקים מבית העסק שלו וחייו וחיי משפחתו הפכו לגיהינום עלי אדמות. הכתבה מהווה פרסום רשלני, ושקר מפגיע כהגדרתו בחוק כעבירה על חוק איסור האזנות סתר, ואף הפרה בוטה של הוראות חוק הגנת הפרטיות והכול תוך שמרשי משמש ככלי משחק בידיכם. לאור האמור לעיל הנכם נדרשים לפעול מיד ולא יאוחר מ-24 שעות מקבלת מכתבי זה, כדלקמן:
לפרסם הודעת תיקון והתנצלות בדף הבית של האתר ובכל מהדורת חדשות ו/או מהדורה בה מופיע קריין בערוץ הספורט ובמשך חודש ימים בנוסח המפורט בנספח למכתבי זה, כמו כן, לגרום לפרסום ההודעה האמורה במדורי הספורט של שלושת העיתונים "ידיעות", מעריב והארץ וכן בתוכנית של יורם ארבל בערוץ 10 ובערוץ 2 על-ידי מגישי הספורט. זאת במהלך כל חודש דצמבר 2006. לשלם למרשי פיצוי כספי בסך 2,000,000 ש"ח".

תאריך:  18/12/2006   |   עודכן:  18/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעל תחנת הטוטו בכפר-סבא תובע את ערוץ הספורט
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הסתדרות העובדים הלאומית הודיעה במכתב לסגן הממונה במחוז תל אביב במשרד הפנים כי תקיים את הבחירות לצירי הוועידה ב-27 בדצמבר
הדר פרבר
אמר למשלחת יהודים מבני ברית בינ"ל בוותיקן כי רק דיאלוג בין שלוש הדתות יכול לקדם את השלום במזרח התיכון
גלית יצחק
מסקר שערך פורטל mamy עולה, כי 16% מהנשים הפסיקו להניק עקב קשיים    8.9% הפסיקו להניק בשל החזרה לעבודה
אריאל שמידברג
סוכנות הידיעות AP דיווחה מפי מקורות צבאיים בישראל, כי עשרות ואולי מאות פעילי חמאס יצאו לאחרונה מרצועת עזה לאירן, על-מנת לעבור אימונים צבאיים מתקדמים
אלעזר לוין
נציגי 80 אלף האופנוענים מאיימים בבג"צ נגד העלאת הפרמיה בשיעור של עד 55%    מציעים חלופה: השתתפות עצמית או העלאה של 50 שקל בפרמיה לרכב פרטי    ד"ר טיומקין: תל אביב לא תוכל לפעול כראוי ללא אופנועים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il