X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משרד התמ"ת מפיץ סרט רב-לשוני לעידוד השקעות זרות בישראל, המשמש כלי הסברתי משמעותי בידי השגרירים הכלכליים של המדינה בעולם, ונשלח במיילים ע"י ישראלים בעולם בסרט מעידים ראשי חברות ענק גלובליות: מיקרוסופט, אינטל, אורקל, HP, סיסקו, ג'נרל אלקטריק ועוד - על הצלחת השקעתם בישראל
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

בכנס הנספחים המסחריים של משרד התמ"ת, שננעל בסוף השבוע, הושק לראשונה סרט התדמית על השקעות בישראל בגירסה רב לשונית: אנגלית, סינית, צרפתית וספרדית. הסרט, שהופק על-ידי המטה לקידום השקעות במשרד התמ"ת, הופק עבור הנספחים המסחריים וקהיליית העסקים הישראלית לכלי מרכזי בהסברה הכלכלית של ישראל. בסרט מעידים ראשי חברות רב-לאומיות מובילות על ההחלטה להשקיע בישראל ועל תרומתה להצלחתם העולמית. גרסאות נוספות בפורטוגזית וקוריאנית מופקות בימים אלו.
לצפייה בסרט באנגלית
בסרט אומר ביל גייטס, מנכ"ל מיקרוסופט: "איכות החינוך היא מגורמי המפתח הייחודיים של ישראל". צפרא כץ, נשיאה משותפת של אורקל העולמית, אמרה כי היא מוצאת כי "ישראל היא מקור מדהים של רעיונות פורצי דרך". ד"ר קרייג בארט, יו"ר דירקטוריון אינטל העולמית, אמר: "שני גורמים מרכזיים שהביאו אותנו לישראל ואיפשרו לנו להרחיב באופן דרמטי את פעילותנו ב-30 השנים האחרונות: תשתית החינוך וזמינות כוח עבודה כישרוני וגישה חיובית של הממשלה".
האסטרטגיה שעליה מתבסס הסרט מבדלת את ישראל ממדינות אחרות המציעות תמריצים להשקעות זרות. הבידול נעשה באמצעות גיוס שורת דמויות הנחשבות לאורים ותומים של עולם ההייטק הגלובלי, אשר מספקות עדויות (Testimonials) על סיפורי ההצלחה של חברותיהן - חברות רב-לאומיות, שהשקעתן בישראל הייתה חלק נכבד ממנופי הצמיחה והרווחיות שלהן ברמה הגלובלית. במקביל מוצגות בסרט פריצות דרך טכנולוגיות של חברות ישראליות בשנים האחרונות, כגון: התא הקולי (Comverse), ICQ (Mirabilis), זיכרון מבוסס פלאש (M-Systems) וגלולת אבחון למערכת העיכול (Given Imaging).
האפקטיביות של הסרט הפכה אותו לנקודת שיא בכל כנס כלכלי שעורכת ישראל בעולם ולכלי מרכזי לגורמי תעשיה וממשלה העוסקים בנושא - משרד התמ"ת, משרד האוצר, משרד החוץ, מכון הייצוא, הרשות לניירות ערך, ארגון קרנות הון הסיכון ועוד - בהצגת ישראל בפני משקיעים זרים. מעבר לכך, הסרט הפך ל"שובר קופות" ברשת- ישראלים רבים מפיצים אותו בהודעות אימייל לכל העולם.
רחל רועי, מנהלת המטה לקדום השקעות במשרד התמ"ת, מסרה כי "השנה הגיע היקף ההשקעות הזרות הישירות בישראל לשיא חדש של כל הזמנים -מעל ל-10 מיליארד דולר. בשנת 2005 הגיע היקף ההשקעות הזרות הישירות ל-5.6 מיליארד דולר - סכום שיא, עד אז".
המטה לקידום השקעות במינהל סח"ח שבמשרד התמ"ת משמש כסוכנות השיווק של ישראל למשיכה של השקעות ישירות זרות. פעילות המטה כוללת ליווי פרטני ומתמשך של המשקיעים הזרים ואספקת מידע רלוונטי לאורך תהליך ההשקעה ולאחריו, ופעילות במגוון תחומי התקשורת השיווקית הנוגעים לקידום השקעות זרות בישראל.

תאריך:  24/12/2006   |   עודכן:  24/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סרט ישראלי עם ביל גייטס "שובר קופות" ברשת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
דבר חיובי אחד שעושים בכספי מיסים
נ.פ.  |  25/12/06 06:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף גדות
אמסטרדם, ביחד עם תשע ערים הולנדיות נוספות, תחל בניסוי במסגרתו תחליף את התוכנות במחשבי העיר - שסופקו עד-כה על-ידי Microsoft - בתוכנות בקוד פתוח    העיר מצטרפת למגמה גוברת של ערים שעוברות לתוכנות פתוחות
ניר יהב
השלושה, נמרוד ורד, גל אידן וליאור רוזן, אשר נעדרו מאז יום חמישי, אותרו על-ידי מסוק של צוות החיפוש    המסוק לא הצליח לנחות בשל מזג האוויר הקשה ורק לאחר זמן התאפשר חילוצם
אריאל שמידברג
חמושים ירו לעבר ביתו של שר החוץ הפלשתיני, מחמוד א-זהאר, מראשי החמאס    א-זאהר לא שהה בתוך ביתו בשעה שהירי בוצע
רונן ליבוביץ
בפאנל בנושא מפוני גוש קטיף התארחה ח"כ דותן שהתבטאה בחריפות    בין השאר אמרה כי "הפכנו בעשרים שנה האחרונות לחברה שאין לה לב"
ניר יהב
אלו הן היחידות הזוכות בתחרות "צה"ל יפה בישראל יפה"    ליחידות הזוכות הוענקו מגזנים מתנת המטכ"ל, פרגולה מתנת האגודה למען החייל וצמחי נוי מתנת הקרן הקיימת לישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il