X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
כך הודיע שר התיירות בסיור שערך במקום 18,000 תיירים יגיעו לבית לחם בחג המולד בשבוע הבא הסעים מיוחדים יובילו את הצליינים מצומת גילה, דרך המעבר ועד לכנסיית המולד בבית לחם משרד התיירות יחלק לכל תייר ברכות ותשורות
▪  ▪  ▪

שר התיירות, יצחק הרצוג, הודיע (יום ד', 20.12.06) על הקצאה מיידית של חצי מיליון שקל מתקציב משרדו לפיתוח מסלול מיוחד לתיירים בטרמינל בית לחם ("מעבר רחל"). מדובר ביריית פתיחה לעבודות פיתוח נרחבות אשר נועדו לשפר את חזות הטרמינל ולהעניק לו צביון תיירותי. העלות הכוללת של פיתוח המסלול החדש מוערכת ב-1.3 מיליון שקל.
התוכנית נחשפה במהלך סיור שקיים הרצוג במקום עם מנכ"ל משרדו נחום איצקוביץ, לקראת הגעתם של כ-18 אלף צליינים במהלך חג המולד בתחילת השבוע הבא. בסיור השתתף גם מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב אילן פרנקו, מח"ט גזרת בית לחם, אל"מ ניצן אלון, וראש מנהלת תיאום וקישור בבית לחם, סא"ל אביב פייגל.
היערכות משרד התיירות במעבר בית לחם לקראת חג המולד נעשית בשיתוף המשטרה, צה"ל ומנהלת התיאום והקישור. במהלך ימי החג יתגבר משרד התיירות את כוח האדם שלו במעבר, ויעמיד לרשות התיירים סיוע שוטף וקו פתוח לפתרון בעיות. המשרד יפעיל מערך הסעים מיוחד במשך ימי החג, שייצא מדי חצי שעה מצומת גילה, דרך המעבר ועד לכנסיית המולד בבית לחם ובחזרה - ללא תשלום. בנוסף, יעניקו נציגי משרד התיירות ברכה מיוחדת לחג לכל תייר, במספר שפות, מלווה בתשורה צנועה.
לקראת חג המולד, אישר השר הרצוג מתן היתרים מיוחדים למורי דרך פלשתינים מבית לחם להדריך קבוצות תיור גם בישראל, זאת על-פי בקשת ראשי הסקטור התיירותי הפלשתיני, שגריר הוותיקן וראשי הכנסייה. בנוסף, במהלך שנת 2006 פעל משרד התיירות להנפקת 300 אישורים לתושבי השטחים לעבודה בבתי מלון בישראל. במהלך שנת 2006 עברו עד כה במעבר בית לחם 450,000 נוצרים (בשני הכיוונים). במהלך הסיור חשף הרצוג כי במטרה לאפשר חופש פולחן דתי, אישר שר הביטחון, עמיר פרץ, מעבר של 500 פלשתינים נוצרים מעזה לשטחי הגדה.
את הפעילות בתחום הקשר עם העולם הנוצרי בישראל מרכז סמנכ"ל בכיר למוצר התיירותי במשרד התיירות, רפאל בן-חור. יצוין כי המשרד פועל לפיתוח מעבר בית לחם במשך כל השנה, ורואה בו חלק אינטגרלי מהמוצר הצלייני התיירותי המאחד את הישראלים, הפלשתינים ותנועות צליינים קתולים בחסות הוותיקן וצליינים נוצרים אחרים.
לאחרונה החל המשרד לקדם פרויקט משותף עם הסקטור הפרטי הישראלי והפלשתיני וכן עם הבנק העולמי, אשר מעוניין לשתף פעולה בפיתוח המעבר. בנוסף מקיים המשרד שיתוף פעולה הדוק עם "אופרה רומאנה" - זרוע התיירות של הוותיקן. שיתוף פעולה זה הוליד את מרתון השלום ע"ש יוחנן פאולוס השני, שייערך מדי שנה באפריל מירושלים לבית לחם.

תאריך:  20/12/2006   |   עודכן:  20/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חצי מיליון שקל לשדרוג מעבר בית לחם
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
המעבר מזעזע
רונן י.  |  24/12/06 09:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
במחקר שנערך במכללה האקדמית אשקלון עולה, כי מתבגרים שהוריהם לא עלו איתם היו בעלי עצמאות פסיכולוגית גבוהה יותר
הדר פרבר
שני שליש ממאסרו של דיוויד אירווינג הומרו למאסר על תנאי
אור מרינגר
חיים פנחסי חשוד בפרשיית מרמה בקרקעות, יחד עם החוקר הפרטי אברהם גולדברג    על-פי החשד, השניים איתרו קרקעות היסטוריות וזייפו מסמכים    שלשלו לכיסם מאות אלפי דולרים על חשבון קונים תמימים
עידן יוסף
לקוחות הדור השלישי של סלקום המבקשים להיות "קרובים" לצדיקים גם מרחוק יוכלו לצפות בשידור חי מקברי צדיקים
ענבל אביב
כך לדברי רה"מ במסיבת העיתונאים לאחר פגישתו עם ראש ממשלת נורבגיה    אמר גם כי ישראל מקווה שהאלימות בין הפלשתינים ליהודים תחדל בקרוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il