X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השלושה, נמרוד ורד, גל אידן וליאור רוזן, אשר נעדרו מאז יום חמישי, אותרו על-ידי מסוק של צוות החיפוש המסוק לא הצליח לנחות בשל מזג האוויר הקשה ורק לאחר זמן התאפשר חילוצם
▪  ▪  ▪

בפארק פויואה בצ'ילה אותרו בנקיק צר שלושת הנעדרים הישראלים. הם חולצו כשהם בריאים ושלמים. צוות החילוץ של חברת הביטוח הראל איתר את השלושה לאחר שנעדרו מאז יום חמישי שעבר בצ'ילה.
בבוקר יום א' התבהר מזג האוויר באזור, מה שהקל על החיפושים אחר השלושה ואיפשר לשלוח מסוק. המסוק שנשלח לחפש אחריהם הבחין בשלושת הישראלים, אך בשל מזג האויר הקשה לא הצליח לנחות לידם, ולכן צוות של הצבא הצ'יליאני ירד במרחק מה מהם וביצע מסלול הליכה ארוך לעברם.
לבסוף השלושה חולצו ופונו לעיר אוסונו להתאוששות. נמסר כי מצבם טוב.
ליאור רוזן, אחת המחולצות, תיארה הבוקר לרשת ב' את הימים בהם תעו בדרך כ"כימים לא פשוטים". לדבריה, סופת שלגים טישטשה את המסלול וערפל כיסה על הראות. "ניסינו לנווט ועקבנו אחרי נחל לכיוון הכביש. הדרך היתה קשה ומיוערת וידענו שבתנאי מזג אוויר כזה לא יעלה מסוק לחילוץ, לכן ניסינו להיחלץ בכוחות עצמנו בתקווה שיצליחו לחלץ אותנו ומזג האוויר יתבהר וניתן יהיה להעלות מסוק לחילוץ".
המחולצים שיערו כי מנסים לחפשם ודאגו להורים המודאגים. רק אתמול התבהר מזג האוויר וניתן היה להרים מסוק, ולכן העריכו כי אם מתבצעים אחריהם חיפושים הרי שאלו נעשים באמצעות משלחות רגליות.
"כבר ביום הראשון הבנו את המצב ואת האוכל חילקנו לכל הימים. האוכל הספיק ל-5-4 ימים, ובכל יום אכלנו מעט - שורת קוביות שוקולד או פסטה קשה. כל הזמן הזה ירד המון גשם והיינו כל הזמן רטובים", תיארה רוזן.
כאמור, תאריך החזרה המשוער של השלושה - נמרוד ורד, גל אידן וליאור רוזן - מהטרק היה 20.12.06, ומשלא יצרו קשר החלו המשפחות לדאוג, פנו לחברת הביטוח, אשר פנתה למשרד החוץ. ב-17 בחודש ראו אותם לאחרונה באזור מעיינות וההערכה כי הם נשארו במקום בשל תנאי מזג האוויר.
שגרירות ישראל בסנטיאגו הייתה בקשר עם הרשויות בצ'ילה ועם בני משפחותיהם של השלושה במשך כל ימי החיפושים בפארק פויוטה שבאזור העיר אוסורנו, כאלף קילומטר דרומית לבירת צ'ילה. בפארק הר געש והאזור עצמו מיוער ומושלג. הפארק עצמו הוא מוסדר אלא שהטיול שבו השלושה בחרו, האמור להימשך כשלושה עד חמישה ימים אינו מתויר במיוחד.

תאריך:  24/12/2006   |   עודכן:  25/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אותרו וחולצו שלושת הנעדרים בצ'ילה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
חמושים ירו לעבר ביתו של שר החוץ הפלשתיני, מחמוד א-זהאר, מראשי החמאס    א-זאהר לא שהה בתוך ביתו בשעה שהירי בוצע
רונן ליבוביץ
בפאנל בנושא מפוני גוש קטיף התארחה ח"כ דותן שהתבטאה בחריפות    בין השאר אמרה כי "הפכנו בעשרים שנה האחרונות לחברה שאין לה לב"
ניר יהב
אלו הן היחידות הזוכות בתחרות "צה"ל יפה בישראל יפה"    ליחידות הזוכות הוענקו מגזנים מתנת המטכ"ל, פרגולה מתנת האגודה למען החייל וצמחי נוי מתנת הקרן הקיימת לישראל
אריאל שמידברג
בראיון שהעניקה לרשת הטלוויזיה האמריקנית CBS, התייחסה לורה בוש לראשונה לניתוח שעברה להסרת גידול סרטני    "מעולם לא חשבתי לשתף את הציבור. זה היה עניין מינורי. חשבתי שמדובר בעקיצות חרקים", אמרה בוש
יואב יצחק
הרכב נלקח ב-2004 כשכיהן כיו"ר ועדת הכספים של הכנסת    עלות הרכב מסוג וולוו S-80, כולל האביזרים, עלתה לחברי הסתדרות העובדים הלאומית 471,300 ש"ח, ובגינה שילמה ההסתדרות לחברת ניו-קופל דמי שכירות חודשיים בסך 12,650 ש"ח לחודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il